◇17◇

1.6K 309 902
                                    

(Yazardan)

Yıldızlar ve Dolunay'ın gökyüzüne hakim olduğu bir gece... Gencin adımlarım büyük ve görkemli kapıların önünde durduğunda bakışları ise parlayan ışıklarda geziniyordu. Sarayın dış kısmındaki bu süslemeler şimdiden harika gözükürken içerisini hayal bile edemiyordu.

Yüzündeki beyaz çiçek desenli maske, üstündeki beyaz gömlek ve deri siyah pantalonu ile sarayın bahçesinden içeri giren herkesin dikkatini üstüne çekmişti omega.

Kimisi onu görüp sonrasında hakkında güzel yorumlar yapıyor kimisi ise tekrar tekrar ona bakıyordu. Omega buna alışıktı fakat şuanda içindeki heyecan ve gerginlik nedeni ile bu ona garip gelmişti.

Aklında onlarca şey vardı. Balo nasıl geçecekti, neler yapılacaktı? En önemlisi ise Minho... Minho acaba nasıl görünüyordu? Kızıl saçları nasıl bir görünüm almıştı? Kahve gözleri yine parlıyor muydu? Ya da acaba Jisung'u düşünüyor muydu?

Omega aklına gelen son şey ile başını iki yana salladı. Jisung neden Minho'nun aklında olsun ki? Fakat ya cidden varsa?

Omega bir süre daha sarayın kapısında bekledikten sonra görüş alanına giren arkadaşları ve sevgili hyungu ile derin bir nefes almıştı. Sonunda gelmişlerdi.

"JİSUNG BU SEN MİSİN!"

Felix'in heyecan ve hayranlıkla çıkan sesi karşısında omega gülmeden edememişti.

"Evet, benim lix"

"ÇOK SEKSİ GÖRÜNÜYORSUN! HEMDE ÇOK FAZLA KAHRETSİN. KEŞKE ALFA OLSAYDIM SENİN GİBİ BİR GÜZELLİĞİ ASLA KAÇIRMAZDIM"

"Felix yavaş ol!"

"Sen ne anlarsın be yavru köpek!"

"Biliyorsun zaten ona bakan birileri var emin ol sana kalmazdı"

Seungmin'in yaptığı ima ile Felix gülerek yine Jisung'a dönmüştü. Jisung ise o sırada ortamda dönen imalar ile kıpkırmızı kesilmişti.

"Kim bakıyormuş benim sincabıma?"

"Kimse hyung abartıyor bizimkiler işte"

"Yoksa şu Kahve kokulu Alfa mı?"

Chan'ın dediği şey ile diğer üçlü hızla Jisung'a dönmüştü.

"YOKSA CHAN HYUNG DA MI BİLİYOR Jİ!"

"Felix-"

"Hayır, bilmiyordum sadece tahmindi fakat artık emin oldum. Kahve kokulu o alfa ile çıkıyorsun demek"

"HAYIR KİMSE İLE ÇIKMIYORUM! Sadece..."

"Sadece ne? Hoşlanıyor musun yoksa?"

"Evet..."

Chan gülümseyip bir elini Jisung'un omzuna koymuştu.

"Eğer ondan hoşlanıyorsan bunu ona söylemelisin. Seni red etmeyeceğine eminim."

"Bilmiyorum hyung o iş biraz karışık..."

king's crownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin