Bir kum tanesiyim ama çölün derdini taşıyorum 🌱
~
"Numarayı engelleyerek kurtulabileceğinimi sanıyorsun" mesajını daha sindiremeden birde üstüne yakalanmıştım. Arkamı dönünce telefonumu alan ellerin sahibiyle göz göze geldim. Mustafa telefonumun ekranına gözlerini dikmiş bakışlarıyla delip geçmek ister gibiydi. Bense sessizce onu izliyordum. Ne söylemeliydimki? Yazılandan açıkça bu mesajlardan daha önce geldiği belli oluyordu.
"Ben.. Söyleyecektim sana uygun bir zamanı bekliyordum sadece" sesim içime kaçmış bir şekilde anca bunları söyleye bilmiştim. Gözlerini sıkıca kapatıp çenesini sıkmasından çok öfkelendiğini anlaya biliyordum. "Uygun bir zaman ne zaman? Adam burnumuzun dibinde geziyor söylemek için daha neyi bekliyorsun eve girmesinimi" Müzik sesinden döl ayı kulağıma eğilmiş sert keskin bir sesle söylemişti bunları.
"Bak önemsiz olduğunu düşündüm ve aramızda bir gerginlik çıkmasın diye sana söylemdim. Bu mesajı bende seninle aynanda gördüm eve gidince söyl-" Ben lafımı bitirmeden müzik sesinin durmasi ve bağırış sesleriyle kafa mızı aynı yöne çevirdik.Cem bir adamın tabiri çeyizse üzerine çıkmış dövüyordu. Buse Cem'e bağırarak durmasını söylüyordu amana file. Cem'in gözü dönmüştü kurtuluş yoktu
Enes ve Abdullah hemen yerlerinden fırlayıp Cem'in yanına gittiler. Mustafada bana seninle işimiz bitmedi bakışı atıp hızlıca yanlarına katıldı. Biz kızlarla birbirimize şaşkın bakışlar atarken mekan daki diğer insanlarda olaya mübadele etmek için yerlerinden kalkmıştı. Harika gerçekten bi şurdan atılmadığımız eksikti.
Cemi zar zar adamın üstünden alıp sakinleşmesi için dışarı çıkardıklarında Buse de yanımıza gelip olan biteni bize anlatmaya başladı. Dediğine göre ikisi dans ederken adam yanlarına gelip Buseye sorular sormaya başlamış. Adam çok sarhoş olduğu için Buse fazla aldırmamış ama Cem dururmu? Bu olaydan sonra hepimizin tadı kaçmıştık. Saatte epey geç olunca evlere dönmeye karar verdik.
Kutay çok ısrar ettiği için Elif'i o evine bırakacaktı. Mustafa'yla arabada yalnız kalacak olmam pek hoş olmamıştı açıkçası. Arabanın kapısını açarken kendime bol şans diledim. Mustafa nın birşey sormasını bekledim ama yol boyunca hiç konuşmadık yüzünü çevirip bana bakmadı bile. Ondan bir daha hiçbirşey saklamaya çalışmam4m gerektiğini görmüş oldum.
Daraksayonu kavrayan ellerinin tutuşundan bile sinirli olduğunu göstermeyi basariyordu .eve geldiğimiz de Söze başlayan o oldu. "Ben yanında olmadığımda ne olur sa olsun evden dışarı çıkmıyorsun" sert ve itiraz istemeyen bir sesle söylemişti. Nereye gidebilirdim zaten bu zamana kadar kaç kere sözünden çıkmışım neyin azarını yiyordum? "Emrin olur" dedim alayla "Adamıda ben peşime taktım zaten. Benim kontrolümün dışında gerçekleşen bir sey için neden ben cezalandı rılıyorum?" bu tavırlarından çok sıkılmıştım.
Bakışlarını üzüme dikip "Çünkü ben öyle istiyorum Berrak." dedi dişlerini sıkarak. "Dinlemiyorum ne yapacaksın? Atacakmısın satacakmısın ne yapacaksan yap. Hatta bıraksana nolacak olsun ne halim varsa göreyim seninde işine gelir." "Saçma sapan konuşup benim canımı sıkma her ne olursa olsun benimle evlisin. Peşinde itin biri dolanırken nasıl davranma mı bekliyordun?"
"Çokmu umrunda gerçekten? Ne kadar düşüncelisin sağ ol" onunla alay ederek daha çok damarına basıyordum. Bu işin sonu nereye varacaktı ben de kestiremiyordun Adamlarını bana doğru yöneltti ve yavaşça yaklaşmaya başladı. Kollarınıgöğsünün hizasında bağlamıştı. Kaşlarını sorduğu soruyla beraber kaldırdı " Böylemi düşünüyorsun? "
Bir süre öylece gözlerinin içine baktıktan sonra başımla onayladım "Nasıl düşünebilirimki. Gerçek olmayan duygularla kurulmuş çıkarlar üzerine bir ilişkide içten hisler beklemiyorum senden. Yanlızca benim yaş amıma bu kadar sert duvarlar çizmemeni istedim fazlasını değil.." Giderek sesim az önceki kendinden emin tonu yitirmişti . Gergince gözlerimi kaçırmaya çalıştım. Mustafa buna izin vermeden kollarını onuzlarıma atıp beni göğsüne doğru çekti. Saçlarımı sakince okşarken bende içimdeki hislerin ağırlığıyla kendimi tutamadım gözyaşlarım akmaya başladı.
Bir süre sonra kendini geri doğru çekti ve ağladığımı fark edince yüzümü avuçlarının içine aldı. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp düşmeyi bekliyen yanağımdaki gözyaşıma bir öpücük kondurdu.
.
.
.
Biraz kısa oldu uzun zamandır atmiyorum kusura bakmayın sizi seviyorum 💐