0.2

1.8K 41 16
                                    

Ne renk olursa olsun gözlerin, hepimizden dökülen gözyaşı aynı renk 🌼

~

Erkenden kalkıp kahvaltı için masayı hazırladım. Diğer herkes gibi ofistede kahvaltı edebilirdi ama aile olduğumuzu hatırlayabileceğimiz ufak tefek anlar kahvaltı ve akşam yemeklerinden oluştuğu için yemekleri evde yemeye dikkat ediyordu. Veya diğer insanların aile olduğumuzu sanması için.

Dünkü gereksiz çıkışmanın moral bozukluğu devam ediyordu ama alıştığım için ilk zamanlarda olduğu kadar üzülmüyordum. Kahvaltıdan sonra Musafa çıkmak için hazırlanırken bende bulaşkları mutfağa götürüyordum. Koridordan bana seslenerek "Bugün herhangi bir sorun istemiyorum eksik bir şey olmadığından eminol. Ayrıca bu kadar suratsız olma daha mutluymuş gibi yaparsan iyi olur." dediğinde gerçekten sinir olmuştum. Bu kadar endişeleniyorsan git kendine organzatör tut hayret birsey. Dün kendi dememiş miydi sana güveniyorum diye ?

İş söz konusu olunca acıması olmuyordu. Benimle bu şekilde çalışanıymışım gibi konuşması katlanılmazdı. "Tamam merak etme" diye cevap vermekle yetindim. Onu kapıdan geçirdikten sonra Elifi aramak için telefonu aldım. Bana yardım etmek istermi diye soracaktım fakat aramama cevap vermedi. Biraz yorulacaktım ama güzel olcağına inanıyordum .

Elifle birlikte yalnızca 8 davetli vardı yalnızca şirketin yönetici kadrosunda yer alan ve Mustafa'nın da uzun zamandır arkadaşları olan kişiler ve eşleri gelecekti. Bazılarıyla daha  önceden tanışmıştım gerçekten iyi insanlardı bana çok kibar davranıyorlardı. Uzun zamandır dost olduklarından eşlerde bir birleriyle sıkça görüşüyorlardı. Güzel sicak bir ortam oluşuyordu bir arada olmaktan keyif alıyordum.

Az çok damak zevklerini biliyordum uygun olacağını düşündüğüm bir menü hazırladım. İçeride sıkışmak yerine daha rahat olması açısından sofrayı terasa kurdum. Evin en sevdiğim yeri burasıydı oldukça geniş ve ferahtı. Akşamları hele çok keyifliydi terasta vakit geçirmek.

Saat 8de geleceklerdi ben de bir saat kala üzerime lacivert askılı uzun saten bir elbise giydim. Saçımı düzlestiriciyle düzlestirdim hafif tatlı akse suarlarımdan taktım. Elif hala aramalarıma cevap vermiyordu ama huyu olduğu için telaşa kapılmadım. Ben tam hazır olduğumda Mustafa elinde içeceklerle dolu poşetle geldi ben de alıp şişeleri masaya yerleştirdim.

Mustafada etrafı incelmeye başladı gayet memnun görünüyordu acaba değdi mi o kadar laf etmesine. Ben Elif'e ulaşmaya çalışırken zil çaldı Enver bey ve eşi Berin hanım gelmişti. Aslında bey hanım şeklinde hitapetmeme gerek olmadığını söylüyorlardı ama ağzımdan öyle çıkı  veriyordu. Enver ve Berin 2 senedir evliydi henüz çocukları yoktur. Enver içlerinde en aklı başında zeki ve çalışkan olanıydı bu holding işini Mustafa'nın kafasına o sokmuştu.

Onları karşılayıp salona geçirdikten sonra Defne, Enes hemen arkalarından Buse ve Cem geldi. Defne ve Enes en matrak en çok sesi çıkan ve eğlenceli çiftti daha yeni nişanları olmuştu. Enes aralarında en ciddiyetsiz ilk başta sinir bozucu bulabileceğiniz bir tipti ama tanıdıkça seviyorsunuz. Cem ve Buse daha yeni çıkmaya başlamışlardı ama birbirlerini çok sevdiklerini gözlerinden görebiliyordum. Belki de daha ilişkinin başında oldukları için tutkuları bu kadar tazeydi fakat onları görmk bile beni çok mutlu ediyordu.

Son olarak Kutay kalmıştı o yanlız gelecekti. Birkaç görüşmemiz önce Ceren diye bir kızla tanıştırmıştı bizi ama fazla ilerlemedi anlaşılan. Pek ciddi ilişkilerin adamı değildi. Ve tabi ki elif halen ortalarda yoktu. Herkes onları bekliyordu Mustafa biraz gerilmişti durmadan Kutay'ı arıyordu nerede kalsın hadi diye. Bende aynı şekilde Elif'e sinirliydim. Zil çalınca umarım Elif'tir diye dua ettim içimden. İkisinide görünce şaşırdım aynı anda gelmişlerdi. Elif açık mavi bir elbise giymişti çok güzel görünüyordu. Hemen sarıldım ve hep birlikte sofraya geçtik.

Elif gayet mutlu görünüyordu o mutlu olduğum için bende sevinmistim onun rahat ve keyifli olduğunu görünce. Kızlarla gayet iyi anlaşmıştı. Onlar da Elife ilgi gösterip sorular soruyorlardı. Yemek bitince bulaşıkları mutfağa götürürken Elif de peşime takıldı. "O birlikte geldiğim çocuk kim? Tanışıyor musunuz? Şirkette mi çalışıyor? Kaç yaşında biliyor musun?" sorularıyla beni bombarmandına tuttu. Ben de bildiğim kadarıyla yanıt verdim. Bu ilgisi beni güldürmüştü. Ben sırıtmaya başlayınca "Sadece merak ettim evin girişinde karşılaştık selam verdik birbirimize yüzü tanıdık geldi ama çıkaramadım diye heycanlı heycanlı konuşuyordu. O sırada Kutay "Yenge ben su alabilirmiuim?" diye içeri girince Elif susup kızardı .

Kutay gidince bu haline kahkaha attım gerçekten çok sevimliydi. Kutayın ciddi ilişki insanı olmadığını takılmayı daha çok sevdiğini söyledim biraz bozuldu "Aman sen de herşeyi yanlış anlıyorsun zaten ne alakası var ben ilişkiden mi bahsettim" diye çıkıştı .

İçeri salona döndük. Enverle Mustafa bir köşede sessizce işle ilgili olduğunu tahmin ettiğim bir şeyler konuşuyorlardı. Kutay veCem televizyon seyrediyorlardı. Buse Berin'e telefonundan fotoğraflar gösterip sohbet ediyordu biz de onların yanına oturduk. Defnede Enesle olan  tartışmasını bitirince bize katıldı. Kizlar olarak hep birlikte konuşmaya başladık .

"Zeynep ve Abdullah neden gelmedi?" diye sordum. "Zeynep biraz rahatzızmış önemli bir şey değilmiş merak etmeyin telefonda konuştum ben" dedi Defne. Berrin hepimize fal bakmaya başladı bana huzur ve aşk dolu düzenli bir hayatım olacağını söyleyince gülmeden edemedim ben ve mutluluk ha? Elif'e de eskiden hayatında olan birinin tekrar hayatına gireceğini söylemişti o "Eski sevgilime gerimi döneceğim" diye üzülürken Berin "Sadece öyle düşünme eski bir tanıdığın arkadaşında olabilir" dedi.

Erkeklerde yavaş yavaş sohbetimize dahil olunca tüm ekip olarak konuşmaya başladık Mustafa'y8 bakmaya yeni fırsat buluyordum o da beni izliyordu. Yorgun görünüyordu ama sanırım memnundu herşeyden .
Eski okul anılardan bahsediyorlardı onları dinlemek çok keyifliydi
"Oğlum hatırlıyormusunuz Süleyman hocayı?"
"Unutur muyum dün gibi aklımda"
"Onun o 'Evet Kutay neye gülüyoruz' diyişi aklımdan çıkmıyor abi"
Hep bir ağızdan konuşuyorlardı. Konu çiftlerin nasıl tanıştığına geldi. Defne ve Enes hepimizi çok güldüren bir hikaye anlattıktan sonra dönüp bana sordular. Hepsinin çok merak ettiğini biliyordum. Hiç olmadık bir anda hayatlarına girdim ne zaman nerde Mustafa'yla tanıştım ve hemen evleme kararı aldık merak ediyorlardı.

Soruyu duyunca biraz gerildim bir şeyler uydurup  anlattım bence inanmışlardı# Saat geç olunca herkes yavaş yavaş gitmeye başladı. En son Elif'e sıkıca sarılıp vedalaştık. Yeniden evde Mustafayla tek kalmıştık. Çok yorulduğum için bir şey demeden yanından geçip yatak odasına gidiyordum. Bir anda kolumdan tutup beni kendine çevirdi. Bana daha da yaklaşıp kıllarını etrafıma sardı. saçımı öpüp koklayarak "bugün için teşekkür ederim ." Dedi

.
.
.
Oy verirseniz sevinirim canlar 😇 güzel yorumlar için teşekür ediyorum

Ev KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin