0.6

1.2K 22 17
                                    

Bulutlar diyorum, bu dünyaya göre fazla güzeller 🌥️

~

Gelen mesajla dona kalmıştım. Bu neydi böyle şimdi? Başımıza bir sapığımız eksikti. Ben tam mesajı Elif'e gösterecekken arkamda Mustafa'nın sesini duymamla irkildim "Hadi kızlar" aceleyle telefonu mu kapatıp ceketimin cebine attım. Tedirgin olmadan edemedim bizi takipeden birini görebilmek için durmadan arkama sağıma soluma bakıyordum. Elif ve Mustafa delirdiğimi sanmazdı umarım

Arabaya bindik ve önce Elif'i evine bıraktık. 5 gün sonra Enes'in ayarladığı mekanda buluşmak üzere vedalaştık. Bizde eve varınca saat epey geç olduğun için hemen yattım. Uyumadan önce son kez telefondan gelen mesaja baktım. Mustafa'ya söylemelimiydim ? Ya beni dahada kısıtlarsa dışarı adım atmama bile izin vermezse ? Numarayı engelleyip uykuya daldım.

5 gün sonra kutlama için haz8rlanıyordum. Koyu yeşil uzun bir elbise giymiştim saçlarımada maşa yaptım. Birkaç aksesuar taktıktan sonra hazırdım. Elif her zaman ki gibi telefonlarımı açmıyordu daha fazla geç kalmamak için onu almadan gidecektik. Ben ayakkabılarmı giyerken Mustafa'nın "Güzel olmuşsun" demesiyle başımı kaldırıp teşekkür ettim. Yanalarım kızarmıştı. Mustafa da her zaman ki gibi çok şık olmuştu.

Biz mekana vardığımızda Enes, Defne, Buse ve Cem çoktan gelmişti. Kapıdan girdiğimiz an Enes'in bize işaret yapmasıyla masayı bulup yanlarına gittik. Tepsiyle selamlaştıktan sonra mekanı incelemeye başladım. Enes şaşırtmamıştı gayet nezih insanların geldiği bir yer seçmişti. Gecemiz güzel geçeceğe benziyordu. Berin, Enver, Zeynep ve Abdullah da bizden hemen sonra gelmişlerdi. Tek ek siklerimiz Kutay ve Elifti.

Bir şeyler içip sohbet etmeye başladık
"Buse sen niye keyifsisin bir şeymi oldu?"
"Üf sormayın ya buraya gelmeden önce Cem'le tartıştık biraz. Biri fotoğrafıma yorum atmış kim bu diye kudurdu"
"Tatlım aş bunları biz Enes'le her dakika birbirimizi yiyoruz ama birbirimiz için yaratılmısız adeta. Ev lenince bu tartışmaları çok özlersin"
"Deme öyle yaa ben baş edemem bunlarla"
"Bizde Abdullah'la çok kavga ederdik şimdi hiç birşeye sesini çıkamıyor zamanla alışıyorsunuz birbirinizin huylarına öyle değilmi Berrak?" diyip konuyu bana pasladı Zeynep
"Tabii canım aynen öyle" yalandan onaylamıştım. Benimde hayatım daki sorunlar bu kadar basit olsaydı keşke.

Biz konuşurken Kutay ve Elif birlikte masaya doğru geldiler. "Of kusura bakmayın tırafik vardı tabii bende biraz geç cikmis olabilirim sonra birde bindiğim taksi arıza yaptı"
"Ee nasıl geldin"
"Şimdi şöyleki Aykut pardon neydi ismi Kutay mıydı çok tanımıyorum kendisini biliyor sunuz hayatımda bir kez gördüm işte ben yol kenarında kalakalmışken bir araba yanştı. Sapık sandın korktum önce sonra bi baktım Aykut şey Kutay dedi gel birlikte gidelim bende tamam dedim"
Kızlarla birbirimize imlalı imlalı baktık.

"Hadi hediyeleri açalım" dedim sevinçle. Herkes birbirine hediyesini verdi. Elif Kutay'a verirken gözleri ışıldıyordu. Tuttuğu takımın son sezon formasini almıştı. Kutay gerçekten çok sevinmişti "Elif ciddi misin ne zamandır almayı düşünüyordum firsatım olmamıştı" Bende Zeynep'e beğeneceğini düşündüğüm zarif bir kurye almıştım. Buse ise ban güzel bir parfüm almıştı. Abdullah çekilişe son anda katılmış o yüzden acaleye gelmişti elif'ide tanımadığı için Elif'in asla kullanmayacağı bir renk ruj almıştı. Ben Elif'in "Aa çok teşekür ederim harika" sahte tepkilerine gülmemek için zor duruyordun. Elif dışında herkes hediyelerinden memnundu bir tek Enver henüz açmamıştı.

Ona hediyesini Berin verdi verirken çok heycanlı olduğu göklerinden okunuyordu. "Kendi karısı hediye almış böyle bir şans var mı ya" dedi Enes. "Oğlum bir sus elim ayağıma dolaştı diye onu susturdu Enver. Kutunun içinden bir bebek kıyafeti çıkmıştı. Hepimiz çok şaşkın ve mutluyduk. Enver hemen Berin'e sarıldı hepimiz onları tebrik ettik .

Sonrasında güzel bir müzik çalmaya başladı tüm çitler piste çıktı. Beklemediğim bir anda Mustafa yanıma yaklaştı ve eğilip kulağıma "Sende dans etmek ister misin?" diye sordu. Biz de diyerlerine katıldık. Can sıkıntısıyla oturan Elife göz kırdım. Her hareketimizde her dokunuşunda içimde bir şeyler elektrikleniyordu. Beni kendine dahada yaklaştırdı. "Çok güzel kokuyorsun" demesiyle başımı yere indirip duymamış gibi yaptım. Eliyle çenemi tutup yukarı kaldırdı gözlerimin ta en derinine bakıyordu.

Bu anı bölen Enes ve Defne'nin "1 2 3 deneme" sesleri oldu. Hepimiz başımızı çevirip sahneye baktık. Orkestıradan rica etmişler birlikte şarkı söyleyeceklerdi. Üzümde gülümsemeyle onları izliyordum. kulaklarımın şahin olduğu en güzel Ah Geceler performansıydı.

Saat 12 olunca yeni yılı sevinçle kutladık. Hayatımda pişmanlıklarla dolu olan bu yıl sona erdiği için mutluydun. Telefonuma bir bildirim gelmişti. Yine benim bir fotoğrafım farklı bir numara altında yine bir tehtit mesajı. Bu iş canımı çok sıkmıştı. Ben tam numarayı engelleyecek ken telefonum ellerimden alındı.

.
.
.
Uzun zaman oldu kusura bakmayın 💘

Ev KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin