◇5◇

2.2K 421 534
                                    

(Jisung)

"JİSUNG,  BAY PARK İLE İLGİLENİR MİSİN? BEN ŞU YAYI BİTİRİP GELECEĞİM"

"TAMAMDIR HYUNG!"

Sabahın erken saatlerinde kalkıp yeniden dükkana gelmiştim. Dükkan yine oldukça yoğundu. Ben kasada müşteriler ile ilgilenirken bir anda dükkanın kapısı hızla açılmış ve içeriye nefes nefese olan Felix girmişti.

"CHAN HYUNG, JİSUNG! YARDIM EDİN!"

"FELİX! NE OLUYOR?"

Hızla resmen tir tir titreyen arkadaşımın yanına koştuğumda müşterilerde başımıza toplanmıştı.

"FELİX!"

Chan hyung da koşarak yanımıza geldiğinde Felix hızla bana sarılmış ardından beni kolumdan tutarak dükkanın dışına çıkarmaya çalışmıştı.

"Jeongin orda ara sokakta! B biz sadece yürüyorduk iki alfa geldi-"

Felix'in sözleri ile Chan hyung koşarak dükkandan çıkmıştı. Bende hikayenin geri kalanını tahmin edebildiğimden dolayı hiç zaman kaybetmeden Felix'i dükkandan çıkardım.

"Felix yolu göster hadi hadi!"

Felix hızla koşarak dükkandan çıktığında bende dükkandaki diğer kişileri hızla çıkartıp peşlerinden gitmiştim. Bu tür durumlar genellikle yaşanıyordu fakat bu sıralar oldukça sıklaşmaya başlamıştı.

Koşarak önümdeki sarı saçlı arkadaşıma yetişmeye çalışıyordum. Bir süre sonra bir ara sokağa döndüğünde bende arkasından gitmiştim. Ara sokağa girdiğimde karşılaştığım görüntü ile adımlarımı yavaşlatmış ve ellerimi dizlerime koyarak nefeslenmeye başlamıştım.

Chan hyung yerdeki iki alfayı tekmelerken Jeongin yanındaki kişiye sarılmış kafasını omzuna gömmüştü.

"OROSPU ÇOCUKLARI!"

Chan hyung yerdeki alfalara son bir tekme daha geçirdikten sonra önce Felix ve bana dönmüş sonra ise Jeongin'in sarıldığı kişiye bakmıştı.

"Çok sağol Hyunjin. Sen olmasan geç olmuş olacaktı..."

Sarı saçlı adının Hyunjin olduğunu öğrendiğim genç bir eli ile Jeongin'in saçlarını okşarken Chan'ın sözleri ile gülümsemişti.

"Rica ederim"

Jeongin'in hıçkırık sesleri çoğaldığında hızla ikisşne yaklaştım.

"Jeongin, iyi misin?"

Jeongin kafasını kaldırıp bana baktıktan sonra hızla Hyunjin'den ayrılmış ve bu sefer bana sarılmıştı.

"Jisung o o alfa beni m mühürleyecekti!"

"NE!"

Gözlerim şok ile yerde kanlar içinde yatan iki alfaya kaydığında ne yapacağımı bilememiştim.

"Hyunjin hyung yetişmese..."

Tekrar ağlamaya başladığında bu sefer kafasını alıp kendi omzuma gömmüştüm.

king's crownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin