❥ Malenda'nın Anlatımıyla
Elimde birkaç evrak ve dosyayla birlikte sorgu odasına doğru yürüyordum. Kavgadan sonra olaya karışanları tabi ki de bırakacak halim yoktu. Kız olanı ben sorguya çekmek istedim, galiba ismi Deniz'di evet Deniz Aytaç. Elimdeki evraklarla birlikte sorgu odasına girdim.
"Merhabalar bakalım, küçük konuğumuz nasılmış?" Dediğim şeyden sonra Deniz'e döndüm bana tip tip bakıyordu yanlış bir şey mi demiştim?
"Bir sorun mu var, iyi misin?"
"Yok canım ne sorunu, benim ya sorun. Her öğrenci haklı olduğu halde her an göz altına alınıyor ya." dedikten sonra sessizce "Küçükmüş" dedi.
"Ooo bakıyorum da biraz asiyiz ha ne dersin?" Bu dediğimle kendi kendime gülüp karşısındaki sandelyeyi çektim ve oturdum.
"Sakin ol göz altına almıyacağım seni ama malum iş gereği sorguya çekilmen lazım küçüğümmm." Sondaki 'm'yi sanki ona inat olsun diye uzatmıştım. Burnuna küçük bir fiske vurduktan sonra konuşması için ona süre tanıdım.
"Malum işmiş, demiyor üstlerimin gözüne girmek." Deyip geri çekildiğinde ona bakmayı sürdürdüm. "Neyi merak ediyorsun normal bir öğrenciyim sadece komiserimmm" Oda bana inat m'yi uzatmıştı. Bu dediklerini sırıtarak diyordu.
Ona gülümseyerek baktım ardından kahkaha attım. "Ya sen ne kadar şakacısın öyle hem sana kim sadece" Ellerimi tırnak işareti yaparak "Normal bir öğrenci olduğunu söyledi acaba?" Bunu dedikten sonra hiçbir şey anlamamış gibi bana bakıyordu. "Demek istediğim" Ellerimi masaya koydum, yüzümü yüzüne yaklaştırdım "Kim bana senin seri katil olmadığını kanıtlayabilir küçüğüm hım?"
Yüzüme şok olmuş gibi bakıyordu bu ifadesinden sonra kahkaha attım. "Sananda katil olduğunu sanıcak ha." Bunu dedikten sonra yüz ifadesinde mimik oynamamıştı bunun üzerine "Yoksa gerçekten de öyle misin Denizcim?" dedim.
Bu dediklerimden sonra yüzünde geniş bir sırıtma yayıldı ve oda bana yaklaştı. Bu hareketini beklemiyordum ona şok içinde bakarken bir anda gözleri üzerimde gezmeye başladı. "Peki kim seni bu kanıya ulaştıracak?" Deyip gözlerini gözlerime dikti ve konuştu. "Emin ol seri katil olsam ilk bu sizin adalet dediğiniz sistemin başını öldürürüm." Deyip göz kırptı.
Soğuk kanlılığımı koruyarak geri çekilip sandalyede bacaklarımı açıp ortasına defteri koyup yazmaya başladım. "Peki o zaman sayın Aytaç Hanım sizi seri katil şüphelileri listesine yazmamdan da rahatsız olmayacağınızı düşünüyorum." Elime kalemi alıp ismini defterime yazdım. O beni pür dikkat bir şekilde izliyordu her mimiğimi ve her detayımı aslında garipti ama rahatsız edici değildi. "Ha son dediğine gelecek olursam." Ayağa kalkıp oturduğu sandalyenin arkasına geçtim omuzlarından tutup kulağına eğilerek konuştum. "Emin ol bizim bu adalet yuvamızdan bir kişinin teline zarar verirse bu katil gözümü kırpmadan onu öldürebilirim." Eğilerek yüzümü yüzüne yaklaştırdım "Bu kim olursa olsun."
"O yüzden aylardır öldürülen masumların katili bir maskeyle tanınmaz hale gelmiş sayılıyor" Dediklerinde alayla garipsiyerek ona baktım. Ne yani bu dosyadan haberi mi vardı? "İstediğiniz listeye yazın bir önemi olsaydı şuan karşımda olmazdınız zaten" Dedikten sonra elini saçına atıp arkaya attı. Ben onu dikkatli izlediğimi düşünürken o bana daha az bakıp daha çok izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür~Cinayetler/gxg-lesbian
Teen Fiction-Gözlerini karatmak kulağa çok hoş geliyor. -İşte sen bunu becerebiliyorsun.