hoofdstuk 10

346 11 4
                                    

Pov: koen
We gaan vandaag het huis leeghalen. Ik vind het echt jammer maar roel kan er natuurlijk ook niks aan doen. Iedereen heeft daar in tegen gwn een slaapplek dus het kan prima. Er zijn 2 mannen van zo'n bedrijf die gaan helpen want anders zijn we echt super lang bezig.

*1,5 uur later*

Het hele huis is leeg en iedereen staat nu buiten. We hebben besloten dat we er een video van gaan maken dat we uit het hek lopen. We hebben allemaal gezegt wat we het mooiste vonden van deze tijd. Raoul die zei: ikonies. Koen die zei: prachtige tijd. Robbie die zei: ik wilde kut zeggen maar nee ik vond het wel leuk. En matt zei niks. (Ik weet niet of dat ook in de video zo is maar hier doen we dat hij niks zei). Matthy die heeft er volgens mij wel echt moeite mee. Ik weet nou niet wat er met hem is. Is hij niet blij? Doet hij dingen die ik niet weet? Want hij heeft altijd een trui aan. Ik krijg er automatisch tranen van in mijn ogen van het idee dat èèn van mijn beste vrienden niet gelukkig is. Ik ben echt een gevoelsmens. Ik zie dat matt naar me kijkt. Dus ik zeg snel. "Laten we gaan want ik kan deze emotionele moment niet meer aan." Ik zie dat matt vragend en bezorgt kijkt want hij weet dat het niet gaat omdat we het huis verlaten. We lopen met zen 4en uit het hek en milo filmt. Hij kwam er namelijk veel later bij. Als de video klaar is zie ik matt nogsteeds kijken.

Pov: matthy
Ik zag koen in zijn gedachten zitten en opeens kwamen er tranen in zijn ogen en keek hij naar mij. Zou hij het door hebben? Zie je matt, je verbergt het niet te goed. Je moet het beter verbergen! Misschien is het wel gwn iets van zijn verleden. Koen is best wel emotioneel als het gaat om andermans Gevoelens. De video is af en we zeggen nog voor de laatste keer tot nu toe gedag. Morgen gaan we een begin maken met het kantoor dus het is eigenlijk geen afscheid maar dit is wel de 1ste nacht zonder elkaar sinds we cdh hadden. Koen trekt me opeens mee aan mijn arm en stopt iets verderop. Huh? Waarom neemt hij mij mee naar een rustig plekje? Ik kijk hem vragend aan. Voor ik kan vragen waarom hij dat doet trekt hij me al in een knuffel. Ik knuffel vragend terug. Ik had het wel nodig maar waarom doet hij dat? "Matt als je wil uithuilen bij mij mag dat." Zegt hij opeens. Hij had het dus wel door. Zonder dat ik het wou laat ik al een paar tranen vallen en snik ik zacht maar wel hard genoeg dat alleen koen het hoort. Hij trekt me steviger in de knuffel. Ik snik nu wat harder. Ik laat mijn emoties voor 1 keer even helemaal gaan. Voor èèn van mijn beste vrienden

Pov: koen
Ik hoor matt alleen maar meer snikken als ik hem meer tegen mij aan druk. Ik wist dat hij dit nodig had. Hij wil niet dat ik dat weet. Dat heb ik door. "Wat gaat er allemaal om in dat hoofdje van jou?" Vraag ik rustig en lief. "W-weet ik n-niet" zegt hij. Hij blijft snikken. Ik zie robbie jaloers onze kant op kijken. Ik geef hem een blik dat ik het vriendschappelijk bedoel. Ik zie hem opgelucht knikken. Ik weet nou niet of robbie matt leuk vind of andersom. Zou ik het vragen? "Matt?" Vraag ik als hij al een beetje uitgehuilt is. "Ja?" "Heb je al iemand op het oog?" Vraag ik nieuwschierig met een klein lachje. Ik zie hem gelijk schrikken van mijn vraag. "Uhm weet ik niet" zegt hij. "Is het robbie?" Vraag ik. Hij knikt. "Maar dat is toch hartstikke leuk?" Vraag ik. "Nee want hij vind mij sws niet leuk!" Zegt hij. Ik zucht. Robbie heeft niks gezegt of hij matt ook leuk vind maar ik weet gwn zeker dat hij hem ook leuk vind. "Matt, hij vind jou denk ik ook heel leuk. Kijk hoe hij de hele tijd naar je kijkt. Als je met iemand anders bent of een knuffel geeft is hij jaloers. Matt vertrouw me, hij is gek op je." Zeg ik. Hij kijkt me niet gelovig aan maar knikt wel. "Je moet hem echt gaan vragen!" Zeg ik enthousiast. "Nee dat durf ik echt niet!! Daarlijk verpest ik heel onze vriendschap." Zegt matt gelijk. Ik kijk hem teleurgesteld aan en doe nu heel zielig. "Plsss voor mij?" Vraag ik hem met puppyogen. Ik weet dat matthy daar niet tegen kan. Hij zucht. "Goed dan" zegt hij. Ik spring op van blijdschap. Hij lacht. Ik lach mee.

Pov: robbie
Ik zag koen en matt knuffelen en ik werd automatisch jaloers. Koen die gaf me een blik dat het gwn vriendschappelijk was dus toen was ik wel opgelucht. Ik zie ze nu lachen. Ik ben benieuwd waar ze het over hadden. Ik zie ze weer terug naar ons lopen. "Waarom lachte jullie zo hard?" Vraag ik terwijl ik een beetje grinnik. Ik zie dat ze elkaar aankijken. Ik snap er nu al helemaal niks meer van. "Kom je nog wel achter rob" zegt koen snel. Ik zie matthy knikken. Ik knik ook maar gwn. Ze doen heel geheimzinnig. Nou ja dat doen meer vrienden dus ik zoek er maar niks achter. Iedereen zegt doei en matt en ik stappen samen de auto in. Ik aan het stuur en hij in de bijrijdersstoel. Op naar armeide. Met de leukste jongen naast me.

Vind ik hem echt zo leuk? Ja..........

--------------------------------------------------------------

957 woorden

Weer een nieuwe deel!!

Ik heb vandaag de baby weer terug gegeven aan school!! Ik ben nu blij!
Dat kind huilde van 02:53 tot 03:39!!
Dus nu ben ik moe 😭

Ja meer heb ik niet te zeggen

Tot bij Deel 11 🩷

Zorgen Om Niks....Toch?? // Mabbie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu