Not: hiç kimse kusursuz değildir bende yazam hatalarım elbet olacak ama lütfen biraz anlayış kuzular.
Bu gün Mardin ASME için kan ağlıyordu onu görenler hayretler içerisindeydi. Hayran oldukları kadını bu halde göreceklerini kırk yıl düşünseler akıllarına gelmezdi herkes işini bırakmış ona bakıyordu"aaa. Ne olmuş ona"
insanlar fısıldaşmaya başladılar kendi aralarında.
"yazık ne hale getirmişler"
bir diğeri
"zalimlerin elinde kaldı öküz yetim kız ne olacak."
Derlerya insanı bir yapan acılarıdır o gün tüm Mardin kadının acılarına tanık oldu.
Asme'nin üstü başı kanlar içerisindeydi ellerinden oluk oluk kanlar akıyordu sevdiği adamın uğruna Cennet gözlüm dediği gözler bile kanlamıştı .
Bir daha fazla dayanamadı kolundan tutup onu durdurdu.
"iyimisin kızım".
Asme deliler gibi gülümsedi gerçekten iyi miydi! Başını kaldırıp etrafındaki meraklı gözlere dikti."Ey Mezopotamyanın incisi sevdaların yasak olduğu acılara tutsak olmuş şehir ben ölüncemi beni fark ettiniz oysa ilk gelişim değil bu meydana ilk direnişim değil zalime "
herkes utancından başını önüne eğdi Asme her birini parmakla gösterip
"senin kızın ,seni annen,senin kardeşin olabilirdim o zaman oluncamı acımı görürdünüz beni bir o zaman mı beni zalimin eline bırakmazdınız"
Başını yukarı kaldırıp bak
"yetimi emanet ettiğin millet
bak bir yarab beni zalimin eline bıraktılar bir avuç toprak uğruna oysa bir gün hepsi toprak olacaklarını bilirken"O ana tanık olanlar göz yaşlarını tutamadılar .
Asme onlara bir kez daha bakmadan arkasını dönüp gitti Fırat nehrine doğru o yürüdükçe bedeninden kanlar akıyordu her adımda Mardin kanıyla acısıyla süsleniyordu .
Fırat'ın köprüsüne geldiğinde baktı uçsuz bucaksız akan suyuna nice aşkları kalbinde kavuşturmuş nice aşkları ayırmıştı.
Sonra asfaltı inleten bir kaç araba sesi sonra anam dediği kadının yalvarışı kulaklarını doldurdu.
"Asme kızım gel kurban olayım yapma"
Asme baktı annesi yerine koyduğu kadına.
"çok kirliyim ana çok "
ellerini gösterip içli içli ağladı.
"bak ellerimde kan var artık onlardan farkım yok bırakta temizleneyim huzur bulayım "
Kadın yaşlı gözlerle başını iki yana sallayıp uzantı elini kurtarmak istermişcesine .
"Bırakmam yavrum gel yapma yaşatma bu acıyı bize hem melekler kadar temizsin gel bak geçecek"
Asme başını çevirip suya baktı ne deli akıyordu resmen onu çağırıyordu .
"benim kirim çıkmaz ana ona söyle yeminimi tuttum "
Deyip atladı zalim Fırat nehrine O an başka bir feryat duyuldu keder acının barındırdığı "ASMEEE"
Not :evet gelecekten alıntı oy verip beğenin lütfen (diğer bölümlerde göz atarmısınız)
ISNTAGRAM ADRESİ: penumbra36/avin.elif
Takip etmeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahmeran
ChickLit"mecburdum" İki hecelik bir kelime aşkı kül etmeye yeter miydi? Oysa ki bu kelime Ateş'i derbeder etmeye yetiyordu . Sinirden iki eliyle ardı ardına vurdu başına adam bir şarkının en güzel noktası diye adlandırdığı ses şimdi ölüm fermanıydı. "Sus...