Ateş gözünü açtığında her yerinin uyuştuğunu hissediyordu etrafına baktığında yeni yeni gün doğuyordu boşuna demiyorlardı,
Mardin akşam gerdanlık gündüz seyranlık tam kalkıyordu boynunun ağrısıyla gene yerinde oturmak zorunda kaldı"of be her tarafım tutulmuş" gece o kadar düşüncelere dalmıştıki ne ara uyaya kaldığını anlamadı daha doğrusu aklına tek takılan cennet yeşili gözlerdi niye aklından çıkmıyordu bir türlü bir an omzuna konan elle irkildi
"Hayırdır kûremin derdin nedir böyle sana Mardin ayazını bile unutturan"
Ateş Aziz ağaya baktı hemen kendini topladı"hiç Aziz amca yok bir sıkıntı"
Adam güldü "yok diyorsan kesin vardır kûremîn (oğlum)"
Ateş gözlerini kaçırdı Aziz baktı tekrar genç adama"bana birini hatırlattın biliyormusun Kûremîn(oğlum)"
Ateş merakla kimi "kimi" diye sordu boş bulunup Aziz ağaya""Aşktan sevdadan kaçmaya çalışan korkak bir adamı"
O an anladı adamın aslında onu kendine benzentiğini. Baktı ne diyeceğini bilemedi daha yüzünü görmeden bir çift cennet yeşillere esir oldum diye ama yapamazdı kimseye yeniden yar diyemezdi yar dedikleri hep yara açar olmuştu onda.
Aziz ağa tekrardan baktı genç adama belliki kendisiyle iç savaştaydı boğazını temizleyip tekrar başladı söze
"İstediğin kadar kendinle savaş gir sevda sızan yüreğe söz geçmez"
Ateş hemen inkara başladı "Yok amcam ne sevdası Nasuh tövbesi çekmişim ben geçmez bir daha kervan o kentten"
Aziz ağa güldü "o zaman ben sana bizim hocanın adresini vereyim "Ateş anlamaz gözle baktı"ne hocası amcam" adam kollarını göğsünde birleştirip manzarayı seyre dalmıştı.
"Tövbenden döneli çok olmuş kûremîn geçmiş olsun hocanın yanına git vakit kaybetmeden adağını ver günaha girme bari"
Ateş baktı adama"yeminim yemin bir daha hiç bir kadına açmam ben kapılarımı"adam kalın kaşlarını çatıp ateşe baktı"He oğlum sevda senin keyfine bekleyecekti ya sen hiç sevmemişsin yada körsün"
Ateş yumruğunu sıktı "Sevda denilince aklıma bir tek ihanet gelir benim zor kabuk tuttu yaram bir daha kanatmaya niyetim yok"Adam ciddi bir tavırla baktı
"Ne her kadın ihanet eder ne adam. sevmeyeni bulup ihaneti görünce insan, her sevenin ihanet edeceğine inandırır kendini unutma seven ihanet etmez"
Kalktı gitti adam yanından Ateş düşüncelere daldı bir kez daha "yapamam bir daha sevemem güvenemem
kadınlar hep ihanet eder hep çıkarları için varlar "Allah bilir ne zaman görür o baş belasını hoş görse de tanımaz ya daha sonra kalkıp odasına gidip duş alıp aşağıya kahvaltıya indi ...FIRAT 'TAN devam...
Kahvaltıya oturmuş sohbet ediyorduk ama aklım Nazlı'daydı kaç gündür ne telefonlarıma çıkıyor ne mesajlarıma cevap veriyordu kafıyı yemek üzereydi neredeyse"oğlum hayırdır niye yemiyorsun"
Annesi oğlu onu duymuyordu bile""kûremîn"eline dokunan elle düşüncelerden sıyrıldı Fırat"ne dedin ana" başını annesine doğru çevirip"niye yemiyorsun oğlum bir deri bir kemik kaldın kaç gündür zaten kızımıda yolladınız güya bir kaç günlüğüne kaç zaman oldu arayıp sık boğazda etmek istemiyorum"
Aziz bey can yoldaşına baktı yüzündeki güzel tebessümle"Ayşe hanım sanki yabancı yer anasının babasının evi"Ayşe hanım somurtup kocasına baktı"ama ben kızımı özledim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahmeran
ChickLit"mecburdum" İki hecelik bir kelime aşkı kül etmeye yeter miydi? Oysa ki bu kelime Ateş'i derbeder etmeye yetiyordu . Sinirden iki eliyle ardı ardına vurdu başına adam bir şarkının en güzel noktası diye adlandırdığı ses şimdi ölüm fermanıydı. "Sus...