Başka biri

194 34 8
                                    


Chan, Hyunjin'e sarıldıktan sonra odadan babasıyla konuşmak için çıkmıştı. Hyunjin endişeliydi çünkü babasının Chris'e zarar vermesinden korkuyordu. Acheron'un eski liderinin sinirlendiği zaman ne kadar tehlikeli olduğunu herkes bilirdi. Odadan çıkmadan önce Chan'in ellerini sıkıca tutmuş ve kendisiyle kalmasını istemişti fakat Chan bunun gerekli olduğunu söyleyerek gitmişti.

Chan odadan çıkar çıkmaz merdivenin başında görmüştü aradığı bedeni. Çatık kaşları ve sinirli ifadesiyle kendisinden bir açıklama beklediği belliydi. Derin bir nefes alıp yanına gelmiş ve gözlerinin içine bakarak konuşmuştu.

"Baba.. ben Jisung'la evlenemem." Chan cümlesine devam edeceği sırada ikilinin dikkati odasından çıkan Jisung'a yönelmişti. Küçük omega dik bir duruşla alfanın karşısına geçmiş ve güne damga vuran o sözleri söylemişti.

"Çünkü ben başkasını seviyorum alfa Bang."

Chan ve babası şaşkınlıkla Jisung'a bakarken, omega Elision'dan birini sevdiğini söyleyip bu işkenceye son vermeyi düşünüyordu. Abisinin mutluluğu için kuralları çiğnemeyi ilk defa göze alıyordu. 

Alfa Bang sert ses tonuyla sorguladığında ellerinin titremesine engel olamamıştı Jisung. 

"Kimmiş sevdiğin adam omega!? Bu ne rezillik böyle?"

"Ortada rezillik falan yok alfa, onun sevdiği adam benim." Minho merdivenlerden yavaş adımlarla çıkarken Jisung'un gözlerine bakmış ve geri dönüşü olmayacak bu cümleyi söylemişti. Alfa Bang sinirden daha da kızarırken hızla Chan'e dönmüş ve omzunu sert elleriyle sıkmıştı.

"Beni hayal kırıklığına uğrattın Chan, bunu seninle daha sonra konuşacağız." alfa daha sonra birbirine bakan ikiliye dönmüştü. "Siz ikiniz beni takip edin hemen!"


Jisung

Lanet olsun... bu gerçek olamaz. O aptal az önce bütün bunları söylemiş olamaz. Ne yapacağım ben şimdi? Bu işin içinden nasıl kurtulacağım?

Elimde hissettiğim dokunuşla bakışlarımı onun yüzünden çekip elime bakmıştım. İlk elimi tuttuğu gün hala aklımdaydı fakat o günden bugüne yaşananlar çok farklıydı. O elimi tutmayı hak etmiyordu ki artık. Elimi çekmeye çalışsam da tutuşunu sıkılaştırmış ve beni alfanın odasına götürmeye başlamıştı. Ne diyecektim ben şimdi o adama, ya babam tüm bu olanları öğrenirse o zaman ne olacaktı?

"Korkma. Ben yanındayım Jisung." eğilip kulağıma fısıldadığında derin bir nefes alıp gözlerimi kapatmıştım. Şuanda ona güvenmekten başka çarem yoktu.

Odaya girdiğimizde alfa Bang önce kenetlenmiş ellerimize sonra da Minho'ya bakmıştı. "Ailemizin yüz karasısın derken ne kadar haklı olduğumu bir kere daha kanıtladın. Şimdi de abinin nişanlısına göz diktin öyle mi!?"

"Kimsenin nişanlısına göz diktiğim yok benim. Jisung'u yıllardır seviyorum, onunla bir geçmişimiz var." Bunları babasını ikna etmek için söylediğini biliyordum fakat beni sevdiğini söylemesi kalbimin yine umutla atmasına sebep oluyordu. Aynı şeyleri tekrar yaşayamayacak kadar yorgundum oysaki.

Alfa Bang oturduğu koltuktan kalkıp tam karşımıza geçtiğinde bakışlarımı ellerimize indirmiştim. Şuan bana güven veren ellere bakmak korkumu biraz da olsa hafifletmişti fakat duyduğum sesle hızla bakışlarımı onun yüzüne çevirdim. O... tokat mı yemişti?

"REZİL! bir de konuşuyorsun utanmadan! Tut yanındaki fahişenin elini ve in aşağı hemen. Bugün ikinizin nişanı olacak."

Minho karşılık vermek için öne atılacağı sırada eline daha sıkı sarılıp onu kendime çekmiştim. Bana hakaret edilmesi umurumda değildi, şuanda önemli olan tek şey onun canının acımamasıydı. Babası odadan çıkar çıkmaz bana dönmüş ve öfkeyle elimi bırakmıştı.

"Neden ağzının payını vermeme izin vermedin, hakaret edilmesine çok mu alışıksın omega!?" Minho babasına kızıyordu fakat az önce omega kelimesini bastıra bastıra söylediğinin farkında değildi. Beni küçük görüyordu her zamanki gibi fakat şuanda buna ayıracak vaktim yoktu. Elimi Minho'nun kırmızılaşmış yanağına koyduğumda acısının bir kısmını alabilmeyi diledim. Onu acı çekerken görmeye alışkın değildim ve bu durum kalbime iyi gelmiyordu.

"Çok acıdı mı?" titreyen sesimin farkında bile değildim. Minho bir süre gözlerime bakmış ardından elimi tutup kalbinin üzerine koymuştu. Bakışları o kadar derin ve anlamlıydı ki onu sanırım ilk defa bu kadar savunmasız görmüştüm.

"Buradaki acıyla kıyaslanmaz bile."



Hikaye iki çift içinde yeni başlıyor, gelecek bölüm Hyunchan de büyük gelişmeler olacak.







Forbidden (Hyunchan/Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin