Pov: matthy
Ik zit in het vliegtuig. Ik ben zo zenuwachtig en zo bang wat er gaat gebeuren als ik daar aan kom. Maar ook hoe ik weer terug kom. Want ik heb nog een andere ticket voor over 3 dagen. Dus dat betekend dat ik hier 3 dagen moet zijn. Ik kan nu niet meer terug. Ik had het ook gwn aan de jongens kunnen vertellen en dan naar de politie kunnen gaan. Nu heb ik spijt dat ik dit heb gedaan. Maar ja. Ik heb mijn oortjes ingedaan en zit tegen het raam. Ik zie dat ik steeds geappt word door de jongens. Ik voel me zo schuldig.Pov: robbie
Iedereen is na dat matt weg is gegaan zelf gwn naar huis gegaan. Maar ik kan me niet van matt afhouden. Ik blijf hem appen maar hij reageerd niet. Ik weet dat hij naar Amerika is gaan vliegen. Ik heb de ticket gezien. Maar ik snap alleen niet waarom hij daarheen is gegaan. Matthy zou nooit uit zich zelf gaan vliegen naar een ander land en al helemaal niet alleen. Hij werd ook gelijk heel boos. Wat ook heel raar is want matthy word echt nooit boos.Pov: matthy
Ik ben in Amerika over 1 min. Ik ben echt zo zenuwachtig. Wat gaat hij doen? Wat laat hij me miss wel doen? Zo veel vragen en zo weinig antwoorden. Ik mis de jongens ook nu al. Mijn beste maatjes. De mensen die me uit de donkere tijden hebben gehaald. De mensen die mij in de middelbare school toch een beter leven gaven. Ik ben hun vanaf de dag van vandaag nogsteeds dankbaar om alles wat ze voor mij hebben gedaan. En dan laat ik hun nu glashard vallen. Heel Stiekem mis ik robbie het meest. De jongen waar ik stiekem al een aantal maanden verlieft op ben. Hij gaat me sws haten als ik vertel dat ik werd gedwongen en met mijn domme kop het niet durfde te vertellen aan hem en de jongens.De vliegtuig is geland en ik stap uit. Ik sta nu in een straat maar ik weet nu niet meer waar ik heen moet. Ik zie wel dat ik een nieuw appje heb.
Het bericht:
Zo matthyas, ondertussen ben je wel aangekomen in het prachtige Amerika. Je zou nu vast denken "waar moet ik heen?". Dat ga ik je niet vertellen. Ik ga een spelletje spelen. Jij moet zoeken waar ik ben. En dan gaan we verder met het plan wat ik had bedacht maar dat krijg je dan pas te weten.
Tot zo matthyas. 😏
Einde bericht.Hoe wil hij dat ik dat ga doen? Hij kan hier overal zijn. En ik ken dit land niet eens. Ik zucht en loop maar gwn ergens heen. Ik denk dat ik de hele dag ga lopen. Ik heb ook geen eten bij me. Alle tassen moet ik ook meenemen. Dit word nog een lange dag.
Pov: robbie
Ik heb raoul geappt dat ik naar Amerika ga. Ik weet het nu zeker want ik heb zijn locatie op snap gezien. Ik ben nu onderweg naar Schiphol om een kaartje te kopen. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk vliegen maar ik ben bang dat het nog wel even duurt omdat hij om half 6 al was gaan vliegen. Het is nu 11 uur in Nederland maar in Amerika is het 2 uur s'middags (Geen idee of dat waar is maar goed 🤐). Dus ik weet zeker dat matthy nog wakker is en waarschijnlijk ergens aan het lopen is. Ik vind het wel zielig voor hem want in zo'n groot land met zo veel mensen zijn heeft hij nooit leuk of fijn gevonden.Ik sta in de rij om kaartjes te kopen. Iedereen die nu kopen gaan s'nachts waarschijnlijk vliegen. Kom ik aan met Amerika die nooit s'nachts meer gaat vliegen. Uiteindelijk ben ik aan de beurt. "Hallo meneer, voor welke vlucht wilt u een kaartje kopen?" Vraagt ze. "Voor amerika" zeg ik. Ze kijkt me aan. "Oke uhm *geeft het kaartje* kijk hier is tie maar hij gaat morgen avond pas om 10 uur vliegen" zegt ze. Jezus waarom zo laat pas. "Oke dankuwel" zeg ik na dat ik betaald heb. Nu moet ik matt nog meer dan 1 dag alleen in dat land laten.
Pov: matthy
Ik loop nu al 2/5 uur en ik heb nu al geen zin meer. Waarom ben ik dit gaan doen. Er komen ook steeds meiden langslopen die dan fluiten of iets zeggen. Dat ben ik normaal wel gewend maar nu heb ik er gwn even geen zin meer in. Als er nog iemand komt sla ik haar keihard hard op haar gezicht. Ookal weet ik dat dat ook niet de bedoeling is. Ik zucht en loop door. Ik heb nu pas 1/9de gehad denk ik. En ik ben nu al moe. Ik kan ook gwn even een hotel gaan boeken ofzo. Hij heeft me niet gezegt dat dat niet mag. Ik loop door tot ik een hotel zie. Ik stap naar binnen en boek een kamer voor 1 nacht. Ik loop naar de kamer en doe de deur open. Maar het liefst heb ik gehad dat ik hem nooit open heb gedaan....Want wat ik daar zag.......
--------------------------------------------------------------
879 woorden.
Ik heb nu dit einde gekozen omdat ik dit een spannend en leuk einde vind maar ik weet oprecht nu niet hoe ik verder ga 😂
Nee grapje komt wel goed hoop ik.
Ik kan niet slapen en het is nu 00:30 maar dit poost ik later dus dat betekend dat ik de hele tijd aan het schrijven was. (Teminste dat is het idee. Wat ongetwijfeld niet gaat gebeuren maar goed.)
01:35: ik heb 1 hele deel geschreven en nu ben ik moe dus ik ga slapen. Trusten❤️
Tot bij Deel 22 🫶
JE LEEST
Zorgen Om Niks....Toch?? // Mabbie
FantasyHet gaat niet zo goed met matthy door wat er allemaal speeld! Hij is heel onzeker over zichzelf en vind zich te dik dus eet hij ook niet altijd! Ook heeft hij het moelijk met zijn verleden! De andere banzitters die merken dat er wat is maar die late...