Pov: matthy
We hebben net gegeten en ik heb wel geprobeerd wat te eten omdat ik anders bang was dat ze zorgen om me gingen maken! Toen we klaar waren met eten ging ik gelijk naar boven want anders was ik bang dat ze aan mij gingen vragen waarom ik niet zo veel at.
Ik zit op mijn bed en ik zit gewoon een beetje tiktok te kijken tot ik opeens geklop hoor. 'Binnen' zeg ik. De deur gaat open en daar zie ik koen staan. 'Oh hoi koen' zeg ik. 'Hey matt' zegt koen Terwijl die op de zijkant van het bed gaat zitten. 'Is er iets' vraag ik. 'Nou eigenlijk wel' zegt koen een beetje zenuwachtig. 'Wat is er dan?' Vraag ik. 'Nou wij hebben de laatste tijd een beetje het idee dat het niet goed met je gaat en ik wou dus vragen wat er allemaal speeld in dat koppie van je' zegt koen. Ik schrik gelijk. Wat zou ik zeggen? Zou ik hem de waarheid zeggen of zou ik weer liegen? 'Matt?' Ik schrik uit mijn gedachten. 'Ja?' Vraag ik. 'Ga je nog antwoord geven?' Vraagt koen. 'U-uhm ja het enige wat ik kan zeggen is dat gewoon prima gaat! Ik had vandaag gewoon niet zo'n honger!' Lieg ik. 'Matt.. ik zie aan je dat je liegt!'
Zegt koen. Kut waarom heeft hij mij nou weer door. 'Koen..' begin ik. Ja matt? 'I-ik weet niet w-wat er met m-mij is.' Zeg ik terwijl er tranen komen in mijn ogen. 'Dat geeft niet matt! Ik ga je helpen. Dat beloof ik!' Zegt koen Terwijl hij mij een knuffel geeft. Waarom moet het leven zo zijn? 'Maar matt dan ga ik weer naar beneden! Als je me nodig hebt zeg het dan oké?' Zegt koen Terwijl die opstaat. 'Oke' zeg ik. Koen loopt de kamer uit. Dit is voor het eerst dat ik heb toegegeven dat het een soort van niet goed gaat en het voelt nu al slecht. Ik ga gewoon weer tiktok kijken.. hopen dat de gedachten weg gaan maar ik denk het niet..!Pov: koen
Ik ben even naar matthy geweest omdat ik me nogsteeds zorgen om hem maak! Maar hij gaf wel toe dat er iets is en daar ben ik heel blij mee. Ik ben beneden en zie iedereen op de bank zitten. "Hey waar was je?" Vraagt raoul. Ik was even bij matthy gaan kijken! "Oh en hoe gaat het met hem?" Vraagt roel. Nou ik weet het niet maar hij gedroeg zich wel raar! "Het komt vast wel goed met hem" zegt milo ik hoop het...
(Avond)
Ik kijk even naar de klok en ik zie dat het al 00:00 uur is. Hey boys ik ga naar boven! Zeg ik. "Oke weltrusten maatje" zegt iedereen. Ik loop naar boven Terwijl ik matthy's kamer. Ik twijfel even maar besluit toch maar om even te kijken. Ik doe de deur open en ik zie een vredige matt slapen! Ik glimlach en loop door naar mijn eigen kamer. Ik doe een t-shirt en een joggingbroek aan en ga in bed zitten en val gelijk inslaap.Deel 2!!!
Sorry voor een korte deel! De volgende word hopelijk langer en komt er sneller aan!!
Xx esmee
JE LEEST
Zorgen Om Niks....Toch?? // Mabbie
FantasíaHet gaat niet zo goed met matthy door wat er allemaal speeld! Hij is heel onzeker over zichzelf en vind zich te dik dus eet hij ook niet altijd! Ook heeft hij het moelijk met zijn verleden! De andere banzitters die merken dat er wat is maar die late...