Her an yeni bir başlangıçtır . 💫
~
Kendimi ellerinden kurtarmaya çalışsamda başarsız olmuştum. "Sadece bir dakika" diyip bana sıkıca sarıldı. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum bir insan anca bu kadar dengesiz olabilirdi. İkimiz de sessizdik odada duyulan tek ses kalp atışlarımızdı. Ben bu anın alışılmamışlığı ve karmaşıklığı üzerine düşünürken bedenin çekti ve konuşmaya başladı "Herhalde ne yapıyor bu adam diyorsun dur içinden. İnan bende bilmiyorum. Ağzımdan çıkanlarda yaptıklarımda sanki benden habersiz gerçekleşiyormuş gibi."
Kafası pek yerinde olmadığı için saçmalıyordu galiba. Ondan bunları duymayı beklemiyordum. "Yarın kahvaltıyı dışarda yapalım. Sonra birlikte şirkete uğramız lazım bir kontrat için senin de imzan gerekiyor." Başımı sallayarak onayladım. "Sen yat ben toplarım burayı" demesi üzerine iyi geceler diyip sıcak yatağıma döndüm. "Noluyor ya benim aklımla dalga mı geçiliyor acaba?" diye sorguluyordum. Dakikası dakikasını tutmaya cinsten bi adamdı.
Ertesi sabah kalkıp hazırlanmaya başladım. Üzerime füme boğazlı bir kazak altıma siyah bir etek ve siyah botlarını giydim. Saçıma her hangi bir sey yapmadım. Mustafa da hazırlanmıştı. Üzerime bir ceket aldım ve c9ktık. Arabayla yirmi dakikalık mesafe de güzel bir yere geldik. Kahvaltı ederken bir yandan beni konuşturmaya çalışıyordu "Dün uyuyabildin mi?" "Evet neden sordunki" diye cevap verdim. "Öyle merak ettim. Beğendin mi burayı güzel mi?" "Güzel evet." Birdenbire çok evhamlı davranmaya başlamıştı sorular sorup duruyordu. İlgisi hoşuma gitmişti aslında. Bu kadar çabuk yumşamamam gerekirdi belki ama kin tutabilen biri değildim.
Kahvaltıdan sonra şirkete gittik. Kapıdan içeri girerken elimden tuttu. İnsan içinde biraz daha samimi davranmaya çalışıyorduk bunu bilmeme ramen ellerini ellerim de hiss edince bir ürperti olmuştu. Elleri benimkinin aksine sicacikti . Mustafa'nın odasına gidip imzalamamı istediği dosyaya imza mı attım. Birkaç işi daha olduğunu söyledi ben de etrafta gezinmeye başladım.
Ben geniş uzun koridorda yürürken Defne'nin "Aaaa Berrak" hayrıkışlarıyla Enes ve Defnenin olduğu tarafa döndüm. Nasılsın faslından sonra "Ya ne diycem yılbaşı gecesi geçenki ekip hep birlikte dışarı çıkalım olur mu?" "Harika olur ama Mustafa'ya sormam lazım" diye cevap verdim. "Yaa sen orasını bana bırak o iş bende" diyen Enes'e gülümsedim. "Çekiliş te yapalım o zaman olmaz mı" diye ortaya fikir attım. "Şahenk olur hemde" diyen Defne'ye Abdullah ve Zeynep de geliyor değil mi diye sordum. "Evet evet geliyorlar hatta Elif de gelsin" demesiyle çok sevinmiştim .
"Tamam o zaman ben telefonlarınıza bi link gönderirim ordan herkese rastgele bi isim gelir" diyen Enes'i onayladık. O sırada Mustafada ofisinden çıkıp yanımıza gelmişti. Enes ve Defne'yle vedalaşıp arabaya bindik. "Bir yerlere gitmek istermisin?" aslında çok isterdim. "Bilmem gitsek mi buralarda güzel bir park varmış merak ediyordum orayı" Mustafanın onaylamasıyla birkaç dakika içinde sakin huzurlu en önemlisi yeyeşil ve gölde ördeklerin yüzüdüğü şirin bir yere geldik. O sırada Enes'ten mesaj gelmişti.gönderdiği şeyi elife ilettim. Biz bulduğumuz bir bankta oturduk.
On dakikalık temiz hava iyi gelmişti. "Ablan hiç aramıyor mu" sorusuyla yüzüm düştü. "Hayır konuşacak hiçbirşeyimiz yok" diye cevap verdim. Sesimdeki kırgınlığı saklayamamıştım. Bir kez olsa aramasını çok istesemde kendime bile bunu itiraf edemiyordum. "Anladım" konuyu kapatmak istediğimi farketmişti.
Fazla oturmadan kalktık ve eve dogru yol aldık. Eve varınca Mustafa çalışma odasına geçti bende salonda telefonda Elifle konuşuyordum. Konuşma paketim in sınırlarını zorlayan bir telfon görüşmesiydi. Çekilişte ona Kutay çıkmıştı bu sebepten ufak krizler geçiriyordu. "Ne alsam acaba ya beğenmezse sence ona da ben çıkmış mıyımdır bu bir teadüf mü yoksa bir mesaj mı sence gömlek alsam çok mu sıradan olur" bu heycanı beni güldürmüştü. Onu her ne kadar çok güvenme şeklinde uyarsamda yakıştıklarını inikar edemezdim.
"Hediye seçmeye birlikte gideriz dimi" diye sordu. "Tamam olur gideriz yarın" dedim ve plan yaptık. Mustafanın ben sizi götürürüm ısrarlarıyla ertesi gün avmye gittik. Mustafa işimiz bitince gelip alacaktı. Ben beğendiğim bir şeyi çabucak buldum. Elif'in seçebilme su için tüm avmde yoğun bir incelme yaptık. "Yeter bıktım seç artık" sitelerimle hediye alma töreni tamamlandı.
Gelmesi için Mustafa'yı aradım onu beklerken beni Furkan'la buluşturduğu için Elif'e kızmakla vaktimi geçirdim. Gerçekten pişman olmuştu. "Ya özür dilerim benide o kandırdı çok kötüyüm çok mutsuzum diyip yalvardı böyle olmasını beklemiyordum..." Biz konuşurken gelen bildirimle telefonumu kontol ettim. Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti. Herhalde reklam mesajdır diye düşündüm. Ama yanlıdığımı fark etmem uzun sürmedi Elifle bizim uzaktan çekilmiş bir fotoğrafımız gönderilmişti. Altındaysa "bu kadar göz önünde olmak işine gelmeyebilir" yazıyordu.
.
.
.
Oy ve yorumlarınızı brkliyorum🤩