Hepinize merhabaaa dünya güzelleriii!!! Umarım iyisinizdir. Kendinize dikkat edin havalar buuuzzzz!!!! Winter is coming cocuğuuummm xddkcjdcdjchdbhc günlük şakamı da yaptığıma göreee yeni bülüme geçiyoruzzzz yuppiiii!!!
Jeon Jungkook (8 yıl önce)
"Yeter artık bıktım beni geçiştirmelerinizden!" dedim delirmiştim.
Bağırıp çağırıp bir şeyleri kırıyordum.
O kadar yoruldum ki her gün okuldan eve döndüğümde annemi soruyordum ve bir kişi bile beni dikkate almıyordu. Beni anlayan kimse yokmuş gibi hissediyordum halbuki hyunglarım da benimle aynı durumdaydı ama onlar kabullenmiş gibiydi.
Ben kendime yediremiyordum.
Annesizliği...
"Jungkook sakinleş oğlum. Anlatacağım." dedi babam zorla.
Göz yaşları göz pınarlarında birikmiş ağladı ağlayacaktı.
"Geçiştirmeyin artık beni. Konu değiştirmeyin. Çocuk değilim ben!" dedim öfkeyle.
Bunca yıl bana yalan söylenmiş gibi hissediyordum.
Babam yanıma gelmiş ellerimi sıkı sıkı tutmuş ve karşısına oturtmuştu beni.
" Tamam, geçiştirme yok, yalan yok, anlatacağım sana." dedi pes etmişlikle.
Bu konu babama da ağır geliyordu biliyordum o yüzendi sürekli kapatmak isteyişi ama beni de anlamalıydı...
" Sen doğduktan sonra her şey çok güzeldi o kadar güzeldi ki bir rüyanın içinde gibiydik. Ben, annen, Jin, Jimin ve sen çok güzel bir aileydik. Sonra annen bu rüyayı bir ihanetle bozdu." dedi zorlukla.
Nefesim kesilmişti.
Kraliçe, babama ve bize ihanet etmişti.
"Jungkook, anneni ben kovdum bir daha sizin yanınıza yaklaşmaması için ve ona çokça miktar para sundum. Annen o kadar kötü bir insandı ki ben bunu sonradan öğrendim fakat sizin yerinize parayı seçti." dedi babam kalbini tutarak.
Bunları söylemek onun için çok acıydı ve ben, o gün babamın yanında kendime bir söz verdim.
Bir daha Kraliçe konusunu hiç bir zaman açmayacağıma ve hayatım boyunca Kraliçe'ye karşı tek bir duygu hissetmeyeceğime söz verdim.
Son olarak babama sıkıca sarıldım.
"Özür dilerim baba." dedim kendi sesimi bile duyamayarak.
Jeon Jungkook (Günümüz)
Güneşim, yanımdaki güzelliğimle aymıştı. Uyandırmak istemediğim için yüzünün her bir hücresini izlemeye başladım ezberime kazınması için. O kadar masumdu ki bebekleri andırıyordu sevgilim.
Aşka inanmazdım ama Taehyung diye bir bebek girdi hayatıma... Asla dediğim her şeyi yaptırdı bana ve ben bundan çok mutluydum.
Katı bir kişiliğim vardı. Herkese her şeye bağırabilen bir insandım genel olarak bunun sebebi Kraliçe'ydi ama ben, katı kişiliğimi yavaş yavaş bırakıyordum Taehyung sayesinde.
Telefon sesiyle, bebeğim kıpırdanmaya başlamıştı. Hızla telefonun sesini kısıp odadan çıktım konuşmak için.
"Jungkook acil Saray'a gelmen gerek." dedi Jimin hyung ve kapattı.
Arkamdan bana sarılan sevgilime dönüp dudaklarına hızlı bir öpücük kondurdum ve koşarak odaya girdim.
"Ne oldu sevgilim?" dedi bana tatlı sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Merman/Taekook-Omegaverse
RomanceOkyanusun prensi Kim Taehyung ve karanın prensi Jeon Jungkook...Peki bu iki dünya birleşebilecek mi? Bütün olumsuzluklara rağmen birbirlerini sevip koruyacaklar mı? Geçmiş hayatlarındaki gibi birbirlerine söz verip "biz" olacaklar mı? Seme Jungkook ...