Nalan entinen omistaja tulee. Hän päästää Nalan vapaaksi. Ihminen avaa Nyksessin häkin oven. Nykses on ihmeissään.
"Ei hätää. Olen Saija. Olen Nalan entisen omistajan vaimo", Saija selittää
"Nykses?" Nala kysyy
"Kuule otan Nalan ja vien hänet harjoituksiin muiden pentujen kanssa. Onko se ok?" Saija kysyy
Nykses vain nyökkää. Akon ja Nala lähtevät harjoituksiin Saijan kanssa. Jesse jää Nyksessin häkille. Häkin ovi oli jätetty auki tarkoituksella.
"Onko kaikki hyvin Nykses?" Jesse kysyy.
"Mietin vain asioita taas", Nykses vastaa
Meni kaksi tuntia. Akon saattaa Nalan takaisin häkkiinsä. Jesse on lähtenyt jo aikoja sitten omille teilleen.
"Oliko hauskaa?" Nykses kysyy Nalalta.
"Oli! Tapasin Urine, Umbre, Saiko ja Sabi nimiset sisarukset. He ovat erikoisia pentuja", Nala selittelee.
"Mitäs te teitte?" Nykses kysyy.
"Leikittiin hippaa ja harjoiteltiin kiipeilyä", Nala kertoo innoissaan.
"Mukava kuulla. Onneksi teillä oli hauskaa", Nykses toteaa.
Lasaco saapui muiden ikisusien kanssa.
"Tässä on tiimini", Lasaco toteaa.
"Hei! Sinä siis olet Nykses. Minä olen Lisa!" Pieni Vaalean ruskea pentu toteaa.
"Lisa rauhoituhan nyt. Hei, olen Mary", Keltainen todella pörröinen ikisusi sanoo.
"Cara minne olet menossa?" Mary kysyy.
"Anteeksi. Olen Cara. Hauska tavata", oranssi musta ikisusi tokaisee.
"Hei olen Rido. Tuo ruskean sävyinen ikisusi on Arto", Harmaa pörröhäntäinen ikisusi selittää.
"Nyt olette tavanneet tiimini. Huutakaa vain, niin vahdissa oleva ikisusi tulee", Lasaco selittää lähtiessään.
"Lisa sinulla on ensimmäinen vuoro", Mary toteaa lähtiessään.
"Jee! Sinä siis olet Nala?" Lisa sanoo laskeutuessaan.
"Ni- niin olen", Nala sanoo peloissaan.
"Ei tarvitse pelätä Nala. Minä olen tässä", Nykses toteaa.
Ilta hämärtyy. Nykses lepäilee aika paljon. Nala leikkii Lisan ja seuraavassa vuorossa olevan Ridon kanssa. Rido käskee Nalan häkkiin ja lukitsee sen. Nala nukahtaa nopeasti.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ikisudet - Ikiaika
FantasiVaroitus verestä! Seikkailua uudessa ympäristössä ja erikoisia tapahtumia. Mitäköhän on tapahtumassa? veren halua ilmassa?