On kulunut kaksi päivää. Nykses herää häkissä ja näkee Nalan olevan vastapäisessä häkissä. Nykses näkee myös Erikan, joka nukkuu lattialla. Nykses tähyilee ympärilleen. Lattia on todella vaalean ruskea, melkein valkea. Seinät ovat siniset ja katto keltainen. Siellä haisee oudolle ja monia häkkejä on lähettyvillä. Isoja ja pieniä, mutta Nykses näyttää olevan keskikokoisessa häkissä.
"Haloo!" Nykses kuiskaa tyhjyyteen.
"Olet näköjään herännyt", ikisusi sanoo
"Kuka olet?" Nykses kysyy
"Olen Rewia. Pelastit minut siltä käärmeen puremalta. Kiitos", Rewia tuumii
"Nyt muistankin. Missä olen? Mitä Nalalle on tapahtunut?" Nykses kyselee huolestuneena
"Ei hätää. Nala vain nukkuu. Nala ja Erika valvoivat aika myöhään yöllä odotellessaan, että heräisit", Rewia tuumaa.
"Hyvä. Säikähdin jo. Kuinka pitkään olin tajuton?" Nykses kysyy.
"Kaksi päivää tarkalleen. Olet sitten tiputuksessa niin älä liiku kauheasti", Rewia sanoo
Nala ja Erika alkoivat heräillä. Nala mumisee jotain. Erika nostaa päänsä ja ei usko silmiään.
"Nala! Nykses on hereillä!" Erika huutaa
"Nykses? Joko? Jee!" Nala huutaa avatessaan silmänsä.
"Joudumme pitää teitä vielä pari päivää täällä. Haluamme varmistaa, että vasta-aine toimii", Rewia sanoo lähtiessään.
"Menen kertomaan Akonille ja muille!" Erika huutaa lähtiessään.
Nala ja Nykses katsovat ensimmäisenä Erikan perään ja sitten toisiaan. Yhtäkkiä kumpikin alkaa nauraa.
He juttelevat ja naureskelevat hetken. Sitten Akon tulee jonkun ikisuden kanssa.
"Mikä olo?" Akon kysyy Nyksekseltä.
"Hyvä", Nykses vastaa.
"Saanko esitellä Lasaco. Hän on labra ryhmän johtaja. Hänen tiiminsä toimii juoksu poikinasi." Akon sanoo.
"Hauska tavata Nykses", Lasaco sanoo
"Kiitos samoin. Anteeksi etten nouse. Rewia käski olla liikkumatta kauheammin", Nykses sanoo
"Ymmärrän kyllä. Tuon tiimini myöhemmin näytille. Minun pitää nyt mennä", Lasaco sanoo lähtiessään.
"Nykses!" Jesse huutaa käytävällä häntä heiluen.
"Jesse?" Nykses kysyy.
"Jesse, mitä teet täällä? Eikö sinun pitäisi olla Roosan ja Marylin kanssa?" Akon kysyy.
"He tajusivat tilanteen, kun Erika juoksi käytävällä", Jesse selittää lähestyessään.
YOU ARE READING
Ikisudet - Ikiaika
FantasyVaroitus verestä! Seikkailua uudessa ympäristössä ja erikoisia tapahtumia. Mitäköhän on tapahtumassa? veren halua ilmassa?