(+18 unsurlardan rahatsız olanlar ve hassas olanlar bu bölümü okumayabilir.)
Kapının çarpma sesini duydum. O kız için çok endişeleniyordum. Zavallı kız şimdi nasıl da tırsıyordur o pislik Emre 'den.
Kıza yardım etmek istiyordum. Ama elimden ne gelebilirdi ki...
Odamda telaş içinde dolanmaya başladım. Kaldığım oda gerçekten de evin her odası gibi devası bir büyüklüğe sahipti. Etrafıma bakınırken odadaki bir duvarın üstünde pencere olduğunu farkettim.
Hemen odamda bulunan bir sandalyeyi aldım ve boyum yetişsin diye oraya koydum.
Sandalyenin üstüne çıkar çıkmaz cama baktığımda camın Emre'nin odasını gösterdiğini farkettim. Resmen Emre'yle benim odam yanyanaydı.
Acaba bilerek mi beni bu odaya koymuştu? Belki de ona yakın olayım diye böyle bir şey yapmıştı. Bir taraftan bu düşüncelerle baş etmeye çalışırken diğer taraftan Emre'nin odasında olup bitene bakıyordum.
Melis pembe dantelli bir gecelik giymişti. Emre o pis gülüşünü yaparak kıza baktı. Kapıyı kilitledi
"Bağırışlarını diğer kızlar duymasın diye kapattım. Korkmana gerek yok!" dedi.
Ardından Melis'e yaklaştı. Kız ondan kaçmak istiyordu ama o kıza doğru yürümeye devam etti. Kızı duvarda sıkıştırdı ve kızın dudağından öptü.
Öyle bir öpüyordu ki resmen emiyordu. Birden kızın boynunu emmeye başladı diğer taraftan da bir eliyle kızın geceliğinin askılarını indiriyordu...
Melis resmen iç çamaşırıyla kaldı. Boynunu emmeye devam etti. Kızın bundan hoşlanmadığı çok belliydi.
Ardından elini kızın kodunun içine soktu ve vajinasına ileri geri hareketler yapmaya başladı. Artık kız bu durumdan zevk alıyordu.
"Devam etmemi ister misin Melis?"
"Evet nolur ah nolur devam et ileri geri yapmaya devam et ıslat beni hadi.."
Melis artık inlemeye başladı. Bu durumdan zevk akıyordu hem de çok. Emre 'nin öyle vajinasına dokunması ileri geri yapması... Benimde oram ıslanmaya başladı...
Sonra kızı yatağa yatırdı
Kızın üstüne çıkıp göğüslerini sıkmaya başladı." Ah Emre beni çok azdırıyorsun..."
"Melis sen de beni çok azdırıyorsun hem de çok..."
Melisin göğsünü sıkıyordu. Bir yandan da elini Melisin kilosuna sokup vajinasına dokunuyordu. O an ben bile azmaya başlamıştım. Dişlerimi sıkıyordum...
Melisin sütyenini çıkarıp göğsünü emmeye başladı. Melisin Kilotunu fırlatıp attı. Kendi de iç çamaşırını da çıkardı.
Penisini Melisin vajinasına soktu. O üstte Melis alttaydı...Bir sokup bir çıkarıyordu.
"Emre daha hızlı daha hızlı yap sakın durma, Ah Hadii daha hızlı daha hızlı ohh evet harikasın. Sakın bitirme daha çok zevk almak istiyorum."
"Hoşuna gidiyor mu Melis. Merak etme daha çok gecelerimiz olacak. Yine senin sıran gelicek ve yine zevk alacaksın ahh"
Emre Melisin hem boynunu emiyordu hem de Penisini vajinaya sokup çıkarıyordu. Melisin zevk çığlıkları her yerde duyuluyordu. Anlaşılan kapıyı kapatmak çok işe yaramadı.
Birden ikisi de ayaklandı. Emre yatağa oturdu bacaklarını uzattı. Emre'nin üstüne çıktı vajinasına penisi sokup hoplamaya başladı. Bir yandan da zevk çığlıkları atıyordu...
"Ah Emre bu bana zevk veriyor. Ohh seni çok seviyorum. Ahh"
Kanter içinde kalmıştı ama hala devam ediyorlardı. Emre bir anda Melisi kaldırıp yatağa fırlattı aşağı doğru eğildi ve Melisin vajinasını emdi.
"Evet Emre çok iyi ohh çok iyi devam ett."
Melis aldığı hazdan dudağını ısırıyordu. Emre de öyleydi. Durmuyorlardı. Hala delicesine sevişiyorlardı bir an bitmeyecek sandım.
En sonunda esler kesildi ikisi de kendini yatağa fırlattı. Yorganı üstlerine çektiler. Yorganın altında bile birbirlerinin oralarını elliyotlardı. Bunu Melisin inlemelerinden ve hala zevk almasından anlayabiliyordum.
Ben de sandalyeden indim. O kadar çok ıslandım ki kilodumu değiştirdim. Oda da bulunan bir geceliği giydim. Yatağıma yattım. Yavaşça göğüslerimi sıkmaya başladım. Zevk alıyordum hem de çok...
Ardından kilodumu çıkardım bacaklarımın arasına yastık koydum ve yastığı tam vajinamın ortasına getirdim. İleri geri hareketler yapmaya başladım.
İnlemelerim duyulmasın diye ağzıma kağıt soktum.
Çok zevk almaya başladım. Yastıkta ıslanmıştı ben de...Göğüslerimle oynamaya başladım. Yastığın üstüne çıktım. Hoplamaya başladım. Çok zevk alıyordum.
Artık kağıtta bir işe yaramıyordu. Kendime engel olamıyordum Artık yastığı bir kenara atıp elimle vajinam ileri geri hareketler yapmaya başladım.
Artık ağzıma soktuğum kağıtta işe yaramıyordu. İnlemelerim yükselmeye başladı. Aldığım haz çok güzeldi...
Kanter içinde kaldım. Ama durmak istemiyordum. Kendime "Hadi Emre devam et hadi durma" diyip duruyordum. Aldığım hazdan dolayı dudağımı o kadar çok ısırdım ki dudağım kanamaya başladı. Ama onu önemsemedim bile.
Çünkü durduğum haz buna engel oluyordu...
Elim vajinamda çırılçıplak bir halde yatakta yatıyordum. Bir yandan inliyordum. Yastığım terden sırılsıklam oldu. Diğeri ise aldığım hazdan...
Ben durmuyordum hala durmuyordum bu zevk tüm gece sürsün istiyordum. Çığlıklarım ve İnlemelerim giderek artmaya başladı.
Artık nerede olduğumu bile umursamıyordum. Sadece yaptığım bu şeye devam etmek istiyordum. Hiç durmamak üzere devam etmek...
Sonra birden kapı açıldı ve Emre'yle göz göze geldik...