Hwang Hyunjin (24);
Elysion klanın tek alfa veliahdıdır, feminen bir alfa olduğu için ailesi ve klanı tarafından sevilmez. Sürü liderinin tek alfa oğlu olduğu için ona zarar verilemez. Kuzey bölgesinden ve tüm kalıplaşmış kurallarından nefret etmektedir.
Hwang Jisung (21);
Elysion klanının cesur ve güçlü omegasıdır. Klan liderinin gözde oğludur çünkü omega olmasına rağmen avlanmada ve kılıç kullanmada kusursuzdur. Hyunjin'in yerine klanı devralması gereken kişinin Jisung olduğuna inanılıyor fakat Kuzey bölgesi kurallarına göre böyle bir şey mümkün değildir.
Bang Chan (26);
Acheron klanının alfa lideridir. Klanı henüz yeni devraldığı için babasının emirlerini uygulamaya devam etmektedir. Kardeşi ile arası yıllardır bozuktur ve halk tarafından sevilen ve desteklenen kişidir.
Lee Minho (24);
Acheron klanının ikinci alfa veliahdıdır. Chan'in annesinin ölümünden sonra babasının ikinci evliliğinden olan tek kardeşidir. Babasının ve halkının ona adaletsiz davrandığını ve Chan'in bulunduğu konumu hak etmediğini düşünür. Uzun uğraşlar sonucu annesinin soyadını almış ve babasıyla iletişimini kesmiştir fakat sürüyü ve evini terk etmesi yasaktır.
Acheron ve Elysion;
Acheron Kuzeyin en güçlü klanı olmakla birlikte en soğuk iklime ve savaşı benimsemiş bir halka sahiptir. Kuralları ve yasakları çiğnemenin cezası her zaman ölümdür. Buna karşın Elysion daha ılıman bir iklime ve barışçıl insanlara sahiptir. Kuralların ve yasakların çiğnenmesi ciddi bir suçtur fakat her zaman ölümle sonuçlanmaz.
Acheron da her zaman kar ya da yağmur görülür fakat Elysion da nadir de olsa güneşin göründüğü zamanlar olur. Kuzey bölgesi klanlarının değişmez kurallarından biri alfa ve omegaların birliktelikleridir. Omegaların alfalar için yaratıldığı düşünülür. Alfa-omega, beta-beta eşleşmelerinden başka birliktelikler kesinlikle yasaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden (Hyunchan/Minsung)
Fiksi PenggemarAcheron ve Elysion kuzey bölgesinin en güçlü sürüleridir. Bu iki klanın liderleri yaptıkları bir anlaşma ile alfa ve omega olan oğullarını evlendirmeye karar verir. İki gencin fikirlerine önem verilmediği gibi kardeşleri ve yakınlarının da hayatları...