Keyifli okumalar ! ☂️❤️
---
Altımda kot pantolonum, üstüm ise çıplak bir şekilde yüz üstü sedyede yatıyordum. Sırtımdaki yarayı Allison dikiş atarak hallediyordu. Kaşı açılan Diego'nun ise başında Lila vardı. Açıkçası konuşmalarını dinliyordum dişlerimi sıkarak.
Lila: Bunları yaptıran Lucifer. Belli ki yeni bir madde üretmişler ve onu deniyorlar.
- Çocukların üstünde.
Diye mırıldandım.
Diego: Yavşaklar.
Allison: Yani ben anlayamıyorum. Bizde özel yetenekliyiz ama güçlerimizi kötülük için kullanmıyoruz. Bu bir tercih meselesi.
Diego: Erken gitmemiş olsaydık kızı kaçıracaklardı.
Lila: Kertenkele kız. Klaus'u öldürdüğünde...
- Ne ?! Klaus öldü mü ?
Allison: Vallahi eski halinden eser yok Liadan. Merak etme.
- Ah tabi ya..
Diego: Kuyruğunu kesmiştim.
Lila: Evet yeniden çıktı. Güçlerinden dolayı sanırım.
- Hayır. Hayvanın anatomisinden kaynaklı. Kertenkele kuyruğunu yenileyebiliyor ya.
Five: Liadan haklı.
Revirin ortasına Five ışınlanmıştı. Cevap vermemiştim. Ona bakamıyordum ama yüzümü yastığa gömmüştüm.
Allison: Kesinlikle çok mantıklı.
Five: Elektrik gücü olanı öldürdüm. Kertenkele kız yaşıyor. Kaçtı.
Diego: Bunlardan kaç tane var ? Ölmüyor çoğalıyorlar.
Ben: Ne yapıyorsunuz burda ?
Revire giren başka bir isim Ben olmuştu. Allison son dikişini de tamamladığında benden uzaklaştı. Üzerimde sıcaklık hissettiğimde kafamı sağa doğru çevirdim. Karşımda Five duruyordu ve üstüme ince bir şey örtmüştü. Kaşlarımı çatıp Five'ı süzdüm.
Diego: Tavuk mu yumurtadan çıkar yoksa yumurta mı tavuktan bunu konuşuyorduk Ben.
Ben: Haha ne komik. Liadan haberlere çıktı.
- Pardon ?
Ben: Kız çocuğunu kurtarırken görüntülerini kaydetmişler.
Five: Devam et.
Ben: Gizli kahraman, akademinin yeni üyesi, merhametli kız, sarışın bomba...
Five: Ben ! Ne anlatıyorsun ?
Ben: Ya takma isim koymuşlar işte. Ne anlatabilirim ?
Lila: Sarışın bomba ha ? Ahahah.
Five: Kim yapmış bu haberi ?
Diego: Hayırdır ? Onu da mı öldüreceksin ?
Ben: Seni niye ilgilendiriyor ?
Dinlediğim şeylerle daha çok yüzüm kızarıyordu. Ayrıca harbiden Five'a neydi bundan ?
Five: Tamam, bunlar için plan yapma vakti geldi. Aşağıda toplanalım.
Herkes onaylayıp yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı revirden. Üstümü giymek için gitmelerini bekledim. Sona kalan tabii Five olmuştu. Revirden çıktığını düşünerek sırtımdaki örtüyü üstüme aldım. Ama doğrulduğumda Five dışarı çıkmayıp kapıyı üstümüze kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık
FanfictionLiyadan "Liadan" Owens. Kurgumun ana karakteri. Tua evrenindeki özel yetenekli çocukların içinden olmayan, tamamen farklı bir evren karakteri olan, İrlanda soyundan gelen genç kız. Kendisi bir ölüm perisidir. İki dünya karşılaşırsa ne olur ? "Bansh...