Not:kuzular düzenlemelerimi kaydedemiyorum yazım hataları filan olursa şimdiden özür dilerim
Bu arada diğer kitaplarda bakan mısınız sizi çokkk seviyorum aşklar.Sosyal hesaplar:
avin.elifPenumbra36
İYİ OKUMALAR
Bahoz ağanın arabası asfaltı delip geçicek türden ilerliyordu bir daha yolum düşmez dediği şehre doğru ilerliyordu.Zaten insanoğlunun başına ne geliyorsa aslalardan ,keşkelerden geliyordu .
Kafasını koltuğun arkasına doğru yaslayıp gözlerini dinlenmesi için kapattı zira iki gündür düşünmekten
beyni işlemini yitirmişti."Her yol beni sana getirmek zorunda mı dilde? ben kaçtıkça kader beni sana getiriyor keşke gölgem diye değil yuvam diye yazılsaydın ya ömrüme "
sadece kendinin duya bileceği bir sesle kendine isyanını dile getiriyordu Bahoz ağa.
Seçim şansı olsaydı kesinlikle Nora'yı seçerdi ama sevdaya en çok imkansızlık yakışır derler bundan genç adamda nasibini almış yüreği sevilmeyi değil sevmeyi seçmişti.
Arabalar İran'nın asfaltlı yollarını geçip tozlu sokaklara saptı.
Kader çarkının ilk döngüsüne az kalmıştı geçmiş tozlu raflarına saklanmış bir kitap misali açığa çıkıp yürekleri külle çeviremeye and etmiş gibiydi .
Çok feryat edilecek nice yeminlerden dönülecek türden bir sırdı en kötüsü kan kokusunu barındırıyordu içinde .
Kimse bunun farkında değildi sırat köprüsünün son çıkışıydı.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Bahoz ağanın sağ kolu olan Ali çekinerekte olsa ağasına taraf dönüp içini kemiren soruyu sormuş bulundu.
"Şey abi Nora yengeye uğramadan mı döneceksin"
Evet yıllarını geçirdiği kadındı Bahoz ağanın İran'a adım atmışsa ilk durağıda belliydi ama son olanlardan sonra adam gidip ,gitmecyecekleri konusunda kararsızdı.
Adamının sorusuyla dünyadan soyutladığı gözlerini açıp manidar bir bakış attı adamına elini gömleğinin yakalarına getirip üsten iki düğmeyi açıp akıp giden yola dikti bakışlarını.
"Vedaların dönüşü olsa adı veda kalmazdı ne benim gitmeye yüzüm var nede onun beni içeriye almaya dermanı var"
Adam ağasının sevdasını yıllardır bilirdi hoş Mezopotamya şahitti Bahoz ağa denince Asme gelirdi akla , Şahmeran denince Bahoz Ağa'nın sevdası değil her bir saç teline aldığı her soluğa aşık bir adamdı .
O hiç bir zaman güzel seven adamlardan olmayacaktı zalimce seven bir adam olarak anılacaktı buda onun yazgısıydı.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
BİR GÜN ÖNCE:
Hiç bir savaştan kaçmadığı gibi bu savaştan da kaçmayacaktı gerekirse özgürlük için direnecekti
Ama kadına yapılan hiç bir zulme boyun eymecekti .
Başı dik bir şekilde gir şah konağına ama tahmin ettiğinin aksine çok sakindi çoktan içeri girdiği an saçına yapışan yengesi olması gerekti .
Ve ya kendini adamdan sayan kuzeni ama bu onun işine geldi açıkçası zaten bu akşam onlarla daha fazla uğraşmak istemedi çıkıp iyicene düşünmesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahmeran
Chick-Lit"mecburdum" İki hecelik bir kelime aşkı kül etmeye yeter miydi? Oysa ki bu kelime Ateş'i derbeder etmeye yetiyordu . Sinirden iki eliyle ardı ardına vurdu başına adam bir şarkının en güzel noktası diye adlandırdığı ses şimdi ölüm fermanıydı. "Sus...