41 1 0
                                    

Haven

Cestou domov som porušila asi všetky možné predpisy ale bolo mi to jedno. Slzy mi už dávno tiekli po lícach a ja som sa ich ani nesnažila zotierať. Hneď potom čo som ich zožrala sa tam objavili ďalšie. Mobil mi už prestal konečne vyzváňať.

Zaparkovala som a vybehla po schodoch domov. Zabuchla som za sebou dvere a zošúchaných sa po nich dole. Kolena som si pritiahla k sebe a naň položila hlavu a zhlboka dýchala. Na keru piču som sa vracala?

*

Po asi hodine som si sadla za stôl a začala jesť svoju wifonku. Jedna z mala veci čo som tu nejakým zázrakom mala. Mobil mi zavibroval, už som ho chcela otočiť a vypnúť ale bola tam správa pri, ktorej som vytreštila oči.

'Yeonjun: Máme problém, Kai prežil.'

*

,,Ako myslíš, že prežil." Vychŕlila som naňho, keď mi otvoril dvere a ja som sa vsunula dnu.

,,Včera keď sme boli vonku sme ho videli ako sa prechádza po parku a s niekým volal." Povedal a zdvihol svoj pohľad na mňa.

,,Tak ho nabudúce zabi a bude pokoj." Jednoducho som mu povedala.

,,Haven, nie je to také jednoduché ako si myslíš. Chvíľu sme ho sledovali a išiel do jednej budovu. Napísal som pár ľudom a všetci mi potvrdili, že ma novú skupinu ale nevieme čo chystá." Povedal Beomgyu. Mykla som sa pretože sa ozval hneď vedľa mňa.

,,Za prvé nestraš ma a za druhé povecte mi kde ho nájdem a zabijem ho ja." Povedala som im a čakala čo povedia.

,,Skôr akoby si niečo spravila by si bola ty mŕtva a dobre to vieš." Povedal Soobin a prišiel ku mne. Postavil sa oproti mne a sledoval ma.

,,Čo budeme teda robiť?" Spýtala som sa ich a presunula pohľad na ostatných členov.

,,Musíme zistiť či niečo plánuje a spojiť sa s ostanými skupina pre istotu." Povedal Taehyun. Mal pravdu boli sme naňho iba 6 a to by sme ani neprežili.

,,BTS nič nehovorte. Nechcem ich ohroziť stačilo mi pred 4 rokmi." Povedala som a pozrela sa na Soobina, ktorý ma prepaloval pohľadom.

,,Enhypen, Blackpink, Big Bang aj Ateez do toho idú. Včera večer som im písal a súhlasili keby dačo." povedal Yeonjun a ja som zdvihla obočie to bolo rýchle.

,,Dobre dačo dajte vedieť ja idem." Povedala som im a rýchlo odtiaľ zdrhla a najme od Soobina.

SniperWhere stories live. Discover now