Güneş K. Toplu (saat 12 civarı)
"Doydum." Karşıma oturmuş tabağındaki her şeyi bitirmiş Ata'ya baktım. Daha yirmi dakika dolmamıştı bile."Güneş'im sen yavaş yavaş ye, bakma bu davara." Abimin sesine ona döndüm. Bir kolunu sandalyemin arkasına atmış, diğer eli de masada duran çay bardağındaydı. Öylece Ata'ya bakıyordu.
"Aşk olsun be Alp'im." Ben tabağımdakileri yemeye devam ettim. Onlar da konuşmaya.
"Ya Güneş bir şey dicem," lafın yine bana atılmasıyla ağzıma böreği dıktım.
"Aranızda bir Balca kumral bir de sen dimi?" Alaz abiye başımı salladım. O Ata'ya dönüp kulağına bir şey söylediğinde Ata telefonunu çıkarıp bir şeyler yazmaya başladı.
Tahmin ettiğim gibi bana yazıyorsa ve Balca'ya verdiğim telefon sessizde değilse, işte o zaman yanmıştık. Ve tam da tahmin ettiğim gibi bildirim sesi herkesin kulağına çalındı. Bakışlarım Balca'ya kaydığında yutkunmam oldukça güçtü. O telefon onun değil benim Ata'ya yazdığım telefondu.
Balca bakışlarını büyültüp bir telefona, bir bana, bir de abisine baktığında; korkudan elleriyle oynamaya başladı.
"Balca?"
"Özür dilerim."
"Sadece bir oyun oynamıştık ve bu da sarınca yazmaya devam etti. Yoksa birini sevmek yok." Anlamsızca ve telaşla kurduğum her cümle herkesin dikkatini üzerime çekti.
Ayvayı yemiştim.
Kendimi gülümsemeye zorladığımda, "Tamam, sakin ol küçük hanım."
"Bu kadar telaşlanacağını bilsem normalden Balca'ya mesaj atmam." Ata kahkaha atmamak için kendini zor tuttuğunda kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Ha yani oyuna getirdin beni?" Abim ufak bir kahkaha attığında Balca ve benim halime güldüğünü anladım.
Bilerek yapmışlardı.
Sandalyeyi itip kaşlarım çatık bir şekilde yerimden kalkıp masadan uzaklaştım. Sonunda lokantadan çıkıp tuvaletlerin olduğu kısma ilerledim. Arkamdan biri daha geliyordu, farkındaydım.
"Ya Güneş," Balca.
"Beklesene beni." Lokantadan yeterince uzaklaştığımı düşünüp ona döndüm.
"Ne?" Sinirle sorduğum soru, onun bakışlarını üzerimden çekmeme yetmişti. Sinirliydim, tedirgindim ve en önemlisi içimde ağlama hissi vardı.
"Farkındayım," diye fısıldadı.
"Neyin?" Bilmeme rağmen sorma gereği duyduğum soruyla gözleri beni buldu.
"Ata'ya deli gibi aşık olduğunun..."
"Her gece mesajlaşamalarımızı okuyorsunuz zaten. Bunun farkında olamayacak kadar kör müydün?"
"Onu demiyorum işte ben. Güneş," duraksadı. Derin bir nefes alıp verdi. Tekrar arkasına baktı ve tekrar bana döndüğünde bir müddet daha konuşmadı.
"Neyi diyorsun?"
"O seninle sadece dalga geçmek için konuşmaya devam ediyor." Başımı iki yana sallayıp, derin bir nefes aldım.
"İnan bana, Güneş. O seni umursamıyor. Seni neden sevsin ki?"
"Balca," fısıldayışım ile bana bir adım attı. "Sen olduğunu düşünüyor, değil mi? Sana yazdı bu konu da değil mi?" Balca başını salladı.
"Ben de ona dedim ki, belki kumral değil siyah saçlıdır. Git onu Güneş'e sor."
"Ne?" Afallamış bir şekilde ona baktım. O ise karşımda ufak bir kahkaha attı.
"İyi oynadım değil mi?" Kaşlarımı çatıp gözyaşlarıyla dolu dolu olan gözlerimi ona diktim.
"Güneş, inan bana; sen Ata'yı kendine aşık edersin."
"Ne yani? İki türlü de beni oyuna mı getirdiniz?" Balca başını salladığında, "Özür dilerim." Diye fısıldamayı da ihmal etmemişti.
"Sadece kendini ele vermiş oldun." Gözlerimi öyle sıkı yumdum ki, bir an gözlerimi hiç açamayacakmışım gibi hissetmeye başlamıştım.
"Anladı dimi benim olduğumu..?" Gözlerimi açıp ona baktım.
"Ata biraz salak, anonimi kastetmemişte olabilir masada. Bakma sen ona, belki de hala gizli saklısın; Kelebek." Gülümsedim.
"Yazayım mı ona?" Bana başını salladığında, Ata'ya yazdığım telefonu elinden aldım.
O da benimle telefona odaklanmış bir şekilde bakarken, ne yazacağımı bilemeyerek içimden gelen ilk şeyi yazdım.
Buz Tutmuş Kelebek: Şerefsiz.
🌟🦋🌟
Güneşli günler dilerimmm♡♡♡
ADIMIZI GÖKLERE YAZDIRDIM AŞKI DA ARASINA KONDURDUM diye geziyorum evde. Sanırım bu ikisi benim dengemle oynadı ya ldldkdşdldlfş
Bu arada her gün bir bölüm atacağım. Çünkü ben 26.bölümü şimdi bitirdim🫠 27.bölümü de yazıyorummmm ve başkasının internetine bağlıyım. Kendi internetim olduğunda günde iki ya da üç bölüm atacağım inanın bana😋 ve sonbahar ayı gelse bile biz yaz ayında kalacağızzz haberiniz olsunnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buz tutmuş kelebek || texting
DiversosBir kelebek nasıl buz tutar biliyor musun? Yaşarken ilk önce ruhunu öldürürler... Peki bir kelebek nasıl buzdan kurtulur biliyor musun? İlk aşkı onu bulur, buzları eritir. Ona tekrar sevilmenin ne demek olduğunu hatırlatır. O an kelebek özgürlüğe uç...