~6

105 8 0
                                    

Zor geçirdiğim bir günden sonra ilaçlar yardımıyla uyuduğum uykudan uyanmıştım. Yataktan doğrulup kendime gelmek için duşa girdim. Yaklaşık 45 dakika sonra duştan çıkıp emniyete gitmek için üstümü giyindim. 

(Temsili Malenda'nın kombinidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili Malenda'nın kombinidir.)

Üstümü giydikten sonra dışarıya emniyete gitmek için yola koyuldum. Yaklaşık yarım saat sonra kapısındaydım. Bugünün iyi geçmesini umarak bizim ekibin olduğu odaya gittim. Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara hiç de iyi bir başlangıç olmadığının bir göstergesiydi.

Ayaz, Burağın oturduğu sandalyenin iki yanından tutup üstüne eğilmiş onu öpüyordu.

Kapıda dururken elimde duran dosyalar yere düştü. Yere düştüğü anda çıkan sesle ikisininde bakışları bana döndü. Ayaz direk Burağın üstünden kalkıp geri çekilmiş Burak da kollarını göğsünde bağlayıp bana bakıyordu. 

Kendimi orda fazlalık hissedince yerdeki dosyaları aldırmadan çıkmaya yeltendim. O anda Ayaz kolumu tutup beni engelledi ve arkamdaki kapıyı kapatarak konuşmaya başladı.

"Malenda, önce bir sakin ol gel otur herşeyi anlatalım."

"Ya boşverin sadece hava almak istiyorum." Burak o sırada lafa atladı. 

"Matmazel iki dakika otur şuraya konuşak." Ayaz da Burağın lafına katılarak başını salladı.

"Peki." Burağın lafıyla ikisininde karşısında olan sandalyeye oturup açıklamalarını dinlemeye başladım.

"Bak şimdi biz iki yıldır sevgiliyiz Burakla. Sen ekibe ilk geldiğinde demeliydik haklısın ama diyemedik. Dün de tartışmıştık onun yüzünden sana patladık ikimizde lütfen kusura bakma."

"Aynen matmazel hepsi bu salağın suçu." Ayaz 'hığ' der gibi Burağa bakınca ikisinin bu halinde gülüp sorun olmadığını dile getirdim.

"Sorun yok olur öyle şeyler." Bu dediğimle ikisi de mutlu şekilde bana baktı.

"Helal olsun bizim matmazelimiz işte ya." Burağa birden bire onu öldürücek gibi bakınca ellerini havaya kaldırıp teslim olmuş gibi yaptı.

"Tamam tamam sustum." Ellini ağzına götürüp fermuar kapatır gibi yapınca ben ve Ayaz gülmeye başladık. 

"Eveeet şimdi işimize dönelimm." 

"Hığ zaten tek derdi iş, bazen bendense işine aşık olduğunu düşünmüyor değilim bak." 

"Şşşş sen hele iki dakika sus çocuk. Evet başlıyoruz herkes burda mı?" Ben sanki asla onları tanımıyormuşcasına havaya bakmaya, Burak da sandalyesini arkaya çevirince Ayaz bağırdı. 

Özgür~Cinayetler/gxg-lesbianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin