33 1 1
                                    

Haven

Neviem ako dlho som tu už sedela ale všetko ma bolelo. Ovtedy čo Kai odišiel sa tu neukázal. Bola som smädná a hladná, o tom že sa mi chcelo na wc radšej pomlčím. Snažila som sa nájsť nejaký spôsob ako by som odtiaľto zdrhla, ale nič som nevedela vymyslieť. 

,,Prepáč drahá, že si musela tak dlho na mňa čakať len som mal nejaké povinnosti." Otočila som hlavu za hlasom. Ani som si nevšimla kedy otvoril dvere a vstúpil dnu. Asi som naozaj bola vyčerpaná. Nič som mu nepovedala len otočila hlavu naspäť a zadívala sa na zem.

,,Ak budeš spolupracovať dám ti trochu vody a jedla. Viem, že si odvety nič nemala a tipujem, že potrebuješ ísť na wc." Povedal a ja som zavrela oči. Odmietala som sa ho spýtať ani prosiť o vodu a jedlo.

,,Spýtam sa ťa nejake otázky a keď mi na ne odpovieš dostaneš túto celú vodu len a len pre seba." Postavil sa predomňa a vytiahol plnú fľašku minerálky. Nasucho som prehltla a prepalovala ju skrz na skrz.

,,Beriem to ako áno. Takže vieš čo plánujú BTS?" Spýtal sa a ja som odvrátila hlavu. Ako som to mohla vedieť keď sa s nimi ani nerozprávam?

,,Ale no tak cicka. Stačí prikývnuť alebo hocičo." Skúsil po chvíli ale aj tak som zaryto mlčala. Fľašku postavil na stôl za ním a prišiel ku mne. Odmietala som sa naňho pozrieť. Silno ma chytil za vlasy a zaklonil hlavu.

,,Nemám veľkú trpezlivosť tak sa ťa spýtam ešte raz. Chystajú niečo tvoji kamaráti?!" Zavrčal mi blízko tváre. Keď som úplne blízko tak som mu vpluvla do tvare otočil ju na bok a zhlboka dýchal.

,,Takže po zlom teda." Prišiel ku stolu a niekomu zavolal ani nie o pár minút prišiel človek s nejakým kufrom.

,,Vieš, popravde som si myslel, že by sme spolu vychádzali však sa poznáme od malička. Ale po dnešku ťa mám chuť jedine zabiť." Zavrčala som naňho, skôr sa o to aspoň pokúsila.

SniperWhere stories live. Discover now