🌹🌹part 30🌹🌹

450 25 3
                                    

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ယောင်းနဲ့ကိုကိုထယ်ကသာ အိပ်မက်ထဲကအတိုင်း တကယ်ဘဲ တစ်ယောက်တည်းဖြစ်နေရင်. . .ဂျောင်ကုဘာဆက်လုပ်မလဲ. . .

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ယောင်း မနက်စာ ပြင်ဆင်ရန် အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာခဲ့သည်....

သူ့ရင်ထဲမှာ ပြောချင်နေတာကြာပြီဖြစ်တဲ့ စကားလေးကို မောင့်ထံပြောလိုက်ရလို့ ရင်ထဲ မွန်းကြပ်နေတာတစ်ချို့ပြေလျော့သွားသည်....

ယောင်း ချက်ပြုတ်နေတုန်း အနောက်ကနေခြေသံကြားသည်....မောင် ဆိုတာသိနေတာမို့ လှည့်မကြည့်ဘဲ အလုပ်ကိုသာဆက်လုပ်နေရင်း မေးလိုက်သည်. . .

''မောင်....သက်သာရဲ့လား....''

ယောင်းမေးတော့ တိုးတိုးလေးဖြင့်သာ ပြန်ဖြေသည်....

''အင်း....သက်သာပါတယ်....''

မောင့်အဖြေကိုသဘောကျ၍ ယောင်းရဲ့မျက်နှာလေးပြုံးယောင်သမ်းသွားသည်....

ယောင်းမနက်စာ ပြင်ဆင်ပြီးလို့ မောင့်ထိုင်နေတဲ့ခုံအရှေ့က စားပွဲပေါ်မှာ စားစရာတွေကိုခင်းကျင်းလိုက်သည်....

''မောင်ကနေမကောင်းဘူးဆိုတော့....ဆရာဝန်မှာခဲ့တဲ့အတိုင်းဆန်ပြုတ်ဘဲကျိုလိုက်တယ်....အဆင်ပြေတယ်မှတ်လားဟင်....''

ယောင်း မေးတော့ ဆန်ပြုတ်ကိုခပ်သောက်နေရင်း ဖြေလာတဲ့မောင်. . .

''အင်း....ပြေပါတယ်....''

''မင်းကရော....ဘာလို့ဆန်ပြုတ်စားတာလဲ....နေကောင်းနေတာကို....''

''ယောင်းလည်း နေသိပ်မကောင်းချင်သလိုဖြစ်နေလို့....အာ့ကြောင့် တခြားဟာစားလို့အစာမကြေဖြစ်ရင်ပိုဆိုးမှာဆိုးလို့....ဆန်ပြုတ်ဘဲသောက်လိုက်တာ....'' ဟု ယောင်းကဖြေလိုက်တော့....

''ဟုတ်လား....ကိုယ်ပူနေလို့လား....'' ဟု ပြောရင်း  ထိုင်ခုံမှထကာ ယောင်းရဲ့နဖူးလေးကို သူ့ရဲ့လက်ဖမိုးလေးဖြင့် လှမ်းထိကာ စမ်းလိုက်သည်....

ယောင်းကတော့ ထုံးစံအတိုင်း အကြောင်သားလေး.....

🌹🌹တကယ်ပါ....ကမ္ဘာ့နားလည်ရအခက်ဆုံးလူသားတောင် မောင့်ကိုမှီမယ်မထင်ဘူး....ယောင်းကိုဒဏ်ရာတွေပေးသလို....ရင်ခုန်မှုကိုလည်း ရုတ်တရက်ပေးတတ်သူကြီး....ဟွန့်🌹🌹

''ရက်စက်လွန်းတယ်မထင်ပါမောင်''(taekook sad)Where stories live. Discover now