🌹🌹part 23🌹🌹

369 29 2
                                    

ညနေလည်းစောင်းနေပြီမို့ ဟာနာကို jkအိမ်ပြန်ပို့ပေးရန် ဟာနာ့ရဲ့ကားရှိရာ သူတို့အိမ်ရှေ့ကို ထွက်လာကြသည်....

''ဟာနာ....အားတော့နာပေမယ့်....အကိုတစ်ခုလောက်တော့တောင်းဆိုချင်တယ်....ဒါကလည်းဟာနာ့အတွက်ပါ....''

jkရဲ့တောင်းဆိုချက်ကို ဟာနာသိနေတာမို့....

''ကိုကို့အိမ်ကို....နောက်မလာတော့ဖို့မှတ်လားကိုကို....''

ဟာနာပြန်မေးလိုက်တော့ မြေပြင်ကိုဘဲကြည့်လျက် ခေါင်းညိမ့်ကာ​ြပန်ပြောသည်....

''အင်းဟုတ်တယ်....ဟာနာကအပျိုအရွယ်မိန်းကလေးတစ်ယောက်လေ....ဒါကြောင့် ​ဘာမှသွေးသားမတော်စပ်တဲ့ ယောကျားလေးနှစ်ယောက်တည်းနေတဲ့အိမ်ကိုမလာသင့်ဘူး....ပတ်ဝန်းကျင်ဆိုတာလည်းရှိသေးတယ်လေ....''

''ပတ်ဝန်းကျင်....ဟာနာပတ်ဝန်းကျင်ဆိုတာကြီးကိုကရုမစိုက်ဘူး....''

မြေပြင်မှအကြည့်ခွာကာ ဟာနာ့ကိုကြည့်လိုက်ပြီး ....

''မဟုတ်သေးဘူးလေဟာနာရဲ့....''

''ဟာနာ ပတ်ဝန်းကျင်ကိုသာကရုစိုက်ခဲ့ရင်....အိမ်ထောင်ရှိတဲ့ကိုကို့ကိုလည်း ဟာနာချစ်ခဲ့မှာမဟုတ်ဘူး....''

ဟာနာ့ရဲ့ပြတ်သားပွင့်လင်းလွန်းတဲ့စကားကြောင့် jkခဏတိတ်ဆိတ်သွားမိသည်....

''ဟာနာ့ပြန်တော့နော်....ကိုယ်လိုက်ပို့ပေးမယ်....''

''ဟာနာလည်း ကိုကို့ကိုတစ်ခုတောင်းဆိုစရာရှိတယ်....''

jk ဟာနာပြောတာကို ဘာမှမတုန့်ပြန်ဘဲ ဘာလဲဆိုတာ နားထောင်နေသည်....

''ဟို....ဟာနာ ကိုကိုရဲ့ချစ်သူဖြစ်ချင်တယ်....''

ဟာနာထိုစကားပြောတော့မယ်ဆိုတာကြိုသိနေသည်မို့ မအံ့သြပေမယ့် စကားလမ်းကြောင်းလွဲလိုက်ပြီး....

''ဟာနာ....မင်းမူးနေပြီ....လာ ကားပေါ်တက်ပါကွာ....''

''ဟာနာပုံကမူးတဲ့ပုံပေါက်နေလို့လား....ကိုကို ဝေ့လည်ကြောင်ပတ်လုပ်မနေပါနဲ့...''

''မဖြစ်နိုင်ဘူးဟာနာ....မင်းသိတဲ့အတိုင်းဘဲ...ငါမှာယောကျားရှိတယ်...ပြီးတော့ ငါအိမ်ထောင်ရေးမဖောက်ပြားချင်ဘူး....''

''ရက်စက်လွန်းတယ်မထင်ပါမောင်''(taekook sad)Where stories live. Discover now