Güneş K. Toplu
Gözlerimi açamıyordum. Dudaklarımız birbirinden ayrıldığından beri açamıyordum. Kilitlenmiştim. Duygularım parçalanmıştı sanki. Hangisini hangi birinin ardından yaşıyordum bilmiyordum."Çok kolaymış bunu yapmak." Ata'nın fısıldayan sesi gözlerimi açmama neden oldu. Onun gözleri de hala kapalıydı. Hislerini saklıyordu orada.
"Sen gerçek olamayacak kadar tatlı bir şey mişsin. O gün algılayamamıştım." Gülümsedim.
"Ne yani, bana aşık mı oldun?"
"Bir öpücükle olacak şey değil." Diye fısıldadı bana karşılık.
"Bu iki oldu yalnız." Başını iki yana salladı.
"Bu ilkti." Gözlerini açtı. Gözlerim onun gözleriyle buluştu.
"Tekrar öpebilir miyim?" Nefeslerimiz hala düzene girmemişti ve o beni tekrar öpmek istiyordu.
"Tekrar öpebilir miyim diye sordu lan!" Balca.
"Ciddi ciddi benim abim yürümüyor, bildiğiniz koşuyormuş o günden bu yana." Yeşim.
"Abi-kardeş ilişkisi uçmuş gitmiş." Arven.
Başım yavaşça soluma döndü. Ata'nın bakışları da benim baktığım yöne doğru döndüğünde, sadece kızlarla karşılaşmamız tuttuğum nefesi bırakmama sebep oldu. Abimlerde var sanmıştım. Onlarında bizi gördüğünü sanmıştım.
Gerçi abim yerinde durmazdı. Şaşkınlığını attığı gibi kaşınan eliyle Ata'yı alır evire çevire arkadaşım demeden döverdi. Hem, öpüşmemiz dahi yarım kalırdı...
(...)
(Küçük bir açıklama)
Küçük Döngü, Yeşim Döngü'nün (Ata'nın kardeşinin) Güneş'in telefonunda kaydedilmiş hali. Aynı şekilde diğerleri; Çağrı'nın ki♡ (Arven Kaya), Balım (Balca Kaner).Siz = Güneş K. Toplu.
Küçük Döngü "Gecenin Bir Vakti Aşk Meselesi" adlı gruba bir yeni mesaj gönderdi.
Çağrı'nın ki♡ "Gecenin Bir Vakti Aşk Meselesi" adlı gruba bir yeni mesaj gönderdi.
Küçük Döngü "Gecenin Bir Vakti Aşk Meselesi" adlı gruba sekiz yeni mesaj gönderdi.
Balım "Gecenin Bir Vakti Aşk Meselesi" adlı gruba iki yeni mesaj gönderdi.
🌟🦋🌟
Hihihihiii🤭Sana aşık olmam için daha çok öpüşelim mi diye sormasını mı beklesek Ata'nın yoksa çoktan aşık olmuş mudur ya bu☺️
Bu haftanın bölümüydü. Haftaya da Pazar günü yayınlayıp, ardından gelen haftaya da Pazartesi yayınlayacağımmm🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buz tutmuş kelebek || texting
AcakBir kelebek nasıl buz tutar biliyor musun? Yaşarken ilk önce ruhunu öldürürler... Peki bir kelebek nasıl buzdan kurtulur biliyor musun? İlk aşkı onu bulur, buzları eritir. Ona tekrar sevilmenin ne demek olduğunu hatırlatır. O an kelebek özgürlüğe uç...