Ata Döngü
Elimdeki bardaktan bir yudum daha aldım. Karşımda Güneş'in abisi, benim en yakın dostlarımdan biri Alp vardı. Alp Taner Toplu."Kardeşim, aşık olduğunu söylemeyecek misin kıza?"
"Abi söylesem ne, söylemesem ne? Kalbim kırılacak yine."
"Oğlum her kız aynı değil."
"Senin kız kardeşinle aynı biri desem ne dersin ki bana!?" Sarhoştum. Ne dediğimi bile düşünemeyecek kadar sarhoştum hem de.
"Ne diyorsun lan sen!?" Elimi Alp'in omzuna koyup ona yaklaştım.
"Kardeşin gibi birine aşığım diyorum oğlum."
"Balın'a mı aşıksın?" Kaşlarımı çatıp, dediğini düşündüm bir. O kimdi? Kim olduğunu hatırladığımda ise söylenmek için konuşmaya başlamıştım.
"Senin aşık olduğun birine-" sözüm hızla kesildiğinde ise Alp'in elinin ağzıma kapanmış olduğunu fark ettim. Niye kapatmıştı ki şimdi? Konuşuyorduk ya sadece.
"Oğlum kafayı mı yedin lan sen?" Başımı aşağı yukarı salladım.
"Belli zaten. Daha fazla içmeden ben alayım şu bardağı önünden. Seni de otele götüreyim." Onu elimle durdurup yüzüne baktım. Elini ağzımdan çekmişti o yüzden rahattım.
"Sahilde yürümek istiyorum ben biraz." Ağzımdan çıkan düzgün kelime yoktu. Yine de yürüyebileceğimden emin olmuş gibi elini kolunu çekti üzerimden.
Kardeşim gibi olan dostumun kardeşine aşık olmuştum. Bu ona nasıl denilirdi ki? Nasıl ben senin kardeşine aşık oldum diyebilirdim ki? O da bana aşık, biz birbirimiz için bize karşı çıkan herkese direniriz, nasıl denilirdi ki..?
Güneş bizim için herkese direnir miydi sahi?
Sahilde olabildiğince açık bardan uzaklaşana kadar yürüdüm. Biraz ilerimde gördüğüm Güneş ile olduğum yerde duraksadım. Yere uzanmıştı. Gözleri yıldızlardaydı. Her zamanki gibi...
Gülümsemeden edemedim. Dudaklarıma yerleştirdiğim tebessümle ona doğru ilerledim. Şu bir hafta da ne kadar çok şey yaşamıştık ikimizde?
Hatırlamaya uğraşmadım. Ama onun beni ilk defa öpüşü aklımdan hiç çıkmıyordu. İkinci defasında da ben onu öpmüştüm. Şok olmuştu ilk, sonra tekrar öpüşmek istediğimi söylediğimde gözleri izin verir gibi bakmıştı bana. Kızlar olmasaydı eğer, öperdim.
🌟🦋🌟
Devamını zaten biliyorsunuzzz🤭 ve biz bu bölümden sonra biraz ara veriyoruzz :) yani buna 1.kitap finali de denilebilirrr🤭Yaz tatilinde geleceğimmm ve mutlaka bölüm bölüm Buz Tutmuş Kelebek okuyacaksınızzz🥹 söz veriyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buz tutmuş kelebek || texting
RandomBir kelebek nasıl buz tutar biliyor musun? Yaşarken ilk önce ruhunu öldürürler... Peki bir kelebek nasıl buzdan kurtulur biliyor musun? İlk aşkı onu bulur, buzları eritir. Ona tekrar sevilmenin ne demek olduğunu hatırlatır. O an kelebek özgürlüğe uç...