"Wooyoung! Ay çok heyecanlı ilk defa kocalarımızla pijama partisi yapıyoruz!""Ayrıca yanımızda 4 bebiş de var!"
Yunho ve Wooyoung heyecanla birbirlerine sarıldılar. Wooyoung ve San evleneli yaklaşık 6 ay olmuştu ve Yunho'nun karnı burnuna gelmişti. Hamilelik nasıl bu kadar hızlı geçiyor bilmiyordu ama bazen bebekleri taşımakta güçlük çekiyordu.
İki arkadaş mutfakta aburcubur tabağı hazırlarken Wooyoung'un aklına bir fikir geldi.
"Yunho!" Bir anda bağırmasıyla Yunho korkup sıçradı
"Bebekleri düşürüyordum az daha!"
"Ay pardon aşkom, size de pardon küçük aşkolar."
"Ne söyleyecektin?"
"Ay bize bi çiğköfte yoğursana!"
Yunho heyecanla saçlarını savurdu. Çiğköfte yoğurmak bir aşkonun favori aktivitesi olmalıydı!
Wooyoung koşa koşa verandada oturan ikiliyi çağırırken Yunho malzemeleri tepsiye dolduruyordu. Mingi eşini elinde tepsi omuzlarında eşarplar görünce gülümsemeden edemedi.
Yunho kafasını kaldırdığında eşinin ona gülümsediğini görüp gülümsedi. San ve Wooyoung romantik ortam oluşmasıyla kusuyormuş taklidi yapıp ortamı bozdular.
Yunho sonunda tepsiyi yere bırakıp o da oturunca Wooyoung videoya almaya başlamıştı bile. Bu ikilinin çiğköfte anıları onlar için her şeydi. Woo kamerayı San'a kakalayıp malzemeleri karıştırmaya başlayan Yunho'yu izledi bir süre.
Daha sonra aklına gelen şey ile bağırdı.
"Eşarbını yan bağlama kurbanın olayım Allah'ın adını verdim."
Yunho birden şarkıya girdi: "EŞARBINI YAN BAĞLAMA!"
Wooyoung da anın verdiği heyecanla bağırıp oynamaya başladı.
"Ben söyleyim sen ağlama!"
Mingi gülmekten yerleri yumruklamaya başlamıştı. Son zamanlarda gerekli gereksiz her şeye gülüyordu. Sonunda düzeldiğinde Yunho yoğurduğu çiğköfteden Mingi'nin ağzına vermişti. Mingi çiğköfteyi ağzıyla alırken Yunho'nun parmak uçlarına da öpücük bırakmıştı.
Wooyoung yine öğürürken Yunho'nun gözleri dolmuştu. Hamilelik Yunho'yu oldukça duygusal bir ruh haline büründürüyordu.
O gün dört arkadaş tüm gece gülerek eğlenerek geçirmişlerdi. Saat sabah altıya gelirken bir arama aldılar.
"Alo gobel? Bi şey olmuştur?"
"He valla süper bi şey oldu."
"De bakim."
"Evleniyom iki gün sonra daha nolsun heri?"
"Felix'le?"
"He."
"Nerede olacak düğün gelek."
"Çorum'da benim köyümde olcak. Felix, Yunho'nun gelmesini istiyormuş ama yengenin karnı burnunda galiba."
"He bebeler doğdu doğacak Yunho istemezse gelemeyebiliriz gobel. Yanlış zamanda evleniyin."
"Yok sorun değil. Biliyom sizin durumu düşünceniz yeter. "
Mingi aramayı kısa kesip Yunho'ya anlattı. Zaman olarak bebeklerin doğumuna daha yirmi gün vardı. Yunho en özel gününde Felix'in yanında olmak istedi. Yani ikili Çorum'a gitmek üzere harekete geçtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Berdeli Gay Berdeli, Yungi
FanfictionAbisinin Park aşiretinin ağasına kaçmasını fırsat bilen Mingi, sevdiği Çocuk Yunho'yla berdel yapmak için plan yapar. *** "Oğlum Mingi vardır daha 21 yaşındadır var mı ona uygun, terbiyeli biri?" "Benim tek oğlum Seonghwa'dır amma gardaşımın bir oğ...