2- Veterinerle Tanışma

235 16 5
                                    

Küçük bir kız çocuğunun kucağında mayışmış bir şekilde başka bir odaya gelmiştim. Bu oda diğerinden çok farklıydı. Etraf karanlık değildi tüm güneş ışığını içeri alan kocaman pencereler vardı etrafta. Ben etrafı izlerken küçük kız beni yere bıraktı.
"Acıkmış ve susamışsındır sana bir şeyler getireyim" deyip dışarı çıktı. İçeriye geri geldiğinde elinde iki tane mama kabı vardı. Birine su birine de mamamı koydu.
"İyice karnını doyur. Birazdan veterinere gideceksin ufaklık." dedi ve yine tüylerimi sevmeye başladı. Ben bir yandan yemeğimi yerken bir yandan da veteriner ne ki acaba diye düşünüyordum. O sırada içeriye başka birisi geldi. Bu insan o küçük kızın daha dev hali olduğu için korkmuştum. Ama kıpırdayamadım. O sırada kızla bir şeyler konuştu.
+"Baba o benimle kalsın ona çok iyi bakacağım söz veriyorum."
-"Bu çok büyük bir sorumluluk emin misin?"

+"Evet. Lütfen..." kız bunu dedikten sonra adam bana bakmaya başladı ben de ona bakıyordum.
-"Pekala tamam ama her şeyiyle sen ilgileneceksin kabul mü?"
+"Kabul." Küçük kız sevinç çığlıkları atarak beni kucağına aldı kocaman sarıldı. Ne olup bittiğini henüz anlayamamıştım. Ama bende onun sevgi gösterisine katılıp kızın yüzünü yalamaya başladım. Gıdıklandığını söyleyip bir yandan da gülüyordu. Mutlu olması hoşuma gitmişti...

Kızın gülmesi bittiğinde babası konuşmaya başladı.

"Hadi Ezgi al köpeği veterinere götürelim onu." adının Ezgi olduğunu öğrendiğim kız beni kucağında daha sıkı tutarak dışarı çıkarttı. Kocaman bir teneke yığınının önüne geldi ve bir kapıyı açıp beni içeri bıraktı sonra da kendisi yanıma oturdu. Babası ise arkadan gelip ön tarafa oturdu. Bir süre sonra teneke yığını hareket etmeye başladı. Korkmuştum. Kafamı Ezgi'nin bacağına yasladım ve veteriner denen yere gitmek için beklemeye başladım. Beklerken uyuyakalmışım...

Uyandığımda kocaman eşyaların ve masaların olduğu bir odadaydım. Etrafıma bakındım iki kişi vardı. Bir şeylerle uğraşıyorlardı. Biraz daha bakındıktan sonra Ezgi'yi gördüm. Ona doğru koşmak istedim ama yapamadım. Yerden çok yüksekteydim. Ben de havlamaya başladım. Sesimi duyunca odadaki iki kişi aynı anda bana döndü. Biri benim yanıma gelirken öteki de elindeki bir şeyle uğraşıyordu. O da bana doğru döndü. Ben onları izliyordum. İkisi de uzun ve beyaz şeyler giymişti. Ve sonra dikkat ettim adamların biri elindeki küçük ve sivri olan bir şeyle üstüme yürüyordu. Çok korkmuştum ve havlamaya başlamıştım. Ama diğer adam beni tutmuştu sıkıca. Hareket edemiyordum. Direnemedim tam kendimi ona teslim etmiştim ki patime bir şey battı. Canım çok acımıştı. Dikkatli bakınca az önce üzerime yürüyen adamın elindeki şeyin patime batırılmış olduğunu gördüm. Karşı koymamıştım onlara çünkü daha bir aylık bir yavruyum. Ellerimi üzerimden çektiklerinde karşımda Ezgi'yi gördüm ve ona yaklaştım. Küçük kız beni kollarının arasına aldı ve sakinleştirmeye başladı. Ezgi'nin babası beyaz giyinmiş iki adamla konuşup onlara birkaç kağıt parçası uzattı. Sonradan öğrendim o kağıt parçalarına para deniyormuş... Ezgi beni alıp tekrar geldiğimiz tenekeye geri döndük ve eve geri döndük. Eve dönerken Ezgi birkaç şeyden bahsediyordu. Gittiğim yer aslında veterinerlikmiş ve oradaki beyazlı iki adam veterinermiş. Ve o patime batırdıkları şeyin de adı iğneymiş ve bana onla ilaç aşılamışlar. Tabi ben onun dediklerinin bazılarını da anlamamıştım ama bunları aklıma not etmiştim ilk önce...



/*/ Yorumlarınıza ihtiyaç duyuyorum bu yüzden lütfen yorum yapar mısınız :) /*/

Sahibim ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin