Not:oy vermeyi unutmayın canlar diğer bölümlerede göz atın lütfen bu bölümle bin okumayı geçtim sizi seviyorum
ASME SAHRA'DAN
Kazandığım zaferimden sonra iştahım baya açılmıştı şansa bak ki onca insanın içinde masada yine yan yana denk gelmiştik ama malesef onun iştahı pek yok gibiydi gerçi nasıl olsun artık uzun bir süre rahip gibi dolanacak en iyisi onu biraz daha sinir edeyim onun duyabileceği bir sesle
"Ağir bey çorbanızı yemiyorsanız ben sizin yerinizede yiyebilirim çok güzel olmuşta sıcak sıcak mis gibi"
Sanki bu mora kaçan kırmızı ten rengi daha çok mu yakıştı ona "dua etki kadınsın hem ağir nedir Ateş benim adım Ateş yazık bu yaşta unutkanlıkta başlamış "
Neymiş kadın olmasaymışım bak bu kadın senin başına neler getiriyor"bence kendinize üzülün elliye merdiven dayamışsınız yakında elinize bastonda alırsınız meşeden yapılanlardan alın onlar çok sağlam rahmetli dedem kullanıyordu"
Ateş sinsice baktı Asme'ye"bence bunu bana değil benle olmak için can atan kadınlara sor"
bide bel altı konuşmuyor mu ukala herif "doğru para olunca kadınlar ne yaşa, ne karektere bakıyorlar haklısınız "
Bilmeden aslında ,Ateş'in kanayan yarasına tuz basmışıtı. ASME her yara kapanır ama ihanetin yarası kapanmaz sadece kabuk tutar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fırat 'an devam
Konağa vardığımız gibi üst katta yemek yiyen ailem ve dostlarımın yanına çıktık bizi ilk babam fark etti "sonunda geldiniz oğlum anan nerdeyse arkanızdan geliyordu"
Ayşe hanım ona laf atan kocasına ters bir bakış atıp "eee ne yapayım kızımı çok özledim"diyip masadan kalkıp bize doğru geldi
"evine hoş geldin kızım seni çok özledik"Nazlı 'da belli'ki annemi çok özlemişti oda ona sıkıca sarıldı"bende çok özledim annem"
Onlara bakınca kendimi dışlanmış hissettim"eee ben neyim üvey evlat mı"bu yaşıma bakmadan kulağımdan çekiştirdi anam"sus sen bu evin damadısın"
Kulağımı kurtarıp"şimdi emin oldum size elli kez sordum evlatlıkmıyım diye ama bana her seferinde inkar ettiniz"
İşte şimdi beni kimse kurtaramazdı "lan sen ne diyorsun kerê kurê kerê(eşek oğlu eşek)anan baban hariç"
Anlamıyorum arkadaş hem kendilerine küfür ediyorlar hemde biz hariç diyorlar "bâv kusuruma bakma"bana ters bir bakış attıp"halis mulis xece hanımın torunusun sen "
Sırıtıp babama baktım bu sefer yanlış ata oynadın babam gene koltuk yolu gözüktü sana "Aziz ağam" eliyle beni gösterip" hani olmasın diye kırk takla atan hacı hoca bırakmayan ananın mı?"
Babam masadakinlere bir bakış atıp"öyle değil jinamî(karım karıcım anlamında)ben bizim çocuğumuz anlamında dedim sen yanlış anladın"
Anam elini havada sallayıp"ere ere Aziz ağa"herkes bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyordu aslında annemin dilinde bu seninle sonra görüşüceğiz anlamına geliyordu sofraya oturmadan hepsi tek tek Nazlı 'Ya geçmiş olsun dileklerini iletti.
Asme'yle Nazlı da tanışıp koyu bir sohbete daldılar onların bu kadar çabuk birbirlerine ısınması şaşırtıcı aslında.
Demekki kan çekiyordu ama dikkatimi çeken birşey daha vardı sofraya oturduğumuzdan bu yana Ateş ,Asme'ye öldürecekmiş gibi bakıyordu oda aynı şekilde bunların arasında bilmediğimiz birşeyler geçmiş gibi babam,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahmeran
ChickLit"mecburdum" İki hecelik bir kelime aşkı kül etmeye yeter miydi? Oysa ki bu kelime Ateş'i derbeder etmeye yetiyordu . Sinirden iki eliyle ardı ardına vurdu başına adam bir şarkının en güzel noktası diye adlandırdığı ses şimdi ölüm fermanıydı. "Sus...