Gerçek aşkın acısı

283 36 4
                                    

Minho

Jisung yanımdan geçip gittikten sonra bir süre gözlerimi kapatıp onun kokusunu hissetmeye çalıştım. Yıllar sonra bu kokuyu tekrar almak, onun yüzünü görüp sesini duymak çok farklı hissettirmişti.

Onun gözünde kötü biri olduğumu biliyordum, belki de gerçekten kötüydüm fakat onu asla basit bir seks aracı olarak görmedim. Benim için hislerimi adlandırmak zordu, zaten sevgisiz büyüyen bir çocuktan da fazlasını beklemek haksızlık olurdu.

Daha önce kimseye aşık olmadım. Aşk hayatımda ihtiyacım olan son şey bile olamaz. Jisung'a karşı hissettiklerimin aşk olmadığından eminim çünkü gerçek aşk acıtır. Ondan ayrı kaldığım bu süreçte benim canım onunki kadar yanmadı ya da ağladığını gördüğümde kalbimde bir acı hissetmedim. Belki de duygusuz bir alfa olduğum için aşık olmaya da hakkım yoktur diye düşündüm bunca zaman.

Şimdi yıllar sonra onu tekrar gördüğümde kalbimde değişen hislerin varlığı beni korkutmuştu. İlk defa canımın acıdığını hissetmiştim uzun zaman sonra. Abimle evlenecek olması tahmin edemeyeceğim kadar öfkelendirmişti beni.

Normalde planım belliydi. Abimle evlenecek olan omegayı baştan çıkarıp abimin alfalık konumunu zedelemekti. Bu planım Jisung ortaya çıktı diye değişecek değildi fakat yine onu kullandığımı düşünecek ve benim yüzümden yine ağlayacaktı.

Bu düşüncelerle vakit kaybetmenin bir anlamı yoktu. Jisung çoktan sürü evine varmış olmalıydı. Artık onu ve Chan'i yalnız bırakamazdım. Aralarında bir bağ kurmaları tüm planımı alt üst edebilirdi. Bunu engellemek onun sayesinde benim için zor olmayacak gibi görünüyordu. Hyunjin.. İyi ki geldin baş belası alfa. Geçmişte az başıma bela olmamıştı Jisung'tan uzak durmam için. İtiraf etmek benim için ne kadar zor olsa da o güzel bir alfaydı. Chan ile bir geçmişi olduğunu biliyordum. İkisinin bir araya gelmesi Acheron'un tüm dengelerinin değişmesine sebep olacaktı, benim görevim ise bu ihtimali mümkün kılmaktı elbette..

Forbidden (Hyunchan/Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin