34 2 2
                                    

Kľudne to môžete preskočiť ak sa vám to nebude chcieť čítať. Varujem od 15+ sú tam nechutne veci. Nebudem tam dávať dátumy a vopred toto bude veľmi dlhá časť. Každý odsek je iný deň alebo mesiac.

Sadla som si na hupačku čo mali na záhrade. Pozrela som sa na denník vo svojich rukách. Zhlboka som sa nadýchla a otvorila som ho.

5 rokov
Dneska som prvýkrát nastúpil do škôlky. Je to tam super. Našiel som si tam aj kamarátov. Učiteľky sú veľmi mile. Bolo tam jedno dievča, ktoré bolo samé v kúte a na všetkých sa pozeralo. Prišiel som k nej a začali sme sa baviť.

6 rokov
Zistil som, že to pekne dievča býva oproti nám. Hneď som sa k nej išiel zaklopať či môže ísť von. Jej mama bola veľmi mila ale povedala, že až keď si uprace. Poprosil som mamu aby upiekla koláč. Chcel som ju ponúknuť a potom sme išli hrať na rodinku.

7 rokov
Dneska je môj prvý deň v škole a počúvajte čo! Haven chodí so mnou do triedy!!! Bože som veľmi šťastný. Veľmi sa mi páči ale nemám odvahu na to jej to povedať. Mama hovorí, že mám čas na frajerky a ma pravdu. Jedného dňa si ju chcem vziať za ženu.

14 rokov
Uprosil som mamu aby u nás mohla spať Haven. Najprv to nechcela dovoliť ale potom súhlasila keď som povedal, že budeme mať stále otvorené dvere a nič sa nestane. Pravda bola, že možno mám 14 ale chcel som ju. Rodičia totižto išli na rodinnú oslavu do vedľajšieho mesta. Takže na nás nemal dať kto pozor.
20:30 pozeráme horor. Myslel som si, že sa bude báť a ku mne tuliť väčšina dievčat to tak robí ale mýlil som sa. Aj keď sa zľakla tak otočila iba hlavu a pozrela sa vedľa.
23:00 pozerali sme nejakú komédiu, ktorú som vôbec nesledoval a nevnímal. Jedli sme pukance a pili kolu. Ešte som si dal aj to tričko dole a ono nič!

18 rokov
Mark sa opovážil ju pozvať na rande? Keď ona je MOJE?! Keď som sa to od nej dozvedel myslel som, že niekoho zabijem. Spýtala sa ma, že či pôjdeme spolu domov povedal som jej že nie. Pravdou bolo, že som povedal Markovi aby sme sa stretli na ihrisku. Tam som ho zbil ako hada a vynadal mu aby sa k nej už nikdy nepriblizoval. Nikto sa k nej nesmie priblížiť! Viem, že ju budú chcieť odviesť preč, nemôžem to dovoliť.

Išli sme na party ale bohužiaľ išla aj jej kamarátka Aurora. Bože, to dievča nemám rád. Videl som ju iba 2x a už mi lezie na nervy. Takto nemôžem uskutočniť svoj plán ako jej niečo hodiť do pitia. Cele to je na hovno.

Sledoval som ju až k jej domu. Tvrdil som, že som chorý nebol som. Vyliezol som na strom a sledoval ju cez ďalekohľad do jej izby. Oh bože, prezlieka sa. Musel som si to natočiť nech sa mám nad čím uspokojovať.

Vlámal som sa do ich domu. Išiel som do jej izby. Prezeral som si všetko. Cez fotky po jej spodné prádlo. Keď som ležal na jej posteli nemohol som odolať. Musel som to spraviť. Natáčal som sa ako sa robím nad jej fotkou. Vzdychal som a stonal. Spravil som sa 3x na jej posteľ. Ten pohľad na to, že som si označil jej postel a že to tam ostane mi priniesol blažený pocit na hrudi.

Prišlo mi zle. Musela som nachvíľu prestať čítať jeho zápisky aby som sa mierne ukľudnila. Ako to mohol spraviť. Ako to, že som si nevšimla, že je chorý? Teraz keď si spätne spomínam vždy som si musela dávať  prať obliečky a to som ich nemala ani týždeň.

Praktikoval som to vždy keď nebola doma. Každý jeden deň. Ten blažený pocit toho, že moja DNA je na jej obliečkach a oh, aj na nej je skurvene príjemný. Miestami som si prišiel nechutný no to hneď prešlo v momente čo som sa urobil.

19 rokov
Oznámil som jej, že sa sťahujem. Bol som na svojich rodičov tak naštvatý, že to nejde opísať. Nenavidim ich!!!

Nechal som jej v dome malú kamierku v obraze čo mala na stene. Aby som ju mohol vždy sledovať. Mal som ju.

20 rokov
Čakal som kedy vyjde z domu aby som mohol ísť za ňou. Presťahoval som sa naspäť po pár mesiacoch čo som dokončil školu. Mal som chuť ísť za ňou a povedať, že som späť ale nebolo by to ono. Mala sa stretnúť s Aurorov v kaviarni.

22 rokov
Vychádzali zo školy. Sedel som v aute a sledoval ako sa spolu bavili. Potom nastúpila do auta a odišla domov. Išiel som za ňou. Vedel som, že sa presťahovala ale nevedel som kde. Teraz už viem.

Znovu sa pohádala s BTS lebo skoro kvôli nej pokazili misiu. Pravda bola, že som to bol celý čas ja. NIKDY SA K NÍM NEPRIDÁ! Zakazujem jej to.

Vzdala Auroru na zavody. Stal som päť krokov od nej a ona si ma vôbec nevšimla. Je to neslýchané. Ale ja Haven pekne pripomeniem, že ja som sa vrátil. Tak, že NIKDY na to nezabudne.

Už cez mesiac jej posielam výstražné listy. Bože, ten pocit keď sa zakaždým otočí pretože si mysli, že ju niekto sleduje. Hah, vlastne ma pravdu ale nie tak celkom. Stretáva mojich ľudí a ani o tom nevie. Dodržuje kroky, ktoré som jej napísal. Inak niekto zomrie. Keby tak vedela, že jej rodičia sú dávno mŕtvy. Celkom ľahké ani sa nesnažili brániť. A ten pohľad keď ma zbadali? Oh áno. Milujem to.

Presne dneska sa stretneme po toľkých rokoch. Bože áno.

Môj pláne nebol ju nabúrať ale vyšlo to. Keď ma zbadala a dala si dve a dve dokopy došlo jej to, že som to ja. Nepovedal som jej nič iba to, že nikomu to nemá povedať. Je taká poddajna keby jej možno poviem aby mi vyfajčila tak to spraví.

Tá mala suka ma postrelila. Toto jej tak ľahko nedarujem. Možno im zdrhla ale mne nie. Viem presne kam ide a čo bude robiť. Aspoň budem mať čas sa jej vypomstiť, že to spravila!

26 rokov
Vrátila sa naspäť. Spravila obrovskú chybu sa vraciat. A ešte väčšiu keď išla do starého domu. BTS sa na ňu vykašlali až na toho Min-a. Skoro ju mal ale ušla mu. Je to šikovná mrška.

Môj plán vychádza presne tak ako ma. TXT ma zbadali a sledovali. Potom jej napísali, že ma našli. Tentokrát im to len tak ľahko nepôjde. Možno sa spojili spolu s ostanými ale nemajú šancu!

Uniesol som ju za bieleho dňa. Bolo to celkom jednoduché ani zbraň nemala. Jej škoda. Už sa teším keď ju odvediem preč a tam budeme spolu žiť navždy. Budeme mať prekrásnu rodinku. Mám kúpené aj prstene a všetko čo na to potrebujem.

MILUJEM JU!

Zatvorila som denník a cítila som sa ako sa klepem. Ten človek vedel o mne všetko. Prišlo mi zle čo som sa dočítala. Pozrela som sa pred seba a snažila sa spracovať informácie. On mi preboha zabil rodičov.

SniperWhere stories live. Discover now