(Jisung)
Kapımın alacaklı gibi çalınması üzerine gözlerimi aralamıştım bu sefer.
Yataktam yavaşça kalktığımda ağır adımlarla kapıya doğru ilerledim sabahın bu saatinde kim gelmiş olabilirdi ki?
Kapıya ulaştığımda kilidi açıp kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm sarı saçlı çilli arkadaşım ile sessizce mırıldandım.
"Felix?"
"JİSUNG BANA SAKIN DAHA YENİ UYANDIĞINI SÖYLEME!"
"Tamam söylemem"
Felix derin bir nefes alıp verdikten sonra hızla içeriye girip söylenmeye başlamıştı.
"Hayır yani sana o kadar söyledim yarın kasaba kutlaması var unutma diye! Sen daha yeni uyandım diyorsun."
"Sanada günaydın Felix."
"HADİ HAZIRLANDA GİDELİM CHAN HYUNG BİZİ BEKLİYOR!"
"Beklesin- NE CHAN HYUNG BİZİ Mİ BEKLİYOR?"
Chan hyungun adını duymam ile hızla kendimi lavoboya atmam bir oldu. Hızla elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstüme düzgün bir şeyler geçirmek adına odama geçtim.
Chan hyung bekletilmeyi sevmezdi özellikle en sevdiği günde... kasaba kutlamaları.
Kasaba kutlamaları her yıl düzenli olarak yapılan bir şeydi. Geçmiş dönemlerde kasaba halkının onları oldukça zor duruma sokan kraldan kurtulmalırının yıl dönümüydü.
Chan hyung ise buna bayılırdı çünkü ailesini o krala bağlı bir birliğin saldırısı yüzünden kaybettiğini öğrenmişti. O zamandan sonra ise kendini hem babasının mesleği olan demir ustalığını aynı zamanda askerliğe adamıştı ve şuan da ikisinde de oldukça başarılıydı.
Hızla üstümü değiştirdikten sonra son olarak saçlarımı düzeltmiş ve hızla Felix'in yanına gitmiştim.
"Tamam gidelim hadi!"
Nefes nefese kalmamı umursamadan Felix'i hiç beklemeden evden çıktım. Evden çıkar çıkmaz gördüğüm Chan hyung ile gülümsemiş ve yanına doğru ilerlemiştim.
"Günaydın hyung"
"Günaydın ji. Felix nerde?"
"Ha o mu geliyordu"
"Geliyordu?"
Bir anda kulaklarıma ilişen ses ile neler olduğunu anlamıştım.
"Hay böyle işi"
Hızla geri evin kapısına doğru gittiğimde içeride kalan arkadaşımı çıkartmak için kapıyı kuvvetlice kendime çektim. Kapının açılması ile Felix'in bir anda üstüme fırlamasıda bir olmuştu tabii.
"OH, İÇERİDE ÖLECEĞİM SANDIM!"
"Kapı da sorun var bazen sıkışıyor böyle zorlaman gerekiyor"
Felix yavaşça üstümden kalktıktan sonra benide kaldırmış ve beraber Chan hyungun yanına doğru ilerlemiştik.
"İkinizde geldiğinize göre artık gidebiliriz sanırım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
king's crown
Fanfiction-OMEGAVERSE- Lee Minho bir prensti Han Jisung ise kasabada oldukça sevilen normal bir genç...