34 1 1
                                    

Jungkook

Prechádzal som sa po balkóne a snažil sa prísť na niečo ako sa dostať dole. Cez chodbu by to bolo nebezpečne keďže tam mohol byt niekto ale nemusel. Pozrel som sa pod seba a všimol si, že väčšina je už vonku.

,,Rozprestreme dole plachtu, potom budete musieť skočiť." Zachrapčalo mi vo vysielačke.

,,Dajú dole plachtu a potom skončíme." Povedal som Haven, ktorá sa po chvíli ku mne pripojila.

,,Ako ti je?" Spýtal som sa jej a premeral si ju pohladom. Nevyzerala celkom ok.

,,Tak žijem." Iba som prikývol.

Haven

Akoby som sa mala cítiť, keď som postrelená, dorezana, nohy si ani necítim. Ale na druhej strane je mile, že sa ma spýtal.

,,Kto tu všetko je?" Oprela som sa o zábradlie. Dole bolo vidieť že už nafukujú plachtu na ktorú máme potom skočiť. Radšej by som išla cez chodbu ako takto.

,,TXT, Black pink, Enhypen, Ateez, Big Bang a my." Povedal a ja som vyvalila oči. Potom som ich sklonila naspäť smerom dole.

,,Čo sa deje." Spýtal sa a prišiel ku mne.

,,Nezaslúžim si aby ma išli zachrániť." Povedala som mu úprimne. Bola to pravda po tom všetkom.

,,Každý robi chyby. Soobin nám to viac menej vysvetlil prečo si tak konala. Mala si nám to povedať." Položil mi ruku na chrbát. Zatla som zuby.

,,Nechcela som aby ste to vedeli. Bola tu možnosť, že pokiaľ by ste to vedeli zabil by vás hneď." Povedala som ticho.

,,Inak ja viem, že ma do toho nič nie je, ale čo je medzi tebou a Soobinom." Otočila som naňho hlavu a zdvihla jedno obočie.

,,Keď som došiel do izby kde bol Yoongi držal Soobina za krk. Neviem čo mu povedal ale veľmi ho naštval." Uchechtla som sa.

,,Spoznala som ho keď som bola preč, dali sme sa do reči. Priznávam asi 2x som s ním spala no nič to neznamenalo." Povedala som mu úprimne.

,,On od toho ale očakáva niečo viac." Povzdychol som si. Jasne sme si povedali, že nič medzi nami nebude.

SniperWhere stories live. Discover now