Sürprizzz yeni kurgu ! Doluşun bakalım..✨️
---
Son ses müzik dinlerken aynı zamanda dans etmek ruhuma o kadar iyi geliyor ki.. Bir gören olsa ruh ve sinir hastalıkları hastanesine götürürdü beni kesinlikle. Waoww işte bu yeni bir hareket ! Hemen bu dans figürünü gereksizler listeme eklemeliyim. Çok sakar olduğum için bu hareketim sonrası ayak serçe parmağımı boy aynamın kenarına vurdum. Şimdi tek ayak üstünde sekerek farklı bir dans figürü daha buldum. Harikayım.
Merhaba, ben Liyadan. "Liadan Owens." Bazen Liyadan bazen Liadan diyorlar ikisi de aynı anlama geliyor zaten. Benim tercihim Liya. 2 sene önce Irlanda'dan Kanada'ya taşındık. Annem ve ben. Annem Katherine, hala 20lik kızlara taş çıkaracak güzellikte. Babam konusuna girmek istemiyorum, onu hiç görmedim. Konusu açıldığında annemin kanı donuyor, neler olduğunu sorduğumda ise bu konunun açılmamasını istiyor.
Bu arada sürekli son ses müzik dinlerim. Bunun sebebi kafamın içindeki sesler. Hani çok hızlı kitap okursunuz fısıltıyla.. Hah tam da o şekilde duyuyorum sesleri. Anlamı olmayan yabancı cümleler. Tek kelimesini anlamıyorum. Susmuyorlar. Bundan anneme sadece bir kere bahsedebilmiştim ve beni tersleyip konuyu kapatmıştı. Eğer tekrarlarsam beni akıl hastanesine göndereceğini söylemişti. Dalga geçtiğini biliyorum ama yine de tedirgin olmuştum.
Bu sene yeni mezun oldum. Branşım resim. Saçmalamayın tabi müzik dinlerken günlerce resim yapıyorum. Bıraksalar aylarca yapacağım ama buna müsaade etmeyen iki kişi var hayatımda. En yakın arkadaşım Nancy ve erkek arkadaşım Jasper. Akşam ise ünlü iş adamı Oscar O'Naill sanat galerisine gideceğiz şu an dans ederken buna hazırlanıyorum ! Vip bileti bulabilmek için 4 ay aç gezdim, karda yuvarlandım (Bunu neden yaptığıma dair hiçbir fikrim yok) sıra bekledim, internet üzerinden deliler gibi email yolladım ama en sonunda başardım. 7-8 kere sakatlandım. Tanrım cidden sakarım.. Buna kesinlikle değdi. 3 tane vip bilet. Masamın üzerinde kuzu gibi yatan biletler bana göz kırpıyorlar.
Katherine: Liadan geç kalacaksın çabuk olur musun ?
- Tamam anneeeeğ.
Kulaklığı tam zamanında çıkardığım iyi oldu yoksa bin defa seslenip en sonunda basacaktı odamı terlikle. Omzuma gelen sarı saçlarımın birazını alıp tepede salaş topuz olarak topladım. Bunu beğendim işte.. üzerimdeki siyah ip askılı kısa elbisem ile güzel göründüğümü var sayıyorum.. Eehh idare eder. Telefonumun çalma sesi ile hızlıca masadaki telefonumu alıp açtım.
Nancy: Aşağıda ağaç oldum hadi artık !! Sana Jasper gelmeden bir şey söylemem gerek.
- Beni germesene kızım bir sakatlık çıkaracaksın gidemeden.
Nancy: Hadi bekliyorum.
Telefonu kapatıp siyah topuklu ayakkabılarımı giydim. Deri ceketimi alıp hızlıca odadan çıktım.
- Ben çıkıyorum anneeeee!!!!
Katherine: İyi eğlenceler hayatım.
Tam kapımın önüne geldiğimde kafamın içindeki seslerin tekrar başladığını anlamıştım.
"Bu gece. Ölüm. Çok fazla ölüm. Akademiye yardım et !"
Ne ? İlk defa fısıltıları anlamıştım. Kalbim sıkışıyordu iyice. Bu ne demek ? Titreyen ellerimin ve tüm bedenimin kendine gelmesini bekledim. Bir şey yapmak istiyordum.. Bir şey.. "Çığlık atmak"
Elimle yumruk yapıp ağzıma götürüp ısırdım. Bu isteğim geçtiğinde kapıyı açtım. Karşımda Nancy ve Jasper duruyordu.
Nancy: Teşekkürler Liya !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık
FanfictionLiyadan "Liadan" Owens. Kurgumun ana karakteri. Tua evrenindeki özel yetenekli çocukların içinden olmayan, tamamen farklı bir evren karakteri olan, İrlanda soyundan gelen genç kız. Kendisi bir ölüm perisidir. İki dünya karşılaşırsa ne olur ? "Bansh...