0.3

1.7K 33 16
                                    

Mutluluk bir ömür değil anlıktır, çok uzak değil aslında iki adımlıktır 🍀

~

Olduğum yerde kalakalmıştım. ne olduğunu idrar etmeye çalışıyordum. Kabul etmek istemesem de kendimi uzun zaman sonra ilk kez bu kadar huzur dolu hiss etmiştim. Saçlarımı öpüp kokladığında gözlerim büyümüştü bu hareketi hiç beklemiyordum.

Kendini benden ayırdığında ne diyeceğimi bilmiyordum. Gözlerini üzerimde hissede biliyordum ama başımı kaldırmaya cesaretim yoktu. Önemli değil gibi bir şeyler mırıldanıp hızlıca odaya gittim. Neler oluyordu bir anda? Bana iyi davrandığı tek an bu değildi tabiki yinede çok şaşırmıştım beklemiyordum .

Hemen yatmak için hazırlandım gerçekten çok uykum vardı. Kısa sürede uykuya daldım. Ertesi gün Cumartesiydi ama Mustafa önemli bir poroje üzerinde çalıştığı için son birkaç haftadır cumartesi günleri de şirkete gidiyordu. O yüzden sabah yine kalkıp kahvaltı hazırlamam gerekiyordu. Alarmın çalmasıyla kalkıp saate baktığımda saatin çoktan 10'u geçtiğini gördüm. Eyvah! Uyuyakalmıştım. Nasıl olur Mustafa neden beni uyandırmamıştı işe asla kahvaltı etmeden gitmez ..

Telefonu elime aldığımda Mustafadan bir mesaj gelmişti. Bu sabah kahvaltı etmeyeceğini ve uyanmamam için alarmı mı kendisinin iptal ettiğini yazmıştı. Dün söyleyecekmiş ama hemen odaya gidince çok uykum olduğunu düşünüp gelip raatsiz etmek istememiş.

Uzun bir uyku gerçekten iyi gelmişti. İnce düşüncesi beni gülümsetmişti. Hiçbir zaman gerçek olmayacağını bilsemde mutlu bir yuvaya sahipmişiz gibi davranmas; biraz olsun mücadele ettiğim zorluklara karşı beni ayakta tutuyordu. Neşeyle yataktan kalktim vizeler yakın zamanda bitmişti bir haftalık aradaydık. Ders çalışmam a gerekmiyordu o sebepten rahattım.

Kahvemi alıp salonda biraz oturacaktım. O sırada Elif'ten bir mesaj aldım. "Sana bir şey anlatmam lazım müsa itsen ara" yazmıştı. Oldukça merak etmiştim hemen aradım anında açtı. "Lütfen kesmeden dinle. Dün size gelirken neden geç kaldığımı merak etmişsindir. Bunda hazırlanmamın uzun sürmesinin de payı var tabi onu gö zardı edemeyiz. Sizin evin bir kaç metre ötesinde Furkanı gördüm ." Bunu duymamla nefesimi tutmam bir oldu.

"İlk başta tanıyamadım bile çökmüş resmen üç dört ay içinde beş yaş almış gibiydi. Çok mutsuz görünüyordu etrafta öylece dolaşıp duruyordu. Yanına gidip Furkan merhaba dedim. o da beni görmeyi beklemiyordu belliki. Ama çok da sevinmişti. Elif lütfen nolur sana yalvarıyorum benim Berrak'la görüşmem gerekiyor ne istersen yaparım yalvarırım beni onla görüştür dedi. Bunu yapamayacağımı söyledim. Berrak'ın başına iş açmak istemiyorum dedim ama ısrar etmeye devam etti."
Dediklerini dinlerken stresten yerimde duramıyorum. Benim evimin yakınlarında ne işi vardı benimle görüşüp ne konuşacaktı bizim konuşcak hiç birşeyimiz yok

elif devam etti "Orada en az yirmi dakika dil döktüm olmaz diye ama çok ısrar etti Berrak nolur bir kez buluşup iki dakikacik konuşsan.güzel zamanların hatrına. Onu o kadar bitkin görmek beni mafetti"
Mümkün değil sen delimisin desem de Elifin ısrarlarına karşı gelmek mümkün değildi. En sonunda "Of tamam adres bir şey var mı nereye gidicem saat kaçta" dedim. Furkan'ın söylediği adresi attı. Eve yakındı hemen gidip gelebilirdim buluşma saati olarak ta 17 demiş.

Öncelikle Mustafa'nın ne zaman eve geleceğini öğrenmem gerekiyordu. Aslında acil birşey olmadıkça onu aramamam gerekırdı . İlk çalışta hemen açtı "Masajımı gördün mü" Diye sordu evet gördüm teşekkür ederim diye cevap verdim. Bu akşam kaçta gelceksin eve diye sordum. Bilmiyorum geç gelirim dedi. Neden sordun diyince ona göre fırını açacağım dedim. Peki tamam diyip kapattı.

Anlaşılan buluşmaya gitmek için yeterli vaktim vardı gün içinde yapmam gereken işlerimi hallettim. Buluşma saatine yakın hazırlanıp evden ciktim. Elifin adresini verdiği kahfeye geldim. Furkan orada ydı... Gerçekten Elif'in dediği kadar bitkin görünüyordu. Yani herhangi yoldan geçen biri bunu fark etmezdi gayet normaldi. Onu yakından tanıyan birise ne halde olduğunu az çok analayabilirdi.

Biraz çekinerek yanına gittim beni görünce çok heyecanlandığı her halinden belliydi. Kılasik nasılsın muhabbetlerinden sonra "Berak senin o adamın yanında mutlu olmadığını biliyorum neden bunu yapıyorsun" dedi. Ne cevap vereceğimi bilmiyordum zaten konuşmama fırsat vermeden devam etti "Beni bi dağ ayısı hödük içinmi terk ettin ne buldun bu adamda" dedi.
"Ben seni bu yüzden falan terk etmedim anlaşamıyorduk devamlı kavga ediyorduk her kavgamızda seni ordan burdan topluyordum nerelerde gezdiğin belli değildi ayrıca derslerime odaklanmam lazımdı yürütemiyordum ikisini"
"Derslerine odaklanman lazımdı sende gittin evlendin öyle mi
"Bu seni ilgilendirmez şu an evliyim sırf hatırın için buraya geldim beni azarlamak için mi cağırdın"
"Ne o kocanın güzel ayaklarını yıkamak yerine buraya geldiğin için pişman mısın"
"Ne sacmalıyorsun sen ne ayağı ya ıy. Nerden uyduruyorsun bunları?"
"Bilmiyor muyum seni kendine köle yaptığını? Kaç paraya sattın lan kendini ucuza gitmedin umarım"
"Ne kölesi ne satması düzgün konuşurmusun Furkan
"Sen beni aptal mı sandın. Para için bedenini ruhunu o kıllıya sattın. İyi mi bari zevk alıyor musun tüm gün efendine hizmetten"
"Gerizekalı beni aşağılamak için mi cağırdın buraya aptal herif" Diyip ayağa kalktım. Biraz daha çirkin laflarını dinlemek istemiyordum.

Pislik adam sinirimi bozmuştu. İçimden furkan'a ve beni buraya gelmeye iki natteği için Elif3 saydıra saydıra eve geldim. Kapıyı açtığımda içeride Mustafayı tezgaha dayanmış bana ölümcül bakışlar atarbir biçimde gormeyi beklemiyordum .

.
.
.
Oy verirseniz memnun kalirim😻

Ev KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin