Pov: matthy
Ik lig nu in bed. Met pijn en angst. Nog nooit is het zo erg geweest. Vroeger kon mark ook heel erg zijn waardoor ik het niet meer kon vergeten, maar ik wist zeker dat ik dit met de dood ga meenemen. Het is ondertussen al 3 uur maar ik heb nog geen oog dicht gedaan. Ik durf gwn niet te slapen. Straks komt hij terwijl ik het niet door had. Nou en dan ben ik echt de lul. Ik doe toch mijn ogen dicht en probeer inslaap te kome*volgende dag*
Ik word wakker door hard gebonk van de kamer naast me. Ik hoor ook mensen schreeuwen. Ik weet niet wat er gebeurt maar ik durf ook weer niet te kijken. Na 1 min ben ik toch te nieuwschierig en ga even kijken. Ik stap snel het bed uit en doe kleren aan. Ik loop rustig naar de deur en doe mijn deur open. Ik sta nu voor zijn deur. Ik hoor nogsteeds heel veel. Als ik de deur open wil doen hoor ik een man schreeuwen dat ik achteruit moet gaan. Ik ga achteruit en hij doet de deur open. Ik wacht buiten de deur. Na 5 min komt de man naar buiten lopen met Mark. "Jij bent nog niet van mij af matthyas" roept hij. "Dat zullen we nog wel zien" hoor ik opeens naast me. Ik kijk om en zie robbie staan. Hoe is hij nou weer hier gekomen?
Pov: robbie
*nog de avond*
Ik lig in bed maar ik kan maar niet slapen. Ik wil gwn naar matt. Maar ik weet niet of het handig is om nu te lopen. Ach fack it. Ik ga gwn naar matthy. Het kan me niet meer schelen. Ik pak al mijn spullen en leg het pasje en het geld op de balie. Niemand is er meer dus ik leg er een briefje bij dat ik plotseling weg moest. Het is half 5 s'nachts en ik ga nu lopen. Ik heb Google maps geopend en ik zie dat ik 2/5 uur moet lopen vanaf hier. Pff dat word dus lang lopen.
*2/5 uur later*
Ik kan niet meer. Ik ben echt kapot. Maar ik ben er echt bijna. Bijna bij matt en de klootzak. Ik heb gister nog een appje van roel gehad dat hij het heeft gezegt tegen koen en milo en dat hun zeker weten dat het mark is. Toen ik het las ging mijn hard 10 keer zo snel kloppen. Mark. De persoon die matthy's leven echt moeilijk heeft gemaakt. Bij de gedachten loop ik sneller. Wie weet wat die wel niet heeft gedaan met matt.
Ik ren naar binnen en sta voor de balie, waar wonderbaarlijk al iemand zit. Het is 7 uur s'ochtends. "Hallo, waar kan ik u mee helpen?" Vraagt ze lief. "Er zit een vriend van mij in een kamer en die word ongetwijfeld mishandeld door diegene naast hem" zeg ik in paniek. "Weet u het zeker wa-" voor dat ze verder kan praten zeg/vraag ik "Geen tijd voor uitleg, kunt u snel zoeken in welke kamer hij zit alstublieft?" "Uhm ja hoe heet die?" Vraagt ze. "Matthyas of matthy het lam" zeg ik. Ik weet niet welke naam hij heeft gezegt. "Ja kamer 25, 2de verdieping" zegt ze. "Dankuwel" zeg ik. Ik ren naar de lift. De lift gaat open en ik druk op knop 2. Kom op. Als ik boven ben zie ik dat matt zijn kamer helemaal in de hoek zit dus dan moet mark zijn kamer wel 24 zijn. Ik laat mijn spullen buiten staan en ren naar binnen. Ik zie hem liggen. De gast die ik en matthy nooit meer wouden zien. "Bro wtf" zegt hij nog slaperig. "JA WTF JA! WAT BEZIELT JOU WEL NIET" schreeuw ik naar hem. Hij kijkt me aan en begint te lachen."Oh kijk is aan, robje is er ook bij. Wat een gezelligheid" zegt hij. "Ik kan het een stuk gezelliger maken voor je" zeg ik. Een paar seconde na dat ik dat heb gezegt ligt mijn vuist al op zijn wang. "Oh wil je het zo spelen?" Zegt hij. Daarna geeft hij mij een klap op mijn gezicht. We raken in een gevecht. Ik krijg wel wat klappen hier en daar maar ik deel er veel meer uit. Ik hoor na 2 min al de deur open gaan. We worden uit elkaar gehaald. "Hij viel me opeens aan" zegt mark. "Nou wij hebben andere dingen gehoord en ik heb iemand hier in de gang zien staan, ik weet genoeg meekomen" zegt de beveiliger. Hij pakt mark mee en sleurt hem mee naar buiten. "Jij bent nog niet van mij af matthyas" hoor ik hem zeggen. "Dat zullen we nog wel zien" zeg ik. Ik kijk naast me en wat ik daar zie is niet normaal. Matthyas het lam.
*weer in het nu*
Pov: matthy
Het ging allemaal heel snel. Veel te snel voor mijn ogen. Ik kijk naar robbie. Hij heeft een blauwe wang en een paar schaafwonden maar voor de rest zie ik niks. Is hij gaan vechten voor mij? Is hij hier ook heengekomen voor mij? "Oh my god matthy" zegt robbie. Hij komt naast me staan en grijpt me bij de arm zodat ik niet Omval. Nu pas voel ik de pijn door mijn hele lichaam gaan. Er komen tranen in mijn ogen en ik zak in elkaar. "Hey het is oke" zegt robbie. Ik kreun van de pijn. Robbie tilt me rechtop en loopt mijn kamer in. "Matt, we gaan zo naar het ziekenhuis ja, hou nog even vol" zegt hij terwijl die mijn koffer weer een beetje inpakt en dicht doet. "Maar ook voor jou toch?" Zeg ik zacht. Hij kijkt me aan. "Nee joh er is niks met mij. Nu gaat het om jou" zegt hij. Ik geloof er niks van maar goed.Pov: robbie
Ik pak de koffer van matthy weer een beetje in en dan gaan we naar het ziekenhuis. Ik heb gezegt tegen matt dat ik geen pijn heb maar stiekem heb ik heel veel pijn. Vooral in mijn buik. Maar ik wil hem niet ongerust maken dus heb ik maar gezegt dat ik geen pijn heb. Ik pak zijn koffer en ondersteun matt zodat hij kan opstaan. "Kan je lopen?" Vraag ik. Hij knikt. Ik loop naar de gang en matthy loopt ook een soort van achter me aan. Ik pak ook al mijn spullen en zo lopen we het hotel uit. Het ziekenhuis is voor het hotel dus we hoeven niet heel lang te lopen. "Gaat het nog?" Vraag ik. Hij knikt. Ik voel tijdens het lopen een eennorme steek in mijn buik. Ik probeer het niet te laten merken bij matt. Als we bij het ziekenhuis zijn aangekomen zeg ik dat matt geholpen moet worden. Ze zegt dat we gelijk door kunnen lopen omdat het rustig is. We lopen naar de kamer waar we zijn gestuurt en ik leg alle spullen weg. Ik help matthy op het bed. "Rob?" Zegt matt. "Ja matt?" Zeg ik. "Weet je zeker dat je oké bent en niet even nagekeken moet worden?" Zegt hij. Hij is wel bezorgt. Hij let teveel op andere dan op zichzelf. Opzich is het nu terecht want die steek in mijn buik is er nog maar ik wil eerst dat matt oké is. "Ja matt, let eerst maar gwn op jezelf. Er is met mij niks aan de hand" zeg ik.Ik lieg zo hard tegen mijn beste vriend. Teminste, voor mij is het meer.......
--------------------------------------------------------------
1264 woorden.
Ik heb ook een tijd erbij gezet en dat is: 19:00
Op de maandag eerder omdat ik moet trainen. Ik hoop dat ik dit lang ga volhouden. (Denk het niet 🤐😂)
Tot hij deel 24 💓
JE LEEST
Zorgen Om Niks....Toch?? // Mabbie
FantasyHet gaat niet zo goed met matthy door wat er allemaal speeld! Hij is heel onzeker over zichzelf en vind zich te dik dus eet hij ook niet altijd! Ook heeft hij het moelijk met zijn verleden! De andere banzitters die merken dat er wat is maar die late...