💫Bir parça Smut olacak bilginize.
Chanyeol'ün anlatımı ile..
Kanser olduğumu öğrendiğimden beridir bu yana tam iki hafta geçmişti. Kendimde değildim, her şeyin biteceğini ve daha kötü olacağımı düşünmekten kafayı yiyordum, oysa herkese iyi olacağı hakkında güzel motive eden cerrah ben değil miydim?
Günlerdir evimden çıkmıyordum, sadece içip duruyordum. Normalde çok içen birisi değilimdir hatta sevmem bile ama bunu psikolojim ancak kaldırıyordu belki de içmek ve sarhoş olmak beni gerçekten bir derece uzaklaştırabilirdi. Kulaklarımdan bir türlü Bay Lee'nin söyledikleri gitmiyordu, yankılanıyordu. Ağlamaktan ve içmekten kendimden geçmiştim şu an hiçbir şey iyi gelmiyordu. Bunu Baekhyun'a söylemeliydim ama söylersem benden daha kötü olacaktı üstelik onu ben de üzüp kırmıştım.. Evet ben bir öküzüm, haklısınız.
Elim, o günden beridir açmadığım telefona gitti. Telefonumu kapattım ve evimde de yokmuş gibi davrandım, bu "İzolasyon içerisindeyim benden uzak durun" demenin bir yoluydu. Telefonumu elime alıp açtıktan sonra gelen mesajlara baktım... Jongin ise beni defalarca aramıştı bir insanın arama kotası ne kadar yüksekse bir o kadar.. Jongdae ise sesli mesaj bırakmıştı..Bir adet sesli mesajınız var. "Chanyeol... Benim Jongdae. İyi misin? Endişeleniyorum. Eğer dinleniyor ve kafanı dinliyorsan bu süper! Ama lütfen telefonunu aç çünkü seni seviyoruz. Döndüğünde beni bilgilendir aslanım."
BubbleTea🐣: Chan nerelerdesin? Yurtdışına mı çıktın? Hayır o zaman telefonunu açardın. Bir şey mi oldu!? Şu lanet telefonunu aç! Evinde de yoksun.
BubbleTea🐣: Sana iki gün müsaade yoksa Müge Anlı'ya başvururum! Şaka şaka Kore'de Müge Anlı yok ki.
BubbleTea🐣: Neredesin salak..Baekhyunnie: Chanyeol... Biliyorum ilişkimize ara verdik ama neredesin..? Evinin ışıkları kapalı ve korkuyorum. İyi misin? Benim yüzümden mi yoksa her şeyden uzaklaştın? Lütfen dön.. Seni.. Özledim. DÖN! SÖZ VERİYORUM SENİ DARLAMAM.
Baekhyun ve Sehun'un mesajlarını ağlayarak okuyordum, canım çok acımıştı. Baekhyun ile ilişkimize ara vermek tam bir salaklıktı. Kafama vurarak ağlamaya devam ederken Toben benim yanıma koşa koşa geldi ve havlamaya başladı. Ellerimi kafamdan çekince ona sımsıkı sarıldım.
"İyiyim ben.. Toben ben ne yaptım böyle.." Toben ağlar gibi sesler çıkartınca tüylerini nazikçe okşadım. "Sen ağlama tamam mı? Hem bana bir şey de olmayacak.. Tedavi göreceğim.." Toben'i bir şekilde sakinleştirdikten sonra gelen mesaj bildirimi ile telefonumu elime aldım. Baekhyun mesaj atmıştı.
Baekhyunnie: TANRIM MESAJIM GÖRÜLDÜ OLMUŞ! CHANYEOL! İYİ MİSİN!?
Chanyeollie: Baekhyun.. Evime gel.
Baekhyunnie: Hemen!
Mesajına görüldü attıktan sonra Toben'in tüylerini okşadım ve kucağımdan indirdim. Etraf çok kötü dağılmıştı, ayağa güçlükle kalktım çünkü ağrım çoktu. Etrafı toparlayabildiğim kadar toplayıp evi havalandırdım. Birkaç gündür sadece salonda yaşamımı sürdürüyordum. Ev havalanınca camları kapatıp lavaboya gittim, elimi yüzümü soğuk su ile yıkadım ve aynadaki yansımama baktım. Gözlerim yumruk yemiş gibi şişti ve kızarıktı, sçlarım karmaşık ve korkunçtu ve ağzım içki kokuyordu, dişlerimi hemen fırçaladım çünkü bu koku midemi feci bulandırıyordu. Lavabodan çıktıktan sonra aşağıya inmemle kapının çalması bir olmuştu. Aynadan kendime bakıp derin nefes aldım, Baekhyun'u gülümseyen bir yüz ile karşılamak isterken şu an berbat bir halde karşılıyacaktım. Kapıyı açmamla Baekhyun'un bana sarılması bir oldu, kollarımı sımsıkı ona sardım ve geri gittim böylelikle kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGEON {CHANBAEK}//TAMAMLANDI
FanficBirbirini ardını kesmeyen maceralar ve aksiyon dolu olaylar, bir yandan hastanenin yoğun çalışmasının ardında Cerrah Chanyeol ve asistan Baekhyun'un başından geçenler..