Puskasta kuuluu rasahdus ja Akon tulee muiden kanssa sieltä.
"Terve Akon, Jesse, Kaski, Muhame ja Arttu", Nykses tuumaa kolosta tullessaan.
Kaski antaa Nyksessin eteen sinikasvin lehtiä.
"Kiitos Kaski. Mikä teidät tänne tuo?" Nykses kysyy.
"Etsimme Erikaa. Hän taas meni jonnekin", Arttu tuumaa.
"Nala, Erika tulkaa tänne!" Nykses huikkaa.
"Nala?" Arttu kysyy.
"Niin se eilinen pentu. Hän pystyy kävelemään jo", Nykses sanoo.
Nala ja Erika tulevat kolosta. Arttu ottaa Erikaa niskasta ja lähtee. Jesse ja muut seuraavat häntä.
"ISÄ!" Nykses huudahtaa.
"Mitä?" Akon kysyy.
"Kun tämä pentu on parantunut, toivoisin, että autat hänen koulutuksessa", Nykses sanoo päättäväisesti.
"Selvä. Minä lupaan auttaa. Minun pitää nyt mennä", Akon tuumaa lähtiessään.
Nykses nyökkää ja päästää heidät lähtemään. Hän ottaa Kaskin tuomat lehdet ja menee koloon. Nala seuraa Nyksestä. Nykses hoitaa Nalan haavan.
"He ovat siis kavereitasi?" Nala kysyy varoen.
"Kyllä. He auttavat minua", Nykses selittää noustessaan.
"Minne menet?" Nala kysyy.
"Haen meille syötävää. Pysy täällä. Äläkä tule ulos", Nykses sanoo lähtiessään.
Nykseksiltä menee noin kaksi tuntia hakea ruokaa. Nala nukkuu sen ajan.
"Nala, tulin takaisin", Nykses tuumaa.
"Jee! Mitä meillä on ruokana?" Nala kysyy.
"Sain pari jänistä kiinni. Tässä on sinun", Nykses sanoo ojentaen Nalalle toisen jäniksen.
"Kiitos", Nala sanoo.
Kuluu viisi päivää. Nalan jalka on jo hyvässä kunnossa. Iskuryhmä eli Kaski, Muhame, Jesse ja Arttu ovat käyneet usein katsomassa Nalaa ja Nyksestä. Erika on aina välillä ollut mukana vierailulla. Erika ja muut ovat tuoneet aina Sinikasvin lehtiä ja ruokaa mukanaan. Nykses ja Nala taas ovat tutustuneet toisiinsa.
YOU ARE READING
Ikisudet - Ikiaika
FantasyVaroitus verestä! Seikkailua uudessa ympäristössä ja erikoisia tapahtumia. Mitäköhän on tapahtumassa? veren halua ilmassa?