🌹🌹part 33🌹🌹

445 24 10
                                    

ခေါင်မိုးထပ်ကနေ အိမ်ထဲဝင်လာပြီး အောက်ထပ်က ဧည့်ခန်းထဲကိုအတူသွားလိုက်သည်....ဧည့်ခန်းထဲရောက်တော့ မောင့်ကိုဆိုဖာပေါ်ထိုင်ခိုင်းလိုက်ပြီး ယောင်းက ဆရာဝန်ပေးခဲ့တဲ့ဆေးတွေကိုသွားယူနေသည်....

jkလည်း နေလို့မကောင်းသေးတာမို့ ဆိုဖာကိုမှီပြီး မှေးစက်နေမိသည်....ခဏနေတော့ ဖုန်း ringtone အသံကြားရတာမို့ စားပွဲပေါ်က ဖုန်းကိုယူကာပြန်ဖြေလိုက်သည်....

''Hello....''

''Hello....သား....အမေပါ....''

အမေဆိုတာနဲ့ jk ခေါင်းကိုက်လို့ မျက်လုံးများ​မှိတ်ထားရာမှ အားယူဖွင့်လိုက်ပြီး....

''​ပြောပါ....'' ဟု ခပ်ပြတ်ပြတ်ပြန်ဖြေလိုက်သည်....

''Happy birthday ပါသား....''

mrs.jeonပြောလိုက်တဲ့စကားကို အံ့အားသင့်စွာ မျက်ခုံးများမြင့်တင့်သွားသည့်jk....

''အခုပြောနေတာ....mrs.jeonရောဟုတ်ရဲ့လား....''

''ဟုတ်ပါတယ်....အမေပါသား....သားအခုလိုအံ့သြသွားမယ်ဆိုတာ....အမေကြိုတွက်ထားပြီးသားပါ....သားမွေးနေ့ကမနေ့တည်းကပြီးသွားပြီဆိုပေမယ့် ဒီနေ့မှပြောမိလို့ အမေတောင်းပန်ပါတယ်....''

''မတောင်းပန်ပါနဲ့....သားမွေးနေ့က မနေ့ကတစ်ရက်တည်းရှိခဲ့တာမှမဟုတ်တာ....မနေ့ကနဲ့ဆို မွေးနေ့လုပ်ခဲ့တာ26ကြိမ်ရှိခဲ့ပြီ....သားအတွက်က အမေဆီကhappy birthday ဆိုတဲ့အသံမကြားရလည်း နေ့သားကျနေပါပြီ....မလိုတော့ပါဘူး....''

''သားအမေ့ကို နာကျည်းခဲ့မယ်ဆိုတာအမေသိပါတယ်....သားရဲ့ခံစားချက်ကိုလည်းအ​ေမနားလည်တယ်....အမေအခုလိုနေ့မနားညမနား အလုပ်တွေဘဲလုပ်နေခဲ့တယ်ဆိုတာကလည်း သားအတွက်ချည်းပါဘဲ သားရယ်....''

''သားအတွက်....''

''ဟုတ်ပါတယ်....အမေကအသက်ကြီးပြီလေ....တစ်နေ့ အမေအသက်ကြီးလာရင် အမေရဲ့တစ်ဦးတည်းသော သားလေးကို သင့်တော်တဲ့သူတစ်ဦးနဲ့အိမ်ထောင်ချပေးပြီး ကုပ္မဏီကိုလည်း သားလက်ထဲကိုထည့်ပေးဖို့အတွက် အမေစိတ်ကူးထားပြီးသားပါ....အခုကလည်း သားကိုမွေးနေ့လက်ဆောင်အနေနဲ့ ကုပ္မဏီကိုသားလက်ထဲလွှဲပေးဖို့အတွက် သားကိုဖုန်းဆက်တာပါ....''

''ရက်စက်လွန်းတယ်မထင်ပါမောင်''(taekook sad)Where stories live. Discover now