"Phi.......ကျွန်တော်အခုလိုလုပ်လိုက်တာမှားသွားပြီလားဟင်..."
"မမှားပါဘူး ငါ့မောင်ရယ် မင်းလုပ်တာမှန်တယ်"
"ပင်းငယ်...ပင်းငယ်ကdunkပြောသလိုသာဆိုဘယ်လိုလုပ်မလဲPhi"
"ping pingကအဲ့လောက်လဲမဟုတ်လောက်ပါဘူး nichaရယ်အခုသူလဲအရွယ်ရောက်နေပြီလေ dunkပြောသွားတာကသူအသက်ငယ်တုန်းကနဲ့တူပါတယ်"
"ဒါပေမယ့် ပင်းငယ်ကကျွန်တော့်လိုကြီးတဲ့အထိအဲ့စိတ်ကမပျောက်ဘူးဆို ဟာ......."
"nicha....စိတ်ကိုအေး"ထားပါ ငါ့မောင်ရယ် ping pingမှာကစဉ်းစားဉာဏ်ရှိနေပြီ အဲ့လိုတော့မလုပ်လောက်ပါဦး"
"ပင်းငယ်သာ ကျွန်တော်ကြောင့်တစ်ခုခု...တစ်ခုခုဖြစ်သွားရင်........"
"nicha..Phiပြောတာနားထောင် ping pingကအဲ့လိုဘယ်တော့မှမလုပ်လောက်ပါဘူး Phiကိုယုံနော်"
"ပင်းငယ်သာ....တစ်ခုခုဖြစ်လို့ကတော့ကျွန်တော် သေမှာPhiရဲ့ မနက်ကလမ်းခွဲစကားပြောတုန်းက ပင်းငယ်မျက်ရည်ကျတာကြည့်ပြီး ကျွန်တော့်မှာ ကျွန်တော့်မှာလေ ရင်ကွဲမတက်ခံစားရတာ မဖြစ်မနေမလို့သာ လုပ်ရတာ ကျွန်တော်...ကျွန်တော်ပင်းငယ်ကိုသိပ်ချစ်တာ......"
"Phiသိပါတယ်ကွယ် Phiသိပါတယ်"
"အခုပင်းငယ်ဘယ်လိုနေနေမလဲမသိဘူး Phiရယ် ပင်းငယ်ကကျွန်တော့်ကိုသိပ်ရှာတာ ကျွန်တော်သိတယ် အခုသူသိပ်ချစ်ရတဲ့သူကပဲ သူ့ကိုလမ်းခွဲသွားတော့ သူဘယ်လောက်များနာကျင်နေရမလဲ ပြီးတော့ဖျားပါဖျားနေသေးတယ်တဲ့ သက်သာရဲ့လားမသိဘူး ကျွန်တော်သူ့ကိုသိပ်စိတ်ပူတယ် Phi ကျွန်တော်ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ........"
"မင်းအဲ့ေလာက်စိတ်ပူေနရင်လဲ ping pingအိမ်ကို သွားကြည့်လိုက်ပေါ့"
"ဟင့်အင်း.....မသွားဘူး..ကျွန်တော်သွားလို့လဲမရဘူး......"
"ဘာလို့လဲ ငါ့မောင်ရယ်"
"Phiကိုကျွန်တော်ပြောပြီးပြီလေ Phiရယ်"
"အဲ့လောက်ကြီးလဲမဟုတ်လောက်ပါဘူး ငါ့မောင်ရယ် အိမ်ကိုေတာ့သွားလို့ရမှာပါ"
"မရဘူး...Phi..မရဘူး"
"အဲ့တာဆို ဘယ်လိုလုပ်ရပါ့မလဲ"
YOU ARE READING
ခက်ခဲကြမ်းတမ်းတဲ့ချစ်ခြင်း
Romanceကိုယ် လက်လွှတ်ပေးခဲ့ရတာနဲ့တန်အောင် ပျော်"ရွှင်"နေမှပေါ့ ကလေးငယ်ရယ် မင်းရဲ့အပြုံးတစ်ပွင့်က ကိုယ့်ရဲ့ကမ္ဘာကြီးဆိုတာ သိတယ်မလား..။ #meenping#