~1

482 14 3
                                    

(Bu kitap yazım kurallarına uygun şekilde yazılmamıştır, sadece eğlence amaçlıdır.)

Merdivenleri üçer üçer çıkıyordum, yoklamaya yetişmek için. Sınıfın kapısına gelip lanetli hocanın kimin adını dediğini duymak için kapının deliğine kulağımı yasladım. İsmimi duyduğum anda kapının kolunu kırarcasına açarak bağırdım.

"Hiç olmaz mıyım? Her zaman burdayım."

Dediğime gülen sınıf arkadaşlarıma bakıp yerime yürürken kulağım ingilizcecideydi.

"Bu kadar arsız olmanızın sebebi nedir acaba Deniz Hanım?"

En arka sıraya çantamı koyarken hocaya dönüp ellerimi belime koyarak cevap verdim.

"Sabah sabah güzelliğine bayıldığım bir hocamı, Merve Hocam'ı görmemdendir."

Hoca sabır çekerek tahtaya geçip dersi anlatmaya başlarken önümdeki iki eşeğin enselerine aynı anda vurup uyanmalarını sağlayıp geri çekildim. İkisi bir anda elektrik verilmiş gibi ayağa fırlayıp bağırırken onları gülerek izliyordum. Birbirlerine bakıp ne olduğunu anlamaya çalışırlarken beni fark ettiler. Yüzlerindeki sinir sırıtmamı genişletirken sinir kat sayıları artıyordu.

"Ne yapıyorsun lan gevşek!?"

Diye bağıran Esmayla hoca arkasını dönüp;

"Gençler sakin yeni ders başladı, sesinize hakim olun."

Hocanın sesini duymamla göz devirip Esma'ya döndüm.

"Günaydın cicişimmmmmm, nabersiniz aşkolar?"

Daha Esma cevap vermeden parlayan Baran ile bakışlarımı ona çevirdim. 

"Senin derdin ne bizimle kardeş?" Ona yaklaşıp yanağını sıkarken konuştum;

"Olmanız dert ayıp ediyorsun yalnız."  Dediğimde Baran göz devirip elimi iterken  

"İngilizce sınavından kopya da vermiyorsun rahat bırak beni"  Diyerek önüne döndüğünde Esma da

"Aynen katılıyorum ne kopya var ne de rahat."

Diyerek önüne döndüğünde ben de aman be düşüncesiyle kafamı koluma yaslayıp akşam ki eğlenceden uyuyamadığım için kendimi uykuya bıraktım. Ta ki enseme aynı anda inen iki el ile uyanana kadar. Kafamı aniden kaldırıp önümdeki iki eşeğe bakınca kriz bir şekilde güldüklerini gördüm. O an sinirle kafamı arkamdaki duvara yasladım. Orada uyumayı düşünürken ensemden tutulup önümdeki Esmayla yüz yüze gelicek duruma getirildim. Karşımdaki yüze sinirli bakmaya çalışırken onun gülen yüzüyle tokatı suratına yapıştırdım. Bu hareketimle kafası yana düşen Esma ve kahkayı basan Baranla ben de gülmeye başladım.

"Akşam beşik mi salladın lan niye uyuyorsun?"

Baran'ın sözüyle bakışlarımı Baran'a çevirip 

"Aynen Seda Hanım'ın hayat beşiğini salladım." Bunu dedikten sonra ikiside bana bakıp 

"Uyşşşşşşşşşşşşş" dediler. Bu tepkilerinde sonra 

"Tam anlat lan" diyerek bana döndüler.

"Immm şimdi tam olarak şöyle oldu: Yolda babası tarafından dövülüyordu ve babası ona dışarda olmasını umursamadan hakaret edip durmadan vuruyordu. Bunun üzerine kızı takip ettim ve eve gittiğinde kapıda annesinin de ona bağırdığını duydum. Annesi ona 'Bizi tüm aileye rezil ediyorsun Seda' diyerek bağırıyordu. Tüm ailesinin böyle olduğunu görünce tüm ailesini öldürmek yerine onu özgürlüğe kavuşturdum."

Özgür~Cinayetler/gxg-lesbianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin