21.BÖLÜM

2.2K 166 25
                                    


NOT:Biliyorum baya beklettim bu benim için çok zor ama lütfen bilen arkadaşlar biliyor olaylar yüzünden yazamıyorum elim gitmiyor bir haftadır silip silip yazıyorum.
Özür dilerim her şey adına ve siz okurlar lütfen okudunuz bir yıldızı esirgemeyin Allah biliyor nasıl yazdığımı.Düzenlemeler bir türlü olmuyor kb canlar.

İYİ OKUMALAR

Demir şuan ne mi yapıyordu onca edilen laftan sonra tabi yanına bırakmamış onu tutan arkadaşlarına rağmen Demir'e ulaşmış hırsını almıştı .

"Ay anam doğruyu demekte suç oldu gitti Angelina Jolie'yi bile kıskandıracak dünyanın yedi harikası estetik dünyasının devrim yaratan burnum"

Ateş masanın bir ucunda Demir diğer ucunda oturtmuşlardı arkadaşları her ihtimale karşı.

"Hala konuşuyor musun lan sen utanmadan"

"Ha yalan mı? kardeşim "

Ayaz artık imananı kurumuştu bir onu bir Demir'e sus demekten Yakasını silkeleyip.

"Yeter abicim bir susmadın mahalle karıları senin yanında halt etmiş erkek adam bu kadar cazgır olmaz yahu"

Yalandan ağlamış gibi yapıp

"Aşkım ama kalbimi kırıyorsun"

"Merak etme ben kalbini söküp münasip bir yerlerine sokucam çok az kaldı bekl."

Lafı yarıda kesildi çünkü on altı-on yedi yaşlarından biri meyhanenin kapısını büyük bir gürültüyle çarpıp içeri daldı .

"Heyy duydunuz mu Mezopotamyanın Şahmeranının ne yaptığını"

Herkes pür dikkat ona kulak kesmişti içlerinden biri ürkekçe.

"Yoksa gene birine mi sıktı hangi salak bu sefer"

Adamın bu söylemine meyhanede yüksek gülüşmelere sebep oldu.

"Wallehi bu sesef Azad ağaya sıktı hemde ne sıkma valla ben böyle bir devrim beklemiyordum"

Herkes merak etmişti ama işin garip yanı herkesten önce Ateş atılıp sormuştu buna üç arkadaşı dahil meyhanedeki tük bakışlarını kendine çevrilmesine sebep oldu.

"Ne yaptı ki o insan kılıklı şeytan"

Çocuk kendini toparlayıp masaya doğru ilerledi.

"Abi gözünü seveyim canın seviyorsan bir daha öyle deme mazallah yerin kulağı var diyor ederler aman"

Kulağını çekip masaya iki kez vurdu.

"Biz boşuna mı Şahmeran diyoruz "

Arkadan bir adam sabırsızca seslendi öne doğru.

"Ee o zaman söyleyesin ne yapmış"

"Valla herhal bizim Azad ağa Şahmeranın atını mı satmış ne tabi şah durur mu?"

Öyle ballandıra ballandıra anlatıyordu ki sanki o Şehrazatın binbir gece masalını dinliyor gibilerdi o Şehrazat onlar şahtı.

"Sen git Azâd Ağa'nın deposundaki bütün pamuk balyanarı ateşe ver "

Herkes hep bir ağızdan aralarında konuşmaya başlayınca meyhane uğultular yükseldi.

"Asıl mesele o değil Şaha el kaldırmış sizce bunu duyan Bahoz ağa ne yapar ona"

İçlerinden biri.

"Valla ben olsam direk gider mezarımı kazmaya başlardım "

Ateş bu duyduğu cümleden sonra içini anlamlandırmağı bir hisiyat sardı onun bütün sinir hücrelerini sekteye uğratan.

Şahmeran Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin