Banshee

205 35 21
                                    


Selamlaaaar ! Şöyle hızlıca bir hikayemizi toparlayalım. Yazım yanlışı varsa şimdiden özür diliyorum 🤭 Keyifli okumalar. ☂️❤️

---

2 gündür ne Jasper ne de akademiden ses soluk yoktu. Bu beni tedirgin ediyor ama olsun. Sürekli gözüm telefondaydı. Mesaj bekliyor gibi bir halim var. Ama bunu istiyor muyum bilmiyorum. Çok kısa bir zamanda hızlıca kalbimden çıkarıp atmıştım Jasper'ı. Hislerimden daha çok gururum acıdı. Çünkü aldatılmak dünyanın en berbat olayı. Şimdi yeniden birine güvenmek nasıl bir his ? Ben bilmiyorum. O yüzden ona ters davranmış olabilirim. Umarım beni affeder.

---

Büyük bir baş ağrısı eşliğinde google aramalarına girip yaşadığım şeylerin anlamına bakıyordum.

Kafamın içindeki sesler neden olur ?

☆ Şizofreni tanısı.

☆ Uykusuzluk, yorgunluk.

☆ Sıvı kaybı.

☆ Uyku bozukluğu.

☆ Uzun süre aç kalma.

Yok artık bir de kanser et beni aptal arama butonu !

Çığlık atma isteği neden olur ?

☆ Sinir, stres.

☆ Öfke problemi.

Bunları okudukça daha fazla öfke problemim oluyordu. Ne kadar aptal aptal yazılar bunlar. Farklı şekilde aramalıyım.

İstemsizce şu şekilde yapmıştım aramayı;

Çığıran kadın, doğa üstü varlık.

Sonuç: ☆ BANSHEE / İNLEYEN KADIN / İRLANDALI KADIN / ÖLÜM PERİSİ / ÖLÜMÜN HABERCİSİ

Neden bu başlık ile arttırdığıma dair hiçbir fikrim yoktu. Sadece yazmıştım işte.. "Banshee" diye fısıldadım. Öyle bir şey olması imkansızdı.

--

Kafamdaki sesler artmış ve yine hiçbirini anlayamıyordum. Bu bende baş ağrısı yaratıyordu. Bazıları çok gerçekçiydi ve evde insan arıyordum. Tamı tamına 2 gündür bu şekildeydim. Silah sesleri, çığlıklar. Gök gürültüsü sesi özellikle sürekli bu sesi duyuyordum. Hiç uyuyamamıştım. Nasıl uyuyabilirdim ki ? Şu an ne yaptığımın bile farkında değildim. Gözlerimi kapatıp sesleri bastırmaya çalıştım. Akşam olmak üzere havada bulut dahi yok ama benim beynimde şimşekler çakıyordu. İlaç kutusuna baktığımda ağrı kesiminin kalmadığını görüp en yakın eczaneye gitme kararı almıştım.

---

Evden çıkmıştım soğuk hava yüzüme çarptığında biraz daha iyi hissetmiştim ama kafamdaki şimşek ve insan sesleri susmuyordu. Eczaneye yürümeye devam ettim. Uzun bir yürüyüşün ardından geldiğim yer beni tedirgin etmişti. Burası bir ormandı. Bunu neden farkedememiştim ki ? Neden buradayım ? Çok korkuyorum. Ama içimdeki kötü his biraz daha artıp bana doğru yerde olduğumu bağırıyordu. Gece karanlığı çöktüğü için telefonumu çıkarıp flaşı açtım. Düşmemek için yere tutarak ışığı yürümeye devam ettim.

Çalan telefonumun sesi ile irkildim.

Nancy arıyor...

- Alo.

Nancy: Neredesin Liya ?

- Ben.. Bilmiyorum.

Nancy: Nasıl bilmiyorsun kızım ? Beni çağırdın evine geldim sen yoksun.

- Nancy şu an nasıl oldu bilmiyorum ama ormana geldim. Çok korkuyorum..

Demem ile birlikte bir şeye takılıp üzerine düşmüştüm.

ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin