Acayip olaylı bir bölümle geldim acil herkes bakabilir mi ? 😁😁
KEYIFLI OKUMALAR ! ❤️☂️
---
Hızlı adımlarla yürümeye devam ediyordum. Ağlıyordum açıkçası. Ayağımdaki topukluları çıkarmıştım daha hızlı hareket edebilmek için. Evet sarhoşum ama bunları unutabilmem için hafıza kaybı yaşamam gerekir. Keşke hafızamı kaybetsem.. Çünkü gayet kendimdeyim. Evet sarhoşum ama söylediklerim bilerek ve isteyerek. Ömrü hayatımda ilk defa birine içimi döktüm. Ama gerçekten tanımıyorum onu. En sevdiği renk ne ? En sevdiği yiyecek ne ? Daha önce masum birini öldürdü mü ? Üzgünken ne yapmaktan hoşlanır ? Ama Klaus'un sözüne güvenmiştim anlık. Çünkü bir şey olabileceğine inanmıştım. Benden hoşlanabileceğine.. Sen kimsin ki Liya ? Onun gülüşü bile evrende tekken.. Sen ne olduğunu sanıyorsun ?
"APTAL!"
Bu söylenti kendimeydi tabi.. Haklıydı, en başından beri. Hem aptalım hem salağım. Keşke bir kalbim olmasaydı kesinlikle daha mutlu olurdum.
İçime doğan kötü his tüm üzüntümü bastırmıştı. Bir şey olacak hissediyordum. Çantamdan telefonumu çıkarıp rehbere girdim. Hayır, seni aramayacağım Five. Lila'nın numarasını bulduğum gibi onu aramıştım.
Lila: Alo neredesin Liadan ? Five nerede ?
- Lila biraz korkmaya başladım sana atacağım konuma gelir misiniz beni almaya ? Kötü bir his var içimde.
Lila: At konumu geliyoruz hemen.
Çağrıyı sonlandırıp hızlıca konumu paylaştım ve beklemeye başladım. Yol kenarındaydım ne ışık ne insan ne de araba vardı. Bomboş yol. Bir köşeye geçip, gelmelerini bekledim.
Bir süre sonra bana doğru yaklaşan insanları gördüğümde ayaklandım. Sonunda gelmişlerdi.. Onlara doğru yürümeye başladım. Biraz daha ilerlediğimde gelenlerin bizimkilerle bir alakası olmadığını farkettim.
Yine takım elbiseli adamlar yaklaşıyordu. Bunlar Lucifer'ın adamları mıydı ? Jasper'ı gördüğümde olduğum yerde kalmıştım. Kaçmak istesem nereye kadar kaçabilirdim ki ? 4-5 adım kadar yanıma yaklaşıp durmuşlardı. Jasper'ın yüzü neredeyse tanınmayacak haldeydi.
Jasper: Hala yaşıyor olman çok saçma.
- Yüzün çok güzel olmuş, Lucifer mı yaptı ? Ne istiyorsun yine benden ?
Jasper: Güldürme. Ölmeni istiyorum belli değil mi ?
- Buraya geldiğinden Lucifer'ın haberi var mı ?
Yüzü çok tedirgin bir hal almıştı. Belli ki haberi yoktu. Ondan izinsiz bir iş yapıyordu.
Jasper: Benden Terra'yı aldın. Bende senden anneni aldım. Şimdi ise seni senden almaya geldim. Kim karışabilir ?
Yanındaki adamlar 2-3 adım daha gerilemişti. Sanırım Lucifer'ın haberi olduğunu düşünüyorlardı. Çok yazık.
- Yanındaki arkadaşlar biraz tedirgin galiba. Lucifer'ın haberinin olduğunu söyledin değil mi ?
Diğer adamlara bakarak konuşmaya devam ettim.
- Sizde bu piçe inandınız tabi.
Jasper: Sus artık kaltak !
Belinden tabancasını çıkarıp bana doğrulttu. Güzelce kahkaha attığımda kaşlarını çatmış şekilde bana bakıyordu.
- Bunun aynısını Terra'da yapmıştı biliyor musun ? Sonrasını biliyorsun Jasper.
Jasper: Seni kullandım Liya. Arabama çarpman, tanışmamız bile benim planımdı. Seni hiç sevmedim. Ve en güzelide ne biliyor musun ? Bunu hiç farketmedin. Salak kızın tekisin. Ve birinin seni sevebileceğine olan inancın beni gülme krizine sokuyor açıkçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık
FanfictionLiyadan "Liadan" Owens. Kurgumun ana karakteri. Tua evrenindeki özel yetenekli çocukların içinden olmayan, tamamen farklı bir evren karakteri olan, İrlanda soyundan gelen genç kız. Kendisi bir ölüm perisidir. İki dünya karşılaşırsa ne olur ? "Bansh...