▪Μέρος 2ο▪

277 14 19
                                    

Hepinize iyi akşamlar dünya güzellerimmmm!!!!!Yeni bölümü umarım seversinizzzz!!!! Yeni bölümü beğendiyseniz bol bol yorum ve oy atmayı lütfen unutmayııınnnn!!!! Seviliyorsunuzzz...İyi okumalarrr aşk kuşlarııımmm

Victory

"V" diye bağırdı güzel çocuk. Sonrasında ikimiz de kıkırdamaya başladık.

Onu kayalıklara oturtup ben de kuyruğum denizde kalacak şekilde onun yanına oturdum. O gün orda hava siyahlara bürünene kadar sohbet ettik ve hiç sıkılmadan onu dinledim ayrıca yavaş yavaş konuşmaya da başlıyordum.

Gideceğinde ise bana bir kolye vermişti ama bu bizim okyanusta bulunan kolyeler gibi inci değildi, altından yapılma üstünde Jeongguk yazan bir kolyeydi. Üstünde ne yazdığını bana Jeongguk söylemişti. Jeongguk önüme geçip kolyeyi boğazıma geçirirken ben onun gözlerine bakıyordum. Her günüm yıldızlara bakarak geçse de onun gözlerinde galaksiler vardı...

"Çok güzel bakıyorsun bakmaaa..." dedi şikayet edermiş gibi konuşarak. 

Güldüm ona karşı.

"Gözlerinde galaksileri taşıman benim suçum değil." dedim omuz silkerek.

Bu hareketi ondan öğrenmiştim.

"Gözlerinin okyanus gibi derin olması da benim suçum değil o halde." dedi dudak büzerek.

İkimiz de bu konuşmamıza kahkaha atmaya başlamıştık.

"Bu kolyeyi sakın çıkarma tamam mı eğer çıkarırsan seninle başkası arkadaş olur."dedi ciddi çıkarmaya çalıştığı sesiyle ve çatık kaşlarıyla.

"Peki arkadaşım." dedim ona gülümseyerek. 

O da gülümsedi.

"Benim şimdi gitmem lazım annem merak eder. Seni burada bulabilir miyim yine?" dedi masumca.

Beni bir daha hatırlayamayacaksın diyemedim...

"Bilmem, bulabilir misin?" dedim fısıldayarak.

"Ne?" dedi. 

Duymamıştı beni. Ben de duymasını istemiyordum zaten.

"Boş ver." dedim.

Omuz silkti. Çok şirindi ama özür dilerim bunu yapmam lazım Jeongguk.

"Sarılalım mı?" dedi gülümseyerek.

O ne demekti ki?

Ansızın bana kollarını doladığında şaşırdım fakat çok güzel bir şeymiş bu...Sarılmak.

"Güle güle." dedi.

"Jeongguukkk" diye bağırdım.

Yanıma geldiğinde elimi ona uzattım o da uzattı ve...Benimle olan anılarını silmeye başladım.

"Özür dilerim Jeongguk. Özür dilerim gözlerinde yıldızlar parlayan çocuk. Umarım bir gün yine seni bulurum...Arkadaşım." dedim fısıldayarak.

Onu orda bırakıp denize daldım beyaz inciler okyanusa akarken ben hıncımı denizden almak istermiş gibi hızlı hızlı yüzüyordum. Hangi canlı 3 veya 4 saat geçirdiği birine bu kadar bağlanır ki hem de yasak olduğunu bile bile...

Kim Taehyung

Güldüm ona karşı, ben konuşana kadar böyle idare edecektik artık. 

Ben Okyanusun Prensi Kim Taehyung'dum artık.

Okyanusun Prensi Kim Taehyung...

"Demek gülmeyi biliyorsun." dedi gözlerime bakarak. Sanki gözlerimin içinde bir şey arıyormuş gibi bakıyordu...

The Merman/Taekook-OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin