"Kayra?" Garip bakışlarla Kayra'ya baktım, o ise sanki yaptıklarından utanmış bir şekilde bana bakıyordu.
Ya da rol yapıyordu.
Yanıma gelip birden bire bana sarılınca şaşırmıştım ama sarılmasına karşılık vermedim sonuçta o beni barda bir nevi bir sürtük olarak insanlara göstermişti.
"Evet, dinliyorum." Donuk bakışlarla Kayra'ya bakmayı sürdürünce o da bunu farketmişcesine benden ayrılıp kapıya doğru yönelerek kapattı.
"Şey, özel bir mevzu da kimse duysun istemiyorum da senin için de sa-" Lafını keserek konuştum.
"Sakıncası yok ve hemen konuna geçer misin? Senin aksine benim gerçekten mühim işlerim var."
Deniz'le buluşmak gibi.
"Pekala." Masamın önündeki sandalyelerden birine oturarak çantasını yanına koydu bende masadaki koltuğuma geçerek anlatıcaklarını dinlemeye başladım.
"Immm şimdi şöyle ki ilk olarak barda yaptığım saygısızlıktan dolayı senden çok özür diliyorum."
Özür dilemek aklına yeni mi geldi salak?
"İkinci olarak konuma dönecek olursam biliyorsun ki biz Deniz'le ayrıldık."
Ahh Denizimmmm iyi yapmış başka soru?
"Deniz'le ayrılma sebebimizin benim onu aldattığımı düşünüyor olabilirsin ki büyük ihtimalle öyle düşünüyorsun."
Çünkü öyle oldu ya nükleotidsiz DNA'lı yaşayan tek hücreli varlık.
"Aslında olay öyle değil."
Ha anlat yalanını siktiğim buyur.
İçimdeki seslere gülerek ellerimi masanın üstünden birleştirip konuştum;
"Kayra bak senin burada uyduracağın yalanları dinlemeye vaktim yok. Senin sandığının aksine benim vaktim senden de değerli." Kayra başını hayır anlamında sallayarak çantasından telefonunu çıkardı.
"İnan yalan değil gerçekler bunlar ben ben çok korkuyorum Malenda ve bana yardım edebilicek olan tek insan sensin."
Ne bu mafya dizisi mi?
"Buyrun dinliyorum." Kafamı sağa yatırarak telefonunda o çok mühim olan şeyi beklemeye başladım.
15 saniye sonra telefonu benim önüme koyup konuştu.
"Bak bunlar bizim Deniz'le olan konuşmalarımız, lütfen iki dakikanı verip oku bunları ne demek istediğimi anlıcaksın." Derin bir nefes alarak kafamı önüme koyduğu telefonun ekranına çevirerek konuşmaları okumaya başladım. Konuşmalar ayrıldıkları güne aitti.
Kayra!!
Sevgiliiiimmmmm nasılsın ömrümün anlamı?
Sevgilimm
Yine ne var Kayra?
Kayra!!
Deniz'imm ben bara gidicem aşkım sen de gelsene hem eğleniriizzzzz.
Sevgilimm
Kayra ben sana sabah ayrılık konuşmamı yaptığımı hatırlıyorum. Sen hala gelmişsin burada yüzsüz gibi beni bara çağırıyorsun. Sana bir daha bana yazma dedim dimi bunun nesini anlamak sana zor geliyor hayır onu da anlamıyorum. Ben şuan Malenda'nın yanındayım ve hayır yanına gelmicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür~Cinayetler/gxg-lesbian
Teen Fiction-Gözlerini karatmak kulağa çok hoş geliyor. -İşte sen bunu becerebiliyorsun.