Chanyeol'ün ağzından..
En son Kwon'un haberini gördüğümden beridir beynimden vurulmuşa döndüm. Kwon'un o gün orada öldüğünü düşünmüştüm çünkü o ateşlerin içinden sağ çıkmış olması imkansızdı ve kafasını da vurmuştu. Haberde şunlar yazıyordu.
Sıcak Haber!
Ünlü plastik cerrah Kwon Taeyoon, Özel Park Hastanesi yakınındaki eski bir garajda çıkan yangında ölmesi beklenirken sağ çıktı. Görgü tanıkları Kwon Taeyoon'un yüzünün yandığını ve vücudunun bir kısmının ufak kazalar nedeniyle ezilmesiyle sağ çıktı. Şimdi kendisi nerede bilinmiyor.Baekhyun ve ben bu haberi gördükten sonra bir süre bu konuda konuşmadık çünkü ikimizi de darlatıyordu, özellikle de beni. Kwon'u öldürmek aklımdan geçmiyor değil ama bunu yaparsam bütün itibarım lekelenecek ve Baekhyun beni asla affetmeyecek özellikle de aklımda bir sürü güzel plan varken.
Hastaneden sonra bir şey yapmadık, Baekhyun kendi evine gitmişti ben de sinirimi boşaltmak adına basketbol oynamaya karar verdim. Sinirimi boşaltmak için ya basketbol oynardım ya da kendimi işime verirdim. Bütün gece basketbol oynadıktan sonra bahçede çimenlere yayıldım ve gökyüzünü izledim, bir sürü yıldız vardı ama gökyüzü bulutlanmaya da başlamıştı. İçimdeki sıkıntı gökyüzüne vuruyordu, gökyüzündeki yıldızlar sanki benim mutluluğum ve huzurumken bulutlar ise beni sıkıntımdı..
Duyduğum sesle başımı sağa çevirdiğimde Toben'in koşa koşa yanıma geldiğini duydum, geldiğinde hemen yüzümü yalamaya başladı, gülerken tüylerini okşamaya başladım."Sen beni özledin değil mi? Ben de seni özledim Tobennie!" Yanıma uzanınca oturup kucağıma aldım. "Biliyor musun? Bazen küçüklüğüm geliyor seninle oynayınca ve mutlu oluyorum. Keşke o dönemlere dönsem ve seninle yine doya doya oynasam Toben..." Toben şaşkın şaşkın bakarken burukça gülümsedim sonra da tüylerinden öptüm.
"Baekhyun da olsaydı o zaman daha güzel olurdu Toben. Neyse duş almam lazım yoksa hastalanacağım." Toben'i kucağımdan indirip ayağa kalktım ve içeri geçtim, odama çıkıp oradan da duşa girdim. Duştan çıkınca aynadan kendime bakıp derin bir nefes aldım, belki de sinirlenmeme ya da durgun olmamın bir mânâsı yoktu.. Üstümü hızlıca giyindikten sonra da yatağıma girip uzandım, telefonumu elime alıp Baekhyun'a mesaj attım..Yeollie:
Bol yıldızlı geceler Sevgilim.. Ben yatıyorum.
Baekhyunnie:
Bol yıldızlı geceler Yeollie~ Daha iyi misin?
Yeollie:
Seninle konuşunca daha iyi oldum. Biraz basketbol oynadım sonra da duşa girdim, şimdi de sana yazmadan uyumak istemedim.
Baekhyunnie:
Oh bu çok güzel! Senin iyi olmana sevindim.
Sinirlenmene gerek yok sevgilim.
Ben biliyorum sinirlendiğini ve kendini hırpaladığını ama gerek yok.
Ve o gerizekalı ancak avcunu yalar.Yeollie:
Haklısın.. Hadi bu konuyu kapatalım sevgilim.
Biz kendimize odaklanalım.
Eğer bu konuyu konuşmaya devam edersek içim daha çok daralacak.Baehyunnie:
Tamam Yeollie~ Sana fotoğraf atacağım! Bu seni mutlu edecek!
Ne fotoğrafıydı ki bu şimdi?
*Baekhyunnie size bir adet fotoğraf gönderdi. I send nude etiketiyle*
Fotoğrafı açtığımda sırıtmaya başladım. Baekhyun bana banyodan ayna karşısında fotoğraf atmıştı. Bunu beklemiyordum, keşke şu an uyumaya hazırlanmasaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGEON {CHANBAEK}//TAMAMLANDI
FanfictionBirbirini ardını kesmeyen maceralar ve aksiyon dolu olaylar, bir yandan hastanenin yoğun çalışmasının ardında Cerrah Chanyeol ve asistan Baekhyun'un başından geçenler..