(Minho)
"Efendim misafirimiz sizi bekliyor"
Duyduğum şey ile gülümseyip başımla hafifçe bir onay verdiğimde hızla odamdan ayrılmış ve sarayın büyük salonuna doğru ilerlemiştim.
Günler hatta haftalar sonra sonunda neredeyse kendimden çok sevdiğim birini görecek olmak... güzeldi.
Adımlarım büyük salona vardığında üstümü son defa kontrol ettikten sonra yavaşça büyük ve gösterişli kapıdan içeri girdim.
Gözlerim odanın içinde bir süre dolandığında en sonunda hemen büyük pencerenin önünde gülümseyerek bana bakan bedende durmuştu.
"Prens Lee"
"Majesteleri Bayan Cho"
Bayan Cho giydiği uzun eteğin kenarından hafifçe tutup havaya kaldırmış ardından yavaşça eğilmişti. Bende onun için eğildiğim de bir anda büyük salonu ufak kıkırtı sesleri doldurmuştu.
"Gel bakalım buraya küçük prens!"
Yüzümde ki gülümseme ile hızla Bayan Cho'nun yanına gittiğimde hızla bana sarılmıştı. Sarılışına karşılık verdiğim de ise derince bir iç çektiğini duymuştum.
"Küçük prensim benim nasıl özlemişim seni"
"Bende seni! Özlettin kendini yaşlı kurt!"
"Unutma bu yaşlı kurt hala seni yere serebilecek kadar güçlü birkere!"
Dediği şeyler ile ikimizde gülüp birbirimizden ayrıldığımızda Bayan Cho yavaşça arkasında bulunan tekli koltuğa oturmuştu. Bende hemen karşısına oturduğum da bir süre güzelce muhabbet etmiş ardından ise görüşmediğimiz süre boyunca olanlardan bahsetmiştik. Tabii ki bu konuşma sırasında Jisung ile olan görüşmelerimi anlatmamıştım.
"Eee Minho bu kadar mı?"
"Nasıl yani?"
"Yanisi tüm bu haftalar boyunca sadece sarayda mı oturdun?"
"Evet, tam olarak öyle yaptım. Biliyorsun dışarı çıkamam yani işim olmadığı sürece"
"Hm hadi ya oysa ben senin her akşam işin olduğunu sanıyordum!"
Bayan Cho'nun gülerek ve sahte bir sinir ile söylediği şeyler karşısında kaşlarım çatılırken ne dediğini anlamaya çalışıyordum.
"Benden saklama Küçük prens, Kiraz çiçeklerine olan ilgini anlayabiliyorum"
"..."
"Kahve ve Kiraz çiçeği ilginç ama hoş bir ikili anlaşılan"
"Ne?"
"Anlamayacağımı falan sandığını söyleme sakın bana! Her tarafın kiraz çiçeği kokuyor. Ne kadar fark etmesi kolay olmasa da belli"
"Siz nerden-"
"Ben eski büyük bir hükümdarım küçük prens bunu unutuyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
king's crown
Fanfiction-OMEGAVERSE- Lee Minho bir prensti Han Jisung ise kasabada oldukça sevilen normal bir genç...